Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Εβραία είναι η γυναίκα του Αμπράμοβιτς που έκανε μια Αφρικανή καρέκλα για να κάθεται!

Δείτε τη σχετική δημοσίευση ΕΔΩ
Κοκομπλόκο για τους αριστερούς! Θα κατηγορήσουν για ρατσισμό την Εβραία γυναίκα του Εβραίου μεγιστάνα;…

Σ.Α: Εμείς συμπληρώνουμε την καταγωγή του Εβραίου μεγιστάνα που παρουσιάζουν σαν Ρώσο τα ΜΜΕ..

Ποια είναι η 32χρονη Ρωσίδα, που κάθησε επάνω σε ένα γλυπτό-καρέκλα, που απεικονίζει μια μαύρη ντυμένη με σαδομαζοχιστική περιβολή - Η φωτογραφία ανέβηκε στο Διαδίκτυο στην επέτειο γέννησης του Martin Luther King κάτι που προκάλεσε οργή σε όλο τον πλανήτη
Η Darya "Dasha" Alexandrovna Zhukova γεννήθηκε στις 8 Ιουνίου 1981, είναι φιλάνθρωπος, επιχειρηματίας, λάτρης της σύγχρονης τέχνης και ιδρύτρια του κέντρου σύγχρονης τέχνης GARAGEστη Μόσχα. Ενίοτε ποζάρει σαν μοντέλο ή πλασάρεται σαν σχεδιάστρια μόδας. Είναι η γυναίκα που στην ουσία “ένωσε” τη Μόσχα με την Ευρώπη στην πλατφόρμα της τέχνης και έβαλε όλους τους Ρώσους ολιγάρχες να ξοδεύουν αμύθητα ποσά για σύγχρονη τέχνη. Και πρώτο από όλους, τον σύντροφο της Ρόμαν Αμπράμοβιτς.  
Η Zhukova γεννήθηκε στη Μόσχα. Ο πατέρας της είναι ένας εξέχων Ρώσος επιχειρηματίας και μεγιστάνας του πετρελαίου. Η μητέρα της είναι η Elena Zhukova, Ρωσίδα επιστήμονας που έχει πλέον αποσυρθεί από το UCLA, όπου δίδαξε μοριακή βιολογία. Με άλλα λόγια η Dasha είχε πάντοτε ερεθίσματα που έχουν να κάνουν με την κουλτούρα και τον πολιτισμό και είχε πάντοτε μια πολύ άνετη ζωή, χωρίς να χρειαστεί ποτέ να αγχωθεί για το πώς θα βγάλει τα προς το ζην. 

Οι γονείς της χωρίζουν όταν είναι μόλις τριών ετών και η μητέρα της που θέλει να προχωρήσει την ακαδημαική της καριέρα παίρνει την μικρή Dasha και μετακομίζουν στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Στην ουσία η Dasha είναι ένα αμερικανάκι καθώς ζει μέχρι τα 12 της στο Χιούστον του Τέξας και μετά στο Λος Αντζελες. Η μητέρα της Εβραία, ο πατέρας της Χριστιανός Ορθόδοξος. Η μικρή θα παρακολουθεί εβραικά σχολεία και αργότερα θα δηλώσει ότι ταυτίζεται με την θρησκεία της μητέρας της. Εκτός από όμορφη με αναλογίες μοντέλου, η Dasha είναι και έξυπνη. Θα τελειώσει το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια με άριστα, σε Σπουδές Σλαβικής Λογοτεχνίας. Θα γυρίσει στη Μόσχα για να ξαναζεστάνει τις σχέσεις της με τον πατέρα της και λίγο αργότερα το 2004, θα μετακομίσει στο Λονδίνο. Τα χρήματα δεν ήταν ποτέ πρόβλημα για την Dasha αλλά ενώ σαν κάθε σωστή Μοσχοβίτισσα, ήξερε όλους τους σχεδιαστές μόδας απέξω, ήθελε πάντα κάτι καλύτερο. Σπουδάζοντας Φυσιοθεραπεία στο Λονδίνο, μέσα από μια σχέση της γνωρίζει την σύγχρονη τέχνη.
Οι ακριβές τσάντες και τα παπούτσια αντικαθίστανται από έργα τέχνης. Η Dasha εθίζεται στον κόσμο αυτό που ίσως της πάει περισσότερο από τον επιφανειακό κόσμο της μόδας. Το 2008 θα ιδρύσει τον μη-κερδοσκοπικό οργανισμό IRIS, που προωθεί τον σύγχρονο πολιτισμό. Κάπου εκεί λέγεται ότι γνωρίζει και τον Ρόμαν Αμπράμοβιτς. Τον μυεί στη σύγχρονη τέχνη και φυσικά όλοι οι υπόλοιποι Ρώσοι ολιγάρχες θα ακολουθήσουν. Κάπου εκεί όλοι οι Ευρωπαίοι γκαλερίστες προσκυνούν το ζεστό χρήμα των Ρώσων που τους σώζουν τελευταία στιγμή από την καταστροφή της οικονομικής κρίσης -ενώ όλοι οι Ευρωπαίοι και Αμερικανοί συλλέκτες παγώνουν τις αγορές τους, οι Ρώσοι ξοδεύουν σαν να μην υπάρχει αύριο.
Το IRIS θα μεταλλαχθεί σε λίγα χρόνια στο Κέντρο Σύγχρονου Πολιτισμού GARAGE στη Μόσχα. Όλο το enfant-gate της σύγχρονης τέχνης, η αφρόκρεμα της Ευρώπης, διευθυντές μουσείων, starεπιμελητές, τεχνοκριτικοί και έγκριτοι καλλιτέχνες θα βρεθούν εκεί για τα θεαματικά του εγκαίνια.
Η σχέση της Zuckova με τον Abramovic σοβαρεύει και το 2009 θα γεννήσει το πρώτο της παιδί μαζί του, λίγο μετά τον χωρισμό του Abramovic από την Irina Vyacheslavovna Malandina, αεροσυνοδό με την οποία παντρεύτηκε το 1991 και έκανε πέντε παιδιά.το 2013 θα κάνουν και έναν δεύτερο.
Το GARAGE είναι ένα από τα βασικά της μελήματα και στεγάζεται σε ένα από τα αρχιτεκτονικά αριστουργήματα της Ρωσίας, το πρώην γκαράζ λεωφορείων Bakhmetevsky, που σχεδιάστηκε το 1926 από τον κονστρουκτιβιστή αρχιτέκτονα , Μέλνικοφ. Σύμφωνα με φήμες, ο Abramovic της αγόρασε πρόσφατα και ένα νησί στη Μόσχα, όπου θα στεγάσει το δεύτερο κτίριο του Garage.
Μέχρι τώρα η Dasha είχε απασχολήσει τον τύπο μόνο για το ότι όταν γνώρισε τον Abramovic ήταν 25 ετών και τον “έκλεψε” από την οικογένεια του, ή για τις ιδιαίτερα ακριβές αγορές έργων τέχνης καθώς και την σχέση της με τον κόσμο της μόδας. Είναι η πρώτη φορά που η δραστήρια και πανέμορφη Μοσχοβίτισσα κάνει ένα τόσο μεγάλο faux-pas που ίσως της στοιχίσει πολλά. Φήμες θέλουν τον σύντροφο της να έχει εκνευριστεί πάρα πολύ.
Και όλα αυτά γιατί για χάρη μιας φωτογράφησης, κάθισε πάνω σε μια καρέκλα-γλυπτό, έργο τέχνης το οποίο φιλοτέχνησε ο Νορβηγός καλλιτέχνης Bjarne Melgaard ως ωδή στον Βρετανό καλλιτέχνη της pop Allen Jones. Ο Jones είχε μείνει γνωστός για τα γλυπτά του που απεικόνιζαν γυναίκες (κάθε φυλής) να έχουν μετατραπεί σε έπιπλα, ντυμένες σαν πορνοστάρ σαδομαζοχιστικών ταινιών. Ο καλλιτέχνης ήθελε να τονίσει με αυτό τον τρόπο τον υποτιμητικό τρόπο με τον οποίο της δεκαετία του 70 απεικονίζονταν οι γυναίκες στην ποπ κουλτούρα.Και ο Melgaard είπε να τον τιμήσει κοπιάροντας το έργο του με μικροαλλαγές.
Η ποιότητα των έργων αυτών είναι αδιαμφισβήτητη και ο Bjarne Melgaard είναι ένας καλλιτέχνης που αναπαράγει διάφορα εμβληματικά έργα τέχνης και ασχολείται συστηματικά με σαδομαζοχιστικά θέματα και την υποκουλτούρα. Όπως είχε υπογραμμίσει και η έγκριτη τεχνοκριτικός Roberta Smith των New York Times «δεν υπάρχει ούτε ένα ταμπού που αυτός ο καλλιτέχνης δεν θέλει να σπάσει».Βέβαια η τέχνη πολλές φορές σοκάρει επίτηδες...
Δυστυχώς η φωτογράφηση Buro 24/7, το οποίο για το περιοδικό έγινε σε λάθος μέρα καθώς η 15 Ιανουαρίου ήταν η επέτειος γέννησης του μεγάλου Martin Luther King.
Σε ανακοίνωση του το περιοδικό Buro24/7, μέσω της συντάκτριας του άρθρου -και παγκόσμιοfashion it girl- Miroslava Duma , δήλωσε ότι:
«Η καρέκλα που απεικονίζεται είναι ένα έργο τέχνης του Bjarne Melgaard, προς τιμήν των ιστορικών έργων του ποπ καλλιτέχνη Allen Jones ως σχόλιο για τις πολιτικές φύλου και φυλής.
Η χρήση του στην φωτογράφηση βγήκε εκτός περιεχομένου δυστυχώς γιατί η δημοσίευση του συνέπεσε με την επέτειο γέννησης του Martin Luther King. Μετανιώνω δυστυχώς που χρησιμοποιήσαμε ένα τόσο δυνατό έργο γεμάτο μηνύματα σε αυτή τη φωτογράφηση. Σιχαίνομαι τον ρατισμό και θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη για όσους προσβλήθηκαν από αυτή τη φωτογράφηση. Το νέο περιοδικό της Zuckova Garage, έχει ήδη δείξει δείγματα οτι προωθεί την διαφορετικότητα σε φυλετικά και σεξουαλικά ζητήματα στον κόσμο τέχνης και μόδας και θα συνεχίσει να πρεσβεύει αυτές τις θέσεις».
Η ζημιά έχει γίνει, έχει υπάρξει παγκόσμια κατακραυγή, αλλά το θέμα είναι πρόκειται για... βλακεία ή έξυπνη κίνηση μάρκετινγκ από την Dasha;

http://www.protothema.gr/culture/article/346521/missing-friendly-url/
http://antipliroforisi.blogspot.gr/


http://elnewsgr.blogspot.com/2014/01/blog-post_3505.html#ixzz2rGBqNvC6

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης