Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Shlomo Sand: «Θα ήθελα να σταματήσω να θεωρώ τον εαυτό μου Εβραίο. Το Ισραήλ είναι το πιο ρατσιστικό κράτος και οι Εβραίοι της διασποράς θέλουν να ελέγχουν τα κράτη στα οποία κατοικούν»

Ο πασίγνωστος Εβραίος αντιφρονών καθηγητήςShlomo Sand παραδέχτηκε ότι το Ισραήλ είναι το «πιο ρατσιστικό κράτος στον κόσμο» - και ότι οι Εβραίοι στο υπόλοιπο κόσμο εργάζονται όλοι για να "κυριαρχήσουν" και να "ελέγξουν" τις πολιτικές στα έθνη που μένουν για να υποστηριχθεί το ρατσιστικό σιωνιστικό κράτος. Ο Shlomo Sand, Ισραηλινός ιστορικός και καθηγητής Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ, είναι μια εξέχουσα πνευματική προσωπικότητα με πολλούς όμως επικριτές εντός του Ισραήλ που τον κατηγορούν για την αντισιωνιστική του δράση. Το βιβλίο του «Πως επινοήθηκαν οι Εβραίοι» κυκλοφορεί στα ελληνικά από τις εκδόσεις Pandora Books.


Το εκπληκτικό ξέσπασμα από τον καθηγητή Sand-ο οποίος κέρδισε την πρώτη φήμη για τη διάδοση της τώρα – αναξιόπιστης "Χαζάρικης" θεωρίας προέλευσης των Ασκενάζι Εβραίων - («Πώς επινοήθηκαν οι Εβραίοι») – περιέχεται στο νέο βιβλίο του «Πώς σταμάτησα να είμαι Εβραίος» ("How I Stopped Being a Jew").

Στο νέο του βιβλίο, ο Sand, ο οποίος μεγάλωσε στο Ισραήλ, συζητά αυτό που αποκαλεί «αρνητικές συνέπειες της ισραηλινής αξιοποίησης του μύθου του εκλεκτού λαού» και ό, τι ο ίδιος αποκαλεί "βιομηχανία ολοκαυτώματος". (Υπάρχει και βιβλίο με τον τίτλο «Η βιομηχανία του Ολοκαυτώματος» -  Σκέψεις σχετικά με την εκμετάλλευση της εβραϊκής οδύνης. Του Norman G. Finkelstein - Εκδόσεις του Εικοστού Πρώτου, 2001).

Ο ίδιος απορρίπτει επίσης την εβραϊκή θρησκεία εξαιτίας της «γενοκτονικής Γιαχβεστικής παράδοσης» - μια αναφορά σε εκείνα τα «ιερά βιβλία» της θρησκείας, που περιέχουν άμεσες οδηγίες προς τους Εβραίους από το Θεό που δικαιολογούν, κυριολεκτικά, τη δολοφονία και την εκδίωξη των εθνικών.

Σε ένα άρθρο της βρετανικής εφημερίδας Guardian που ασχολείται με το νέο του βιβλίο, ο Sand λέει:

«Γνωρίζω ότι ζω σε μία από τις πιο ρατσιστικές κοινωνίες στον δυτικό κόσμο. Ο ρατσισμός είναι παρών σε κάποιο βαθμό παντού, αλλά στο Ισραήλ υπάρχει βαθιά μέσα στο πνεύμα των νόμων. Διδάσκεται στα σχολεία και τα κολέγια, εξαπλώθηκε στα μέσα ενημέρωσης, και πάνω απ’ όλα και το πιο φοβερό, στο Ισραήλ, οι ρατσιστές δεν ξέρουν τι κάνουν και, εξαιτίας αυτού, δεν αισθάνονται σε καμία περίπτωση ότι υποχρεούνται να ζητήσουν συγγνώμη.
Συχνά ακόμη και ντρέπομαι για το Ισραήλ, ιδιαίτερα όταν είμαι μάρτυρας του σκληρού στρατιωτικού αποικισμού του, με τα αδύναμα και ανυπεράσπιστα θύματά του, τα οποία δεν αποτελούν μέρος του «εκλεκτού λαού».
 

 
Βαθύτερα μέσα στο ίδιο βιβλίο του, ο Sand κάνει την εξής παρατήρηση σχετικά με το πώς οι Εβραίοι της Διασποράς χρησιμοποιούν τώρα τη θέση τους για να "κυριαρχήσουν" και να "ελέγξουν" τα έθνη που τους φιλοξενούν:

«Μετά την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης, δεν υπάρχει πλέον χώρα στον κόσμο όπου οι απόγονοι του εκλεκτού λαού να εμποδίζονται να μεταναστεύσουν στο κράτος των Εβραίων. Ο Σιωνισμός έχει μετατοπίσει το στόχο του που αποτελούσε αρχικά τον λόγο ύπαρξής του και απέκτησε μια δεύτερη νιότη μέσω μιας αναζωογονημένης πρωτοβουλίας.

Τώρα, περισσότερο από ποτέ, όσοι φιλοδοξούν να ταυτιστούν με το σπέρμα του Αβραάμ καλούνται να συγκεντρώσουν κεφάλαια για τη στήριξη της γης των Εβραίων, που είναι σε πλήρη εδαφική επέκταση και, πάνω απ’ όλα, να ενεργοποιήσουν όλα τα δίκτυα επιρροής πάνω στην εξωτερική πολιτική και την κοινή γνώμη της χώρας τους.

Τα αποτελέσματα του τελευταίου στόχου ήταν αξιοσημείωτα.

Σε μια εποχή που ο κοινοτισμός απολαμβάνει αυξανόμενη νομιμοποίηση - ιδιαίτερα σε μια εποχή ευλάβειας για τον «ιουδαιο-χριστιανικό» πολιτισμό, στον οποίο στηρίζεται η «σύγκρουση των πολιτισμών» - είναι πιο δυνατό από ποτέ να αναπτύσσει υπερηφάνεια ένας επειδή είναι Εβραίος και να βρίσκει τον εαυτό του να είναι με την πλευρά της των ισχυρών που κυριαρχούν την ιστορία».

Ενώ ο Sand προσεγγίζει το όλο το θέμα από μια θέση που παραδοσιακά θεωρείται «πολύ αριστερή» - και έχει την αποδεδειγμένα εσφαλμένη πεποίθηση ότι δεν υπάρχει καμία γενετική βάση του Ιουδαϊσμού - οι παρατηρήσεις του σχετικά με την πραγματική φύση του εβραϊκού ρατσιστικού φυλετισμού είναι ακριβείς.
 
Εκεί που ο Sand κάνει το ουσιαστικό λάθος του είναι η κατανόηση ότι όλη η ανθρώπινη συμπεριφορά έχει στην πραγματικότητα μια βιολογική προέλευση. Όλοι μας-ανεξαρτήτως εθνοτικής προέλευσης-είμαστε απλώς προϊόντα των προγόνων μας. Οι ικανότητές μας, οι περιορισμοί μας, και οι έμφυτοι χαρακτήρες μας, όλα έχουν κληρονομηθεί από εκείνους που έχουν έρθει πριν από εμάς.
 

Η συνειδητοποίηση του Sand ότι η συντριπτική πλειοψηφία των συμπατριωτών του Εβραίων είναι υπερ-ρατσιστές και υποκριτές, πρέπει να είναι αρκετά δύσκολο για αυτόν να γίνει κατανοητή. Θα ήταν πάρα πολύ προχωρημένο να περιμένω από αυτόν να ομολογήσει ότι υπάρχει μια κληρονομική πτυχή στην εβραϊκή συμπεριφορά που διαιωνίζει αυτόν τον ανοικτό ρατσισμό και το μίσος απέναντι στους εθνικούς από γενιά σε γενιά.

Το νέο βιβλίο του Sand έχει ήδη προσελκύσει την οργή κάποιων από τους πρώην συμπατριώτες του Εβραίους.

 
Ο εβραίος δημοσιογράφος Gordon Haber, σε ένα άρθρο στην εφημερίδα ‘TheJewish Daily Forward, για παράδειγμα, απορρίπτει τον Sands ως "εκκεντρικό" -πλην αναγκάζεται να παραδεχτεί ότι ο Sand είχε αναγνωρίσει σωστά μία πτυχή της εβραϊκής συμπεριφοράς που ακόμη και ο Haber βρίσκει αινιγματική: δηλαδή την παραπαίουσα υποκρισία των Εβραίων στην Αμερική που υποστηρίζουν τον ρατσισμό του Ισραήλ, ενώ προωθούν την ακριβώς το αντίθετη πολιτική στις ΗΠΑ.
 

Ο Haber έγραψε:
«Και όμως, αν θέλω να είμαι ειλικρινής, ο Sand εγείρει ένα ζήτημα μείζονος σημασίας. Για τον Sand, υπάρχει μια «στενή σχέση» μεταξύ μιας ουσιοκρατικής εβραϊκής ταυτότητας και πώς το Ισραήλ αντιμετωπίζει τους μη-Εβραίους της. Πολλοί, βέβαια, θα υποστηρίξουν ότι το Ισραήλ είναι ένας παράδεισος για τους μουσουλμάνους και όλα είναι εξαίρετα, στη Γάζα.

Αλλά εκείνοι από εμάς που αγωνίζονται για την πνευματική εντιμότητα, αναγνωρίζουμε την αντίφαση μεταξύ των Δυτικών ιδανικών και μιας εθνο-θρησκευτικής κυβέρνησης που εξευτελίζει και συμπεριφέρεται σκληρά σε άτομα που υπάγονται στη δικαιοδοσία του. Οι Αμερικανο-Εβραίοι, ιδίως, πρέπει να αναρωτηθούν γιατί υποστηρίζουν μια κατάσταση στο Ισραήλ που δεν θα ανέχονταν ποτέ στη δική τους χώρα».

Φυσικά, ούτε ο Sand, ούτε ο Haber θα τολμούσαν να αγγίξουν τον πραγματικό λόγο για την προφανή υποκρισία - η οποία είναι ότι ο εβραϊκός ρατσιστικός φυλετισμός εμπλέκεται σε μια στρατηγική του διαίρει και βασίλευε για να εξασφαλίσει ότι οι μη-Εβραίοι παραμένουν διαιρεμένοι και πολύ μακριά από την πραγματική πηγή της δύναμης στις ΗΠΑ και αλλού, που είναι το εβραϊκό λόμπι.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Του David Duke – πηγή
http://greeknation.blogspot.gr/2014/10/shlomo-sand.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης