Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

"Στρατιωτικοί -πολίτες είναι ένα.Γι΄ αυτό και θα κερδίσουν".Άρθρο του Προέδρου ΣΥΣΜΕΔ



Του Αντισυνταγματάρχη (ΣΔΓ)
Ανέστη Τσουκαράκη
Προέδρου του ΣΥΣΜΕΔ


Άραγε, μπορεί μια κατάσταση (όποια και να είναι αυτή), που επηρεάζει δυσμενώς το σύνολο των Ελλήνων πολιτών να μην επηρεάσει ή να επηρεάσει και τους Έλληνες στρατιωτικούς, με την ίδια ή παρόμοια μορφή και ένταση;

Μπορεί, για παράδειγμα, όταν θίγονται τα εργασιακά – μισθολογικά - συνταξιοδοτικά – ασφαλιστικά θέματα της/του συζύγου, των γονέων ή των τέκνων των Ελλήνων στρατιωτικών, της οικογένειάς των εν γένει, των φίλων και γειτόνων τους, να επηρεαστούν ή να μην επηρεαστούν και οι ίδιοι οι στρατιωτικοί;

Μπορεί όταν ξένοι παράγοντες καταδυναστεύουν, με τη βοήθεια ντόπιων μηχανισμών, την ίδια τη Χώρα και τους πολίτες της να επηρεαστούν ή να μην επηρεαστούν και οι ίδιοι οι στρατιωτικοί;

Μπορεί όταν βασικά θεμελιώδη δικαιώματα καταπατώνται, σε ένα άγνωστο όνομα και για έναν άγνωστο σκοπό να επηρεαστούν ή να μην επηρεαστούν και οι ίδιοι οι στρατιωτικοί;

Μπορεί όταν τα πάντα ανατρέπονται στη ζωή των περήφανων Ελλήνων, μέσα σε ασύλληπτα ελάχιστο χρονικό διάστημα, αλλοιώνοντας και αυτά τα ίδια περήφανα Ελληνικά χαρακτηριστικά, που με αγώνες και κόπο διαμορφώθηκαν και εξαπλώθηκαν να επηρεαστούν ή να μην επηρεαστούν και οι ίδιοι οι στρατιωτικοί;

Μπορεί σε ένα γκρίζο περιβάλλον, που σκηνοθέτησαν υποτελείς σκηνοθέτες, όταν οι Έλληνες πολίτες ενωμένοι προσπαθούν να βρουν το βηματισμό τους και να ξεφύγουν από τις συμπληγάδες που κάποιοι, πέρα από τις δυνάμεις των, τους οδήγησαν να επηρεαστούν ή να μην επηρεαστούν και οι ίδιοι οι στρατιωτικοί;

Μπορεί όταν όλα τριγύρω αλλάζουν ρότα και κατεύθυνση, στην προσπάθεια να βρεθεί φως στο αδιέξοδο, ελπίδα στην απογοήτευση, καταπραϋντικό στην οργή ή διέξοδο στο τέλμα να επηρεαστούν ή να μην επηρεαστούν και οι ίδιοι οι στρατιωτικοί;

Μπορεί όταν οι Έλληνες πολίτες απαξιώνονται συλλήβδην, βάλλονται πανταχόθεν, στοχοποιούνται βάναυσα προκειμένου κάποιοι σωτήρες να βρουν πρόσφορο έδαφος και να καλλιεργήσουν τα ζιζάνια και τη διχόνοια να επηρεαστούν ή να μην επηρεαστούν και οι ίδιοι οι στρατιωτικοί;

Μπορεί, τέλος, όταν οι ίδιοι οι Έλληνες στρατιωτικοί υφίστανται όλα τα παραπάνω να επηρεαστούν ή να μην επηρεαστούν, προκειμένου κατά  συνείδηση, ελεύθερη βούληση, πολύ κριτική σκέψη και σίγουρες αποφάσεις να συνδράμουν με όλες τους τις δυνάμεις στο καινούριο;

Μπέρτολτ Μπρεχτ:

«Όταν ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους  δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν τσιγγάνος.

Όταν ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν κομμουνιστής.

Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν Εβραίος.

Όταν ήρθαν να πάρουν τους ομοφυλόφιλους δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν ομοφυλόφιλος.

Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα δεν είχε απομείνει κανείς για να αντιδράσει.»

Παραφράζοντας:

Όταν κτύπησαν αδυσώπητα τους μισθούς των εργαζομένων, δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν εργαζόμενος, ήμουν στρατιωτικός.

Όταν ανέτρεψαν συνταξιοδοτικά – ασφαλιστικά κεκτημένα, δεν αντέδρασα. Δεν με άγγιξαν εμένα, ήμουν στρατιωτικός.

Όταν αγανάκτησαν όλοι, δεν αντέδρασα. Δεν επιτρεπόταν να ήμουν απογοητευμένος, ήμουν στρατιωτικός.

Όταν διεκδικούσαν οι εργαζόμενοι, δεν αντέδρασα. Δεν επιτρεπόταν να διεκδικήσω, ήμουν στρατιωτικούς.

Όταν προσπάθησαν να διαμελίσουν την κοινωνία, δεν αντέδρασα. Δεν με αφορούσε, ήμουν στρατιωτικός.

Όταν με συκοφάντησαν, με σπίλωσαν, με απαξίωσαν, λεηλάτησαν τα ταμεία μου, συνέθλιψαν το μισθό μου, παραβίασαν τα δικαιώματά μου, απέμεινα μόνος μου για να τους πω ότι δεν είμαι ελέφαντας.

Η δύναμη βρίσκεται στη συλλογικότητα. Στους πολλούς. Στην ενότητα. Κλείνουμε τα αυτιά μας. Προχωράμε πλάι – πλάι, περήφανοι Έλληνες πολίτες και περήφανοι Έλληνες στρατιωτικοί. Τίποτα δεν μας χωρίζει. Είμαστε και θα είμαστε ένα. Οι Κασσάνδρες πεισμώνουν. Χάνουν το βηματισμό τους. Πράττουν αδέξια, χωρίς σχεδιασμό και τακτική. Βάλλουν άστοχα. Χωρίς σκάγια. Μόνο φρου φρου και αρώματα. Φανφάρες και τυμπανοκρουσίες. Δυναμώνουμε περισσότερο. Πόσο πεισματάρηδες είμαστε οι Έλληνες. Εννοείται ότι στο τέλος θα κερδίσουμε. 


http://www.onalert.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης