Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Ανώτερος στρατιωτικός ραββίνος: "Ο βιασμός επιτρέπεται στον πόλεμο"

Το παρακάτω είναι άρθρο του Yossi Gurvitz από την εβραϊκή ανεξάρτητη (για άλλους αριστερή) ειδησεογραφική ιστοσελίδα ‘+972’. Ο 40χρονος Yossi Gurvitz, είναι Εβραίος δημοσιογράφος, blogger και φωτογράφος. Όπως λέει ο ίδιος μεγάλωσε σε ορθόδοξη ιουδαική οικογένεια, πήγε σε θρησκευτικό σχολείο, Yeshiva (Nehalim), αλλά στα 17 του χρόνια έγινε άθεος. Γράφει λοιπόν: 


Απαντώντας σε ερώτηση αναγνώστη σχετικά με τη θέση της Τορά για το βιασμό σε καιρό πολέμου, ο συνταγματάρχης Eyal Qarim του Στρατιωτικού Ραββινάτου, έγραψε πριν από εννέα χρόνια ότι «οι απαγορεύσεις εναντίον της ανηθικότητας» αίρονται κατά τη διάρκεια του πολέμου.
Είναι επιτρεπτό για έναν Εβραίο στρατιώτη να βιάσει μια γυναίκα κατά τη διάρκεια του πολέμου;Το ερώτημα αυτό - με βάση την βιβλική μιτσβά της 'Eshet Yefat Toar' («μια κόσμια/όμορφη γυναίκα». Αυτό αναφέρεται στο Δευτερονόμιο 21:10, σύμφωνα με το οποίο εάν ένας Ισραηλίτης πολεμιστής έβλεπε ανάμεσα στους αιχμάλωτους εχθρούς του, μια γυναίκα και του φαινόταν "αρεστή στους οφθαλμούς του" μπορούσε να την πάρει και να την "κάνει γυναίκα του") - αναφέρθηκε πριν εννέα χρόνια (στα εβραϊκά) από το ραβίνο Eyal Qarim. Εκείνος που έθεσε το ερώτημα φαινόταν ανήσυχος και στενοχωρημένος, και ήθελε να μάθει αν η mitzvah (θρησκευτική πράξη) ισχύει για τους Ισραηλινούς στρατιώτες σήμερα.
Παραθέτω εδώ το ερώτημα που ρωτήθηκε:
«Επιτρέπεται στις μέρες μας [sic] σε ένα ισραηλινό στρατιώτη, για παράδειγμα, να βιάζει κορίτσια κατά τη διάρκεια μιας μάχης, ή είναι ένα τέτοιο πράγμα απαγορευμένο;»
Ο Ραβίνος Qarim (φωτογραφία) απάντησε ως εξής:
«Οι πόλεμοι του Ισραήλ [...] είναι πόλεμοι μιτσβά, οι οποίοι διαφέρουν από τους υπόλοιπους πολέμους που κάνουν τα έθνη μεταξύ τους. Δεδομένου ότι, ουσιαστικά, ένας πόλεμος δεν είναι ατομική υπόθεση, αλλά μάλλον πόλεμος εθνών στο σύνολό του, υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες η προσωπικότητα του ατόμου "διαγράφεται" προς όφελος του συνόλου. Και αντίστροφα: μερικές φορές θα ρισκάρεις μια μεγάλη στρατιωτική μονάδα προκειμένου να σωθεί ένα άτομο, όταν αυτό είναι απαραίτητο για σκοπούς ηθικούς. Μία από τις σημαντικές και κρίσιμες αξίες κατά τη διάρκεια του πολέμου είναι η διατήρηση της μαχητικής ικανότητας του στρατού [...]
Όπως στον πόλεμο η απαγόρευση εναντίον της διακινδύνευσης της ζωή σου έχει αρθεί προς όφελος των άλλων, το ίδιο και οι απαγορεύσεις εναντίον της ανηθικότητας και των kashrut (διαιτητικοί νόμοι). Το κρασί που έχουν αγγίξει εθνικοί, η κατανάλωση του οποίου απαγορεύεταισε καιρό ειρήνης, επιτρέπεται σε πόλεμο, προκειμένου να διατηρηθεί το καλό πνεύμα των πολεμιστών. Η κατανάλωση απαγορευμένων τροφίμων επιτρέπεται σε πόλεμο (και μερικοί λένε, ακόμα και όταν είναι διαθέσιμα τρόφιμα 'kosher'), για τη διατήρηση της φυσικής κατάστασης των πολεμιστών, παρόλο που απαγορεύεται εν καιρώ ειρήνης. Ακριβώς έτσι, ο πόλεμος αφαιρεί ορισμένες από τις απαγορεύσεις στις σεξουαλικές σχέσεις (gilui arayot στο αρχικό), ακόμη και αν η συνεύρεση με μια εθνική γυναίκα είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα, επετράπη στη διάρκεια του πολέμου (σύμφωνα με τους ειδικότερους όρους) λόγω κατανόησης της ταλαιπωρίας που υφίστανται οι πολεμιστές. Και δεδομένου ότι η επιτυχία ολόκληρου του πολέμου είναι ο στόχος μας, η Τορά επιτρέπεται στο άτομο να ικανοποιήσει την κακή επιθυμία του (yetzer ha'ra στο αρχικό), υπό τους όρους που αναφέρονται, για τους σκοπούς της επιτυχίας του συνόλου».
Στην συνέχεια ο Yossi Gurvitz κάνει κάποια σχόλια: Ουάου. Εδώ είναι σφηκοφωλιά. Σύμφωνα λοιπόν με τον Qarim, ο βιασμός των γυναικών κρατουμένων όχι μόνο επιτρέπεται, αλλά είναι απαραίτητος στον πόλεμο. Η επιτυχία του πολέμου στηρίζεται σ’ αυτόν. Ακόμη και ο Τζένγκις Χαν, ο οποίος (σύμφωνα με την παράδοση), δήλωσε ότι το καλύτερο πράγμα στον κόσμο είναι "να συντρίβεις τους εχθρούς σου, να τους βλέπεις να πέφτουν στα πόδια σου - να παίρνεις τα άλογα και τα προϊόντα τους και να ακούς τον θρήνο των γυναικών τους. Αυτό είναι το καλύτερο "- ακόμα και ο ίδιος, ο οποίος… διακρίθηκε στους βιασμούς, δεν θεωρούσε ότι ο βιασμός είναι απαραίτητος για τον πόλεμο, μόνο ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Ο Στάλιν, επίσης, απέρριψε τις ενστάσεις σχετικά με τους βιασμούς που πραγματοποιούνταν μαζικά από τον Κόκκινο Στρατό, λέγοντας ότι "ένας στρατιώτης έχει ανάγκες," αλλά δεν τον έβλεπε ως ένα ουσιαστικό στοιχείο της στρατιωτικής ζωής.


Ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι εδώ ότι ο Qarim επικαλείται την συνήθη απολογητική σε όσους μιλούν για «εβραϊκή ηθική»: ισχυρίζεται ο πόλεμος είναι μια σύγκρουση μεταξύ των εθνών και όχι των ατόμων, και ότι το άτομο δεν έχει καμία σημασία στον πόλεμο. Η γυναίκα που βιάζεται δεν είναι μια γυναίκα, δεν είναι ένα πρόσωπο, δεν έχει αισθήματα και αν αισθάνεται πόνο αυτό δεν έχει σημασία: αυτή δεν είναι μια γυναίκα ή ένα πρόσωπο, μόνο ένα άτομο της φυλής του εχθρού η οποία είχε την ατυχία να συλληφθεί. Επιπλέον, ο Qarim λέει ότι ο βιασμός κατά τη διάρκεια του πολέμου είναι ανήθικο αν πραγματοποιείται από μια αντίπαλη φυλή - αλλά όλοι οι εβραϊκοί πόλεμοι είναι, εξ ορισμού, πόλεμοι μιτσβά (κατ’ εντολήν Θεού). Αν ο βιασμός μιας ανυπεράσπιστης κοπέλας αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της «εβραϊκής ηθικής», δεν είναι δύσκολο να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι (αυτή η ηθική) είναι κατώτερη από όλα τα σύγχρονα συστήματα ηθικής.


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης