Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2014

Ο KARADAYİ «ΞΕΦΤΙΛΙΖΕ» ΚΑΙ «ΚΑΘΑΡΙΖΕ» ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ 1920 ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ !! ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΕ ΧΑΡΑ...!!

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης Σίγουρα οι εν Ελλάδι αφελείς τουρκολάγνοι και φανατικοί θαυμαστές του διασήμου Τούρκου ηθοποιού και… μεγάλου γυναικοκατακτητή, Kenan İmirzalıoğlu, που φέτος απήλαυσε και τις διακοπές του στα ελληνικά νησιά, δεν θα γνωρίζουν ότι εν λόγω σταρ της Τουρκίας καθιερώθηκε κινηματογραφικά με μια άκρως ανθελληνική ταινία.




Στην ταινία αυτή παριστάνε τον μεγάλο «ήρωα» που ξεφτίλιζε με κάθε τρόπο τους «δειλούς» και «άνανδρους» Έλληνες, την τραγική περίοδο του μικρασιάτικου πολέμου, 1919-1922, στην Κωνσταντινούπολη και όχι μόνο. Ο κύριος αυτός που κάθε βράδυ καθηλώνει στις οθόνες χιλιάδες νεοέλληνες που μην έχοντας να κάνουν κάτι πιο αξιόλογο εκστασιάζονται βλακωδώς από τις περιπέτειες του φοβερού τουρκικού σήριαλ, «Karadayi», έχει ένα χτυπητό ανθελληνικό παρελθόν στις τηλεοπτικές και κινηματογραφικές οθόνες της Τουρκίας. Η γνωριμία του ελληνικού κοινού με τον φοβερό αυτόν ηθοποιό-μάγκα και μεγάλο γόη, ο οποίος, όπως έγραψαν και τα τουρκικά τηλεοπτικά περιοδικά έχει… κλέψει τις καρδιές χιλιάδων Ελληνίδων που κοιμούνται και ονειρεύονται να τον έχουν δίπλα τους, (σύμφωνα με τους Τούρκους), είχε γίνει γνωστός από το άλλο επίσης φοβερό τουρκικό σήριαλ, τον «Εζέλ», που καθιέρωσε έκτοτε την «άλωση» των ελληνικών καναλιών στα τουρκικές τηλεοπτικές σαπουνόπερες. 

Αλλά η πρώτη μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία του Kenan İmirzalıoğlu, ήταν η περίφημη κινηματογραφική επιτυχία, «Son Osmanli Yandım Ali». Η ταινία αυτή γυρίστηκε το 2006 και έσπασε τα ταμεία στις κινηματογραφικές αίθουσες της Τουρκίας ενώ έγινε μεγάλη επιτυχία και στα τουρκικά τηλεοπτικά κανάλια. Η υπόθεση της ταινίας εκτυλίσσεται τη περίοδο του 1919 στην Κωνσταντινούπολη. Την περίοδο εκείνη η Κωνσταντινούπολη είχε καταλειφθεί από τις συμμαχικές δυνάμεις της Αντάντ, ενώ η Οθωμανική αυτοκρατορία έπνεε τα λοίσθια. Ανάμεσα στις συμμαχικές δυνάμεις ήταν και η ελληνική στρατιωτική αποστολή που είχε γίνει δεκτή με απερίγραπτο ενθουσιασμό από τον ρωμαίικο πληθυσμό της Πόλης, ο οποίος έβλεπε μετά από τόσους αιώνες ξανά την σημαία με τον ελληνικό σταυρό να κυματίζει στους δρόμους της Κωνσταντινούπολης. Ήταν αξέχαστες οι εκδηλώσεις αγάπης και χαράς του ελληνικού πληθυσμού της Πόλης, που εκείνη την εποχή αριθμούσε περί τις 300.000, στο ελληνικό στρατιωτικό σώμα που είχε εισέρθει στην Πόλη μαζί με τους άλλους συμμάχους. 

 Και ενώ επικρατούσε αυτό το κλίμα ενθουσιασμού στους Έλληνες και κατάρρευσης για τους μουσουλμάνους Οθωμανούς, εμφανίστηκε τότε ο μεγάλος Τούρκος ήρωας που θα ξέπλενε την ντροπή της ξένης «κατοχής» ενώ θα έδινε με τις μαγκιές του ξανά «φτερά» στους Τούρκους για να διώξουν τους «ξένους κατακτητές» της Πόλης και της Μικράς Ασίας. Αυτός δεν ήταν άλλος από τον Yandım Ali, τον οποίο ενσάρκωσε ο Kenan İmirzalıoğlu. Ένας καταπληκτικός ήρωας που όλοι τον τρέμουν και πιο πολύ οι Έλληνες. Είναι ερωτευόμενος με μια Δάφνη, η οποία επειδή είχε λείψει για ένα διάστημα δεν… έχασε καιρό και είχε παντρευτεί έναν πλούσιο Έλληνα της Πόλης. Όταν όμως έμαθε ότι ο ήρωας της γύρισε, ήθελε να φύγει μαζί του. Οι σκηνές του έργου προβάλλουν μια χαρακτηριστική μεγάλη απαξίωση και ευτελισμό στο ελληνικό στοιχείο της Κωνσταντινούπολης που χαρακτηρίζεται σαν ύπουλο και προδοτικό. 

Ο Έλληνας σύζυγος της Δάφνης, (η επίσης γνωστής Τουρκάλα ηθοποιός, Cansu Dere), και αγαπημένης του ήρωα της ταινίας, παρουσιάζεται σαν ότι πιο αισχρό και απαίσιο είχε να επιδείξει τότε η Κωνσταντινούπολη εκείνη την εποχή. Χαρακτηριστικές σκηνές ενόπλων συγκρούσεων με Έλληνες που όλοι… σκοτώνονται από τον ήρωα μας και τέλος η εμφάνιση του ίδιου του Μουσταφά Κεμάλ, μετέπειτα Ατατούρκ. Ο Κεμάλ σώζεται από τον İmirzalıoğlu γιατί κάποιοι συνωμότες ήθελαν να τον «καθαρίσουν» και αυτό είναι το κορυφαίο σημείο της ταινίας. Έτσι ο Κεμάλ που σώθηκε από τον ήρωα μας, (σκεφτείτε πως θα ήταν η ιστορία αν δεν τον είχε σώσει τότε), φεύγει για την Σαμψούντα για να αρχίσει την επέλαση του με απόληξη την τραγική γενοκτονία του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας. Μαζί του, ακολουθεί και ο İmirzalıoğlu με την Δάφνη, καθώς κατάλαβε ότι το… χρέος του ήταν να πάει με τους Κεμαλικούς για να «καθαρίσει» όλη την Ανατολή από κάθε χριστιανικό στοιχείο. 

Έτσι με την ταινία αυτή αρχίζει κινηματογραφικά η ιστορική τελική και μεγαλύτερη φάση της γενοκτονίας των χριστιανών της Μικράς Ασίας. Αυτός είναι ο περίφημος Kenan İmirzalıoğlu, γνωστός και σαν Εζέλ, γνωστός και σαν Καρανταγί. Ο γόης που «ξετρέλανε» τις Ελληνίδες, άρχισε την μεγάλη του καριέρα με ένα φανατικά ανθελληνικό έργο που θα έπρεπε να το προβάλουν τα μεγάλα τουρκολαγνικα κανάλια και εδώ στην Ελλάδα, για να δούμε μετά ποιος τους πληρώνει όλους αυτούς που μας επέβαλαν εδώ και μερικά χρόνια όλες αυτές τις τουρκολαγνικές αηδίες. φυσικά όχι χωρίς συγκεκριμένο λόγο. Να ξεχάσουμε την ιστορία μας, το παρελθόν μας και στη συνέχεια και την ίδια μας την ταυτότητα. 

Άφεριμ Γιουνανλάρ!!

hellas-now.com
http://elnewsgr.blogspot.gr/2014/10/karadayi-1920.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης