Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Στην αρχαιότητα η λέξη Δαίμων ήταν, ίσως, η πιο ευσεβής λέξη


ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΝΟΥ Η ΤΟΥ ΞΥΠΝΙΟΥ ΤΟΥΣ, ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΙΘΕΡΙΚΕΣ ΥΠΑΡΞΕΙΣ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ... ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΠΟΦΡΑΔΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ. ¨ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ¨ ... ΘΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΦΟΥ Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΞΟΥΣΑ ΠΟΡΕΙΑ, ΑΡΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ¨ΕΝΔΙΑΜΕΣΩΝ¨ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΟΡΑΤΟΥ ΜΑΣ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΟΡΑΤΟΥ.


ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ?
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ¨ΟΥΡΑΝΙΟ ΣΥΦΕΡΤΟ¨?
ΕΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ?

       ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΜΥΗΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΣΕ ΕΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥ ¨ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ¨. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΝΟΣ ΑΡΧΑΙΟΥ ΜΥΣΤΗ, ΤΟΥ ΙΑΜΒΛΙΧΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΔΑΙΜΟΝΩΝ, ΘΕΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΛΗΣΕΩΝ, ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΨΥΧΗ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ…..ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ...
 ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ…


         «…Γάρ αληθώς άρτι ελέγομεν περί των ειδώλων και των κακών δαιμόνων των υποκρινομένων την των θεών και των αγαθών δαιμόνων παρουσία, πολύ δήπου τι καταφαίνεται εντεύθεν επιρρέον το κακοποιόν φύλον, περί ο συμβαίνειν φιλέι η τοιάδε εναντίωσεις. Δίκαιον μέν γάρ άξιοι είναι τον θεραπεύοντα, διότι υποκρίνεται είναι οίον το θείον γένος. Υπηρετεί δε προς τα άδικα, διότι πέφυκεν είναι πονηρού».
ΙΑΜΒΛΙΧΟΣ ¨ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ¨ κεφ. 7. 

   Απόδοση:
« Επειδή είναι αληθές αυτό που είπαμε πιο πάνω σχετικά με τα είδωλα και τους κακούς δαίμονες, ότι προσποιούνται την παρουσία των θεών και των αγαθών δαιμόνων, ακόμη περισσότερο εδώ φαίνεται να απορρέει ένα κακοποιό φύλο που συμβαίνει να αγαπά αυτή την εναντίωση. Διότι ένας κακός δαίμονας αξιώνει από τον θεραπευτή του να είναι δίκαιος, επειδή προσποιείται πως είναι από το θείο γένος, αλλά υπηρετεί τα άδικα και είναι πονηρός από την φύση».

      Ο ΜΥΗΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ¨ΘΕΟΥΡΓΙΑ¨ ΙΑΜΒΛΙΧΟΣ, ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ…ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΑΓΑΘΟΙ ΘΕΟΙ Η ΑΓΑΘΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ* ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΚΟΠΟΙΑ ΦΥΛΑ ΔΑΙΜΟΝΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΣΑΝ ¨ΑΓΑΘΟΙ¨ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗ (ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ) ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟΣ (Ο ΔΑΙΜΟΝΑΣ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΟΥ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΟΤΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΑΙ ΣΑΝ ΦΩΤΕΙΝΟ ΟΝ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΑΓΑΠΗΣ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΦΩΤΕΙΝΟ ΚΑΙ ΑΓΑΘΟ, ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ. ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ (ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ) ΔΕΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΑΠΟ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ Η ΘΕΟΤΗΤΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΙΝ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ¨ΕΠΙΚΛΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ¨. 

            *Στην αρχαιότητα η λέξη Δαίμων (αρσ. και θηλ.) ήταν, ίσως, η πιο ευσεβής λέξη. Παράγεται από το ρήμα ¨δαίω¨ που σημαίνει: ¨μοιράζω στον καθένα την τύχη του¨. Αν και συνυπήρχε με τη λέξη Θεός, εντούτοις, ο δαίμων αναφερόταν στην απρόσωπη και απροσδιόριστη δύναμη, ενώ ο θεός στην ανθρωπόμορφη θεϊκή οντότητα. Η έννοια του δαίμονος ισοδυναμούσε με την Μοίρα, την Ειμαρμένη .

Επίσης, στη λέξη Δαίμονα απέδιδαν την έννοια του φύλακα αγγέλου «κατά φύλακα δαίμονα». Απ' εδώ και η λέξη ευδαιμονία (ευτυχία), προσδιόριζε τον έχοντα την εύνοια του Δαίμονος.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ…
           «…Ούτος δη ουν ο δαίμων έστηκεν εν παραδείγμασί προ του και ψυχάς κατιέναι είς γένεσιν. Όν επειδάν έληται η ψυχή ηγέμονα, ευθύς εφέστηκεν ο δαίμων αποπληρωτής των βίων της ψυ΄χης εις το σώμα τε κατιόυσαν αύτην συνδεί προς το σώμα και το κοινόν ζώον αυτής επιτροπεύει ζωήν τε την ιδίαν της ψυχής αυτός κατευθύνει και όσα λογιζομεθα αυτού τας αρχάς ημίν ενδιδοντος διανοούμεθα πράττομεν τε τοιάυτα οία αν αύτος ημίν επί νουν άγη και μέχρι τοσούτου κυβέρνα τους ανθρώπους έως αν διά της ιερατικής θεουργίας θεόν έφορον επιστήσωμεν και ηγεμόνα της ψυχής. Τότε γάρ ή υποχωρεί τώ κρείττονι ή παραδίδωσι την επιστασίαν ή υποτάττεται ως συντελείν εις αυτόν, ή άλλον τινά τρόπον υπηρετεί αυτώ ως επαρχόντι».
ΙΑΜΒΛΙΧΟΣ ¨ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ¨ κεφ. 21. 

  Απόδοση:
«…Αυτός λοιπόν ο δαίμονας υπάρχει ως παράδειγμα πριν ακόμη οι ψυχές κατέλθουν στην δημιουργία. Και όταν η ψυχή πάρει το δαίμονα της ως οδηγό της, ο δαίμονας αμέσως την ελέγχει, συμπληρώνει τις ζωές της και τη δένει με το σώμα όταν κατέβει. Και κυβερνά το κοινό ζώο της ψυχής, κατευθύνει την ιδιαίτερη ζωή της και δίνει τις αρχές όλων των σκέψεων και της λογικής μας. Ακόμα, κάνουμε τέτοια πράγματα όπως αυτός τα εισηγείται στο νου μας και συνεχίζει και συνεχίζει να μας κυβερνά μέσω της ιερατικής θεουργίας, μέχρι να αποκτήσουμε ένα θεό ως επόπτη και αρχηγό ψυχής. Διότι, τότε ο δαίμονας είτε υποχωρεί μπροστά στην ανώτερη φύση είτε παραδίδει την εποπτεία, είτε υποτάσσεται σε αυτή, συνεισφέροντας στην διακυβέρνηση ή υπηρετώντας με κάποιο άλλο τρόπο ως έπαρχος. 

            ΕΔΩ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ Η ΨΥΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ (ΔΑΙΜΩΝ) ΕΧΕΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ¨ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ¨ Η ¨ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΕΑΥΤΟΣ¨. ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΑΥΤΗΣ ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΣΑΡΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ. ΟΜΩΣ ΕΔΩ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ… ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ¨ΘΕΟ ΕΠΟΠΤΗ¨ Η ΑΡΧΗΓΟ ΨΥΧΗΣ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ Ο ¨ΔΑΙΜΟΝΑΣ¨ ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΗΤΑΣ Η ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ. ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΑΝ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ Η ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΠΙΤΗΡΕΙ, ΟΙ ΟΠΟΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΑΝ ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ.
ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ¨ΑΣΦΑΛΕΣ¨ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΟΤΗΤΑ- ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑΣ…? ΜΕ ΠΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΨΕΙ Η ΨΥΧΗ...?

 
       «…περί τον ιδίον δαίμονα, της μεν ως προς δύο της δε ως προς τρείς ποιουμένης την θεραπείαν. Αυτήν δ΄εστί πάσα διημαρτημένη…»

       «…είς μεν ούν έστι καθ΄έκαστον ημών ο οίκειος προστάτης δαίμων, κοινόν δε η τον αυτόν ανθρώπων ου δεί αυτόν υπολαμβάνειν ούδ΄αύ κοινόν μεν ιδίως δε εκάστω συνόντα…»

      «…Διά τι ούν κοινή κλήσει καλείται υπό πάντων; Ότι καθ΄ένα τον κύριον θεόν των δαιμόνων η κλήσις αυτών γίγνεται, ος εξ αρχής τε αφώρισε τους ιδίους δαίμονας εκάστοις και δη και εν ταις ιερουργούς αναφαίνει κατά την ιδίαν βούλησιν τους ιδίους εκάστοις…»
ΙΑΜΒΛΙΧΟΣ ¨ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ¨ κεφ. 23. 

Απόδοση:
«…σχετικά με τον προσωπικό δαίμονα κάποιοι κάνουν τελετουργίες καλώντας δυο και κάποιοι άλλοι τρείς δαίμονες. Όλο αυτό είναι λάθος!

    «…υπάρχει λοιπόν στον καθένα μας ένας προσωπικός δαίμονας που μας προστατεύει αλλά δεν είναι σωστό να σκεφτούμε ότι αυτός ο δαίμονας είναι κοινός σε όλους τους ανθρώπους ούτε πως είναι κοινός, αλλά ότι είναι ιδιαίτερα παρόν σε κάθε άτομο ξεχωριστά.

   «… Γιατί όμως ο προσωπικός δαίμονας καλείται από όλους τους ανθρώπους με τρόπο κοινό; Διότι η κλήση του επιτυγχάνεται μέσω ενός θεού που είναι κύριος των δαιμόνων που εξαρχής καθόρισε στον κάθε ένα τον προσωπικό του δαίμονα και τον αποκαλύπτει στις θεουργίες συμφωνά με την δική του βούληση…»

ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΜΒΛΙΧΟ ΝΑ ΚΑΛΕΙ Η ΨΥΧΗ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑΠΟΛΛΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝΑΦΕΡΕΙ (ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ) ΟΤΙ ΑΝ Η ΨΥΧΗ ΕΠΙΘΥΜΗΣΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΦΥΛΑΚΑ – ΟΔΗΓΟ, ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ (ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ) ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΙΓΟΥΡΕΨΕΙ ΠΡΩΤΑ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΘΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ( ΑΓΓΕΛΟΙ, ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ, ΑΓΙΟΙ, ΘΕΟΙ, Η ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΙΜΟΥΝΤΑΙ). ΑΥΤΟ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΘΕΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΠΡΟΧΕΙΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΟΗΤΕΣ ΕΠΙΚΛΗΣΕΙΣ. ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΤΟ, ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟ - ΕΙΣΑΧΘΕΙΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ?
ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ…?!

       Η ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΚΑΙ ΥΠΟΠΤΗ, ΧΡΗΖΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΩΝ ΥΠΑΡΞΕΩΝ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ (?) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΜΙΜΗΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ ΥΠΑΡΞΕΩΝ, Η ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΜΟΡΦΕΣ (ΝΕΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ) ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ (ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ) ΤΟ ΚΑΛΟ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ¨ΤΡΟΜΕΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ¨ ΜΕ ΛΑΦΥΡΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ!!!.  ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΘΕΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΘΕΛΟΥΝ! ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΘΕΟΥΡΓΙΑ), ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΝΗ ΚΑΙ ΨΕΜΑ. ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΟΥΡΑΝΟΓΝΩΜΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΓΑΘΕΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ. ΔΕΝ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΗΙΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΣΟΦΕΣ. ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΘΕΙΚΕΣ ΥΠΑΡΞΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟΟΤΑΝ ΤΟ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ, ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΑΜΟΛΥΝΤΑ, ΠΟΥ ΑΠΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΨΕΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΡΡΕΟΥΝ ΤΑ ΑΡΡΗΤΑ ΟΥΤΕ ΠΛΑΝΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΜΥΗΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ «ΘΕΟΥΡΓΙΑ»!

ΑΝΑΞ ΑΥΤΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης