Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Γιατί αποκάλεσαν τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο «προδότη» και «Ουνίτη» στις Σέρρες


Γιατί αποκάλεσαν τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο «προδότη» και «Ουνίτη» στις ΣέρρεςΣτη διάρκεια της επίσκεψής του στο νομό Σερρών ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, και ενώ οι κάτοικοι τον έραιναν με λουλούδια, δύο γυναίκες τον αποδοκίμασαν αποκαλώντας τον «προδότη» και φωνάζοντας «Εξω οι Ουνίτες».
Οι κάτοικοι και τοπικοί παράγοντες της ακριτικής περιοχής καταφέρθηκαν εναντίον των δύο γυναικών και τα πνεύματα ηρέμησαν μόνο με την παρέμβαση της αστυνομίας η οποία απομάκρυνε τις δύο γυναίκες.
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος κάλεσε το πλήθος «να μη συγχύζεται» για τις γυναίκες που προέβησαν στην αποδοκιμασία εναντίον του γιατί, όπως είπε, «υπάρχει ελευθερία σκέψης και έκφρασης».

«Ο καθένας με τις πεποιθήσεις και τις απόψεις του. Σέβομαι τη γνώμη όλων των ανθρώπων», τόνισε και πρόσθεσε : «Εμείς είμαστε ανοικτοί σε όλους τους ανθρώπους και αυτούς που μας αγαπούν και αυτούς που δεν μας αγαπούν και μας αποδοκιμάζουν».
Ο Πατριάρχης επισκέφθηκε τις Σέρρες ύστερα από πρόσκληση του μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακαρίου προκειμένου να εγκαινιάσει το νέο καθολικό της ιεράς μονής Τιμίου Προδρόμου στο Ακριτοχώρι Σερρών. Την Πέμπτη ο Πατριάρχης θα μεταβεί στη Σιάτιστα προσκεκλημένος του Μητροπολίτη Σισανίου και Σιατίστης Παύλου.
Ουνία και Ουνίτης
Ομως, γιατί αποκάλεσαν τον Πατριάρχη «προδότη» και «ουνίτη» και τι σημαίνει αυτό ;
«Ουνίτης» είναι υποτιμητικός και αρνητικός όρος που χρησιμοποιείται από σκληρούς ορθόδοξους για να υποδηλώσει όσους λειτουργούν ως «πράκτορες» του Πάπα της Ρώμης προκειμένου η δυτική Ορθόδοξη Εκκλησία να υποταχθεί πνευματικά και πολιτικά στην εξουσία του Πάπα της Ρώμης. Εκφράζει ουσιαστικά την φοβία της Ανατολικής Εκκλησίας ότι η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία υπό τον Πάπα θα υποτάξει την Ορθοδοξία -ένα θρησκευτικό ζήτημα που επίσης χάνεται στα βάθη των πρώτων μετα-χριστιανικών αιώνων.
Ο όρος ουνία ή ουνιτισμός στην ελληνική γλώσσα (εκ του λατινικού όρου unio = ένωση) συνδέεται νοηματικά με ό,τι το 1596 έλαβε στην Πολωνία επίσημα το όνομα Unia (σλαβ. unija), που χρησιμοποιήθηκε από τότε για να χαρακτηρισθεί η ενωτική κίνηση ανατολικών ορθοδόξων Εκκλησιών με τον Πάπα.
Με τον όρο αυτό οι Ορθόδοξοι εννούν «το θρησκευτικό και πολιτικό σχήμα, που δημιουργήθηκε από τους ιθύνοντες της καθολικής Εκκλησίας από τον Παπισμό για τον εκδυτικισμό της μη λατινικής Ανατολής, την πνευματικοπολιτική δηλαδή υποταγή της στην εξουσία του πάπα». Η Ουνία θεωρείται επικίνδυνη και αιρετική για τον ορθόδοξο χριστιανισμό από τους θεματοφύλακές του.
Ποιοί είναι οι αντι-Ουνίτες στην Ελλάδα
Στην ελληνική ορθόδοξη εκκλησία οι σκληροί ορθόδοξοι που πολεμούν τους ουνίτες-παπικούς αποτελούν μια ολόκληρη σχολή σκέψης. Οι αντι-ουνίτες χάνονται στα βάθη της ορθόδοξης ιστορίας αφού η σχετική συζήτηση ξεκίνησε περίπου τον 16 αιώνα.
Στην Ελλάδα οι σχετικές αντι-ουνιτικές κινήσεις έγιναν γύρω από τον μακκαριστό Χριστόδουλο και στο σχετικό σάιτ επιρροής του «Ορθοδοξία ή Θάνατος διαβάζουμε:
«Το έχει καημό ο Πάπας να υποτάξει την Ορθοδοξία στη δική του δικαιοδοσία. Στις κακοδοξίες του. Θέλει αυτός να είναι η κεφαλή όλης της Εκκλησίας. Κι' αυτόν τον καημό τον έχει από πολύ παλιά. Από τον έκτο κιόλας αιώνα. Από τότε. Ιδιαίτερα όμως έχει τον καημό αυτό, αφότου αποσχίσθηκε επίσημα από την Ορθόδοξη Εκκλησία, το έτος 1054. Από τότε. Και τι δεν έπραξε, για να πετύχει το σκοπό του! Αλλά δεν πέτυχε τίποτε. Έτσι, μέσα στην αμηχανία του για το τι θα έπρεπε να πράξει καλύτερο και αποτελεσματικότερο γι' αυτό το σκοπό δημιούργησε την Ουνία.»
Στο ίδιο σάιτ παρατίθενται και πολλά κείμενα εναντίον του Πατριάρχη, ειδικά όταν επισκέφθηκε στην Αθήνα τον καθολικό Επίσκοπο.
Παρόμοιες αντι-ουνιτικές κινήσεις υπάρχουν και γύρω από τον πρωτοπρεσβύτερο π. Γεώργιο Μεταλληνό, ο οποίος έχει γράψει πολλά βιβλία σχετικά με το θέμα αυτό.
Στο βιβλίο του «Ουνία: Μια θρησκευτικοπολιτική παπική εξουσία» διαβάζουμε:
«Λέγοντας «Ουνία», εννοούμε ένα θρησκευτικοπολιτικό σχήμα, που επινοήθηκε από τον Παπισμό για τον εκδυτικισμό της μη λατινικής Ανατολής, την πνευματικοπολιτική δηλαδή υποταγή της στην εξουσία του πάπα.
...Οι Ουνίτες είναι ουσιαστικά παπικοί, δεχόμενοι σύνολη την παπική διδασκαλία, και μάλιστα τα δόγματα εκείνα, που διαφοροποιούν ριζικά τον παπισμό από την Ορθοδοξία, και μόνο εξωτερικά και επιφανειακά, με την περιβολή των κληρικών τους και τα ανατολικά έθιμά τους («ρυθμός»), δίνουν την απατηλή εντύπωση, ότι παραμένουν ορθόδοξοι. Γι' αυτό ορθότατα ονομάζονται επίσης «Ηνωμένοι Ρωμαιοκαθολικοί» και «Ενωτικοί» ( στα λατινικά: Uniti / Ουνίτες ).
Η ιδέα της Ουνίας, ως μεθόδου και τρόπου υποταγής, συναρτάται με την επεκτατική βούληση της φραγκευμένης Παλαιάς Ρώμης, συνισταμένη στην εξάπλωση και επιβολή του παπικού πρωτείου εξουσίας...»
Ανακοίνωση Βαρθολομαίου για τους Ουνίτες
Ο Βαρθολομαίος, ο οποίος έχει ήδη δεχθεί πολλές επιθέσεις και κατηγορίες ότι είναι Ουνίτης αναγκάστηκε την 6η Ιουλίου 2008 να εκδώσει ανακοίνωση προκειμένου να διαψεύσει τους ισχυρισμούς!
«Διόρθωσις περί εσφαλμένου δημοσιεύματος δια τας σχέσεις μετά των Ουνιτών!
Εν σχέσει πρός τά πρό τινος δημοσιευθέντα ότι δήθεν η Α. Θ. Παναγιότης ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. κ. Βαρθολομαίος θεωρεί δυνατήν την «διπλήν ενότητα» των λεγομένων Ελληνορύθμων Καθολικών (Ουνιτών),δηλαδή τήν πλήρη κοινωνίαν των τόσον μετά της Ρώμης όσον καί μετά της Κωνσταντινουπόλεως, το Οικουμενικόν Πατριαρχείον διαψεύδει ταύτα ως ανακριβή καί ώς ουδέποτε λεχθέντα καί επαναλαμβάνει τήν θέσιν του ότι η πλήρης ενότης εν τη πίστει αποτελεί προϋπόθεσιν διά τήν μυστηριακήν κοινωνίαν.»
Και ο πόλεμος συνεχίζεται
Στο σάιτ «Ανταιρετικόν Εγκόλπιον- Ορθοδοξία και Παραθρησκείες», το οποίο είναι επίσης αποκλειστικά αφιερωμένο στον πόλεμο κατά των Ουνιτών διαβάζουμε:
«Το πρόβλημα των Ουνιτών εισήλθε και στην Ελληνική Βουλή (1929), χωρίς όμως να δοθεί λύση. Οι συνεχείς διαμαρτυρίες του Ελληνικού Κλήρου οδήγησαν σε δύο δικαστικές αποφάσεις. Πρόκειται για βουλεύματα του Εφετείου Αθηνών (1930) και του Αρείου Πάγου (1931), που επέβαλλαν στους Ουνίτες την απαγόρευση να φορούν το εξωτερικόν ένδυμα των ορθοδόξων κληρικών της Χώρας, για να αποφεύγεται η επιδιωκόμενη από τους Ουνίτες σύγχυσή τους με τον ορθόδοξο Κλήρο.
Ουδέποτε όμως οι Ουνίτες σεβάστηκαν με συνέπεια αυτή την απόφαση. Αντίθετα ο Ουνιτισμός απλώθηκε και στους Έλληνες και λοιπούς Ορθοδόξους του εξωτερικού (Ευρώπης, Αμερικής) επηρεάζοντας και από το χώρο της διασποράς την ενδοελληνική πραγματικότητα υπέρ του Παπισμού και των σχεδίων του.»

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΦΕΔΡΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΟΦΡΩΝ ΑΝΘΕΝΩΤΙΚΟΣ ,ΤΟΥΡΚΟΡΘΟΔΟΞΟΣ,ΤΟΥΡΚΟΠΑΠΑΣ.... ΟΙ ΚΥΡΟΥΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΟΛΙΓΟΝ ΒΑΡΕΜΕΝΕΣ ΟΙ ΚΑΗΜΕΝΕΣ.

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης