ΤΕΥΧΟΣ 3ον
ΧΕΙΜΩΝ "1995" (μέρος Α')
Η μεγάλη επίθεση των αντι-Ελλήνων εναντίον μας είναι άψογα συντονισμένη και μελετημένη που είναι αδύνατον για τον απλό πολίτη να την αντιληφθεί. Έτσι είναι εντελώς αδύνατον να υπολογισθούν τα μακροπρόθεσμα προβλήματα που θα δημιουργηθούν και που θα εξοντώσουν τα τελευταία ίχνη αντοχής του Ελληνισμού.
Η επίθεση ξεκίνησε προ 40 περίπου ετών με κατά μέτωπον αγώνα εναντίον της παιδείας μας, και τώρα εξοντώνονται οι τελευταίοι πυρήνες αντίστασης. Προ 20 περίπου ετών άρχισε η συστηματική και ύπουλη επίθεση κατά των καταβολών μας, των πατρώων, των ηθών και παντός ιερού και οσίου. Και στις δύο περιπτώσεις, τις συντονισμένες επιθέσεις επιτελούν επιφανείς ξένοι επιστήμονες χρησιμοποιώντας φυσικά και Έλληνες συναδέλφους τους. Οι ΔΟΥΡΕΙΟΙ ΙΠΠΟΙ των εχθρών μας είναι τα Υπουργεία Παιδείας και Πολιτισμού και τα ιδρύματά τους (Α.Ε.Ι., Αρχαιολογικές υπηρεσίες, Μουσεία, ΟΕΔΒ κλπ.). (Για τα λοιπά ζωτικής σημασίας υπουργεία π.χ. οικονομίας, βιομηχανίας, εθνικής άμυνας, υγείας κλπ δεν συζητούμε διότι κυριεύτηκαν πριν εμείς γεννηθούμε). Γνώστες των καταστάσεων οι αρμόδιοι υπουργοί και οι συνεργάτες τους αλλά αδύναμοι να αντιδράσουν λόγω ελλειπούς ελληνικής παιδείας, μόρφωσης και ιδανικών. Έτσι γίνεται για μας τους Έλληνες της "ΤΕΤΡΑΚΤΥΟΣ" σκοπός ζωής η πληροφόρηση των ανθρώπων, που οδηγούνται στα θυσιαστήρια χωρίς ποτέ να καταλάβουν "τι τους κάναμε και δεν μας χωνεύουν", "πάντα μαζί τους πολεμήσαμε, γιατί μας προδίδουν", κλπ. Για αρκετά τεύχη θα ασχοληθούμε επιλεκτικά με την ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ και θα αναλύσουμε ανθελληνικές συνωμοσίες ξένων ανθρωπολόγων και των δούρειων ίππων τους. Αρχίζουμε με μία Θεσσαλονικιά. Μία σχετικά πρόσφατη ένταξη στη μισθοδοσία (κυριολεκτικά) του Σιωνισμού, ειδικότητος ανθρωπολόγου, ακούει στο όνομα Αναστασία Καρακασίδου. Πρώην κάτοικος Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης, απόφοιτος του Αμερικανικού Κολλεγίου "Ανατόλια" Θεσσαλονίκης, νυν κάτοικος Νέας Ιερσέης, ΗΠΑ (New Jersey, USA) και παντρεμένη με Γιουγκοσλάβο υπήκοο, προφανώς Σκοπιανό. Επελέγη με τις γνωστές διαδικασίες από κάποιους, σπούδασε σε μία φωλιά του αντι-Ελληνικού Σιωνισμού που είναι το γνωστό πανεπιστήμιο Κολούμπια, και αφού οι σπουδές της ενεκρίθησαν από τους Σιωνιστές καθηγητές της, διετάχθη να προβάλει ανά την υφήλιο τις σιωνιστικές θέσεις περί Μακεδονικού. Η αποδοχή από μέρους της αυτής της αποστολής, της έχει αποφέρει έναν διδακτορικό τίτλο ανθρωπολόγου και επίσης όλα τα οικονομικά και άλλα ωφέλη που ακολουθούν τέτοιου είδους εντάξεις. Είναι βέβαια ατυχία για τα αφεντικά της Α. Καρακασίδου το ότι η ελληνική παραοικονομία επιτρέπει, παρά το υψηλό κόστος σπουδών, και σε γνήσιους Έλληνες να υπάρχουν στο Κολούμπια στο Πρίνστον και σε όλα τα Πανεπιστήμια της περιοχής. Οι ευαισθητοποιημένοι περί των εθνικών θεμάτων αυτοί Έλληνες, που εκτός των άλλων ζουν στους ακαδημαϊκούς χώρους το ξεφτίλισμα των προγόνων μας από το σιωνιστικό ακαδημαϊκό κατεστημένο, (Μαύρη Αθηνά, Μαύρη Αφροδίτη κλπ), γίνονται αναγκαστικά γνώστες της κορυφής του παγόβουνου των συνωμοσιών. Έτσι από την αρχή της αποστολής της η Καρακασίδου παρακολουθείται από Έλληνες και με αστραπιαία ταχύτητα μαθαίνουμε τις κινήσεις της. Τα νέα από την πρώτη της διάλεξη στο Rutgers που είναι κοντά στο Πρίνστον μεταφέρθηκαν στην Παμμακεδονική ομοσπονδία Νέας Υόρκης και από εκεί στον Ελληνοαμερικανικό τύπο (Εθνικός Κήρυξ Ν. Υόρκης). Ακολούθως, ο ιστορικός-φιλόλογος αρθρογράφος του "Οικονομικού Ταχυδρόμου" κ. Σαράντος Καργάκος έφερε το θέμα στην Ελλάδα δημοσιεύοντας το πρώτο άρθρο περί Καρακασίδου στο τεύχος της 1/8/1993 με τίτλο "Ελληνισμός και κανιβαλισμός". Για τους Έλληνες που από κοντά παρακολουθούν τις κινήσεις του Σιωνισμού, αυτό το άρθρο επεφύλασσε μία ευχάριστη έκπληξη. Φάνηκε ότι τάραξε πολύ τα γαλήνια νερά του τμήματος ανθρωπολογίας του Σιωνισμού, που με σπασμωδικά συντονισμένες προσπάθειες άρχισαν να στέλνουν κενού περιεχομένου και υβριστικά πολλές φορές γράμματα στον Οικονομικό. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να γνωρίσουμε αρκετούς συνεργάτες της Καρακασίδου και να επιβεβαιώσουμε το μέγεθος του ακαδημαϊκού σιωνιστικού δικτύου στις πέντε ηπείρους. Ας δούμε όμως εν συντομία το επιστημονικό έργο της Καρακασίδου για να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε το μέγεθος του αντι-ελληνικού μίσους που μπορεί να διαθέτει ένας Εφιάλτης. Για τις απαραίτητες μετρήσεις της διδακτορικής της διατριβής επιλέγει τους κατοίκους της Ασσήρου του Λαγκαδά Θεσ/νίκης. Επί σειρά ετών ερευνά και κερδίζει την εμπιστοσύνη των φιλόξενων κατοίκων που την ξέρουν σαν Τασούλα. Το χωριό αποτελείται από ακραιφνή Ελληνικά στοιχεία που δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης της καταγωγής τους όπως θα φανεί αργότερα. Στην υποστήριξη της διδακτορικής της διατριβής στο γνωστό πανεπιστήμιο Κολούμπια ισχυρίζεται ότι οι Έλληνες δεν έχουν καμμία σχέση με την Μακεδονία και ότι πράγματι οι Μακεδόνες αποτελούν ξεχωριστή εθνότητα. Αυτό, υποστηρίζει, της το επιβεβαίωσαν κάποιες οικογένειες σκοπιανομακεδόνων της Ελλάδος. Σαν επαγγελματίας πια, αρχίζει διαλέξεις κατηγορώντας την Ελλάδα για καταπίεση μειονοτήτων και συγκεκριμένα Ιεχωβάδων, Βλάχων και Τούρκων. Στις 12/2/93 στο πανεπιστήμιο Rutgers δίνει διάλεξη με θέμα "Εθνική ξενοφοβία...ο βιασμός της ακεραιότητος της διανόησης στην Ελλάδα". Η Καρακασίδου υβρίζει έντονα αλλά επιστημονικοφανώς την Ελλάδα για καταπίεση μειονοτήτων. Στην συνέχεια, μια και έρχεται καλοκαίρι και η "κακιά" Ελλάδα, είναι καλή για πρακτορικές διακοπές, έρχεται στην Ελλάδα και εμφανίζεται στη γιορτή του προφήτη Ηλία στις 20 Ιουλίου 1993 στην Μελίκη Φλωρίνης. Συνοδεύεται από γνωστό Αθηναίο, συνήγορο των διεκδικήσεων του Γκλιγκόρωφ (Οικ. Ταχυδρόμος 12/8/1993). Σε μεταδιδακτορική διατριβή της, δημοσιευμένη στο περιοδικό Νεο-Ελληνικών μελετών του πανεπιστημίου John Hopkins, υποστηρίζει την θέση ότι οι εθνικιστές Έλληνες καταπιέζουν τους Μακεδόνες της Ελλάδος. Δύο Έλληνες καθηγητές Πανεπιστημίου τολμούν να απαντήσουν και να αντικρούσουν την διατριβή αυτή αλλά οι μελέτες τους ΔΕΝ δημοσιεύονται από το εν λόγω έντυπο. (ΟΙΚ. ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 16/12/93). Μεταξύ των ομιλητών του σεμιναρίου "οι μειονότητες στην Ελλάδα", Οξφόρδη, Ιανουάριος 1994, είναι και η ακάθεκτη Καρακασίδου. Ο τίτλος της εισήγησής της είναι "Οι Σλαβομακεδόνες". Υποστήριξε ότι από τον 19ο αιώνα είχε διαμορφωθεί στην περιοχή η εθνική ομάδα των Μακεδόνων ή Σλαβομακεδόνων και ότι πριν το 1912 δεν υπήρχαν στην Μακεδονία καθόλου Έλληνες. Οι αντιδράσεις του κυκλώματος υποστήριξης της Καρακασίδου ήταν άμεσες. Προφανώς δεν περίμεναν ότι ένα μεγάλο ελληνικό περιοδικό θα τούς απεκάλυπτε και μάλιστα σχεδόν αμέσως. Έτσι, απαντά ένα μέλος της επιτροπής που έκρινε το διδακτορικό της Καρακασίδου, ο σιωνιστής ανθρωπολόγος Michael Hertzfeld υποστηρίζοντας ότι δεν έχει κανείς δικαίωμα να ασκεί κριτική στην ακαδημαϊκή ελευθερία (έτσι έλεγε και ο Χίτλερ όταν κατά παραγγελία οι ναζί ακαδημαϊκοί δημιουργούσαν Αρείους μύθους). Τα λεγόμενα του σιωνιστού αυτού (που 7 χρόνια τώρα κάνει ύποπτες έρευνες στην Κρήτη) θα μας απασχολήσουν στο β' μέρος. Στο ίδιο στύλ είναι το γράμμα των μελών της επιτροπής προγράμματος ελληνικών σπουδών του Πρίνστον. Επίσης και του υπεύθυνου του τομέα νεοελληνικών σπουδών, ενός αρνησίπατρη ελληνίσκου, του καθηγητή Δ. Γόντικα. Στη συνέχεια ο Οικονομικός Ταχυδρόμος δέχεται βομβαρδισμό επιστολών από τούς ίδιους πάλι, από την κ. Καυτάτζογλου (πρόεδρος της Ελληνικής ανθρωπολογικής εταιρείας) που θύμωσε χωρίς να μπορεί να εξηγήσει το γιατί, από το τμήμα νεοελληνικών σπουδών της Πάντοβα Ιταλίας, από το ανθρωπολογικό τμήμα του πανεπιστημίου του Maine κλπ. Η ενορχηστρωμένη αυτή προσπάθεια διεκόπτετο από καταγγελίες Ελλήνων σχετικά με τις κινήσεις της Καρακασίδου. Ομως ιδιαίτερη ευαισθησία έδειξαν με επιστολή τους οι κάτοικοι της Ασσήρου, που καταδικάζουν την Καρακασίδου με σκληρό ύφος. Φυσικά η υπόθεση βρίσκεται σε εξέλιξη και θα παρουσιάσουμε και άλλα στοιχεία στο β' μέρος. Ο μεγάλος απών στην ιστορία μας, το υπουργείο πολιτισμού. Όπως θα αποδείξουμε αργότερα, και σε άλλα εθνικά προβλήματα το υπουργείο αυτό έπαιξε ύποπτο ρόλο.
(μέρος Β')Περί της δράσης της Καρακασίδου λοιπόν, έχουμε αναφερθεί αναλυτικά στο προηγούμενο μέρος. Εδώ θα προσπαθήσουμε να δώσουμε μια απάντηση σε έναν από τους πολλούς συστρατευόμενους προστάτες - αφεντικά της, τον κ. M. HERTZFELD πού απαντούν αντ' αυτής. Απαντούν βέβαια είναι τρόπος του λέγειν διότι κανείς τους δεν τολμά να αναφερθεί στην ουσία του θέματος δηλ. στα επιχειρήματα της Α. Καρακασίδου προφανώς διότι δεν πρόκειται περί επιχειρημάτων αλλά περί σαθρών και αστήριχτων επιστημονικοφανών σοφισμάτων μη δυνάμενων να αντέξουν και στην ηπιότερη κριτική. Παρ' όλα αυτά θα ασχοληθούμε με τον HERZFELD διότι είναι ο μόνος από όλους εκείνους πού έχουν συνηγορήσει υπέρ της Καρακασίδου στον "ΟΙΚΟΝ. ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ" υποστηρίζοντας συνολικά και ασυζητητί το έργο της. O οποίος μας κάνει την μεγάλη τιμή να υποτιμήσει λιγότερο από τους υπόλοιπους τη νοημοσύνη μας (ίσως επειδή μας γνωρίζει καλύτερα) και να θίξει έστω και επιγραμματικά σε μία μόνο παράγραφο την ουσία του θέματος, δηλ. να γνωματεύση επί των απόψεων και θέσεων της κ. Καρακασίδου. Παρεμπιπτόντως δε, θα δούμε ότι από την τοποθέτησή του αυτή προκύπτει και μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για την επίλυση τού ...Μεσανατολικού! Αποποιούμενος λοιπόν τον "ξεπερασμένο Φαλμεραϋερισμό" ως ρατσιστικό ο κ. M. HERZFELD λέει: "Ο Φαλμεραϋερισμός τι ήταν; Πρόκειται για μια τοπικής, κυρίως, σημασίας ιδεολογία πού αποσκοπούσε στην άρνηση της καταγωγής των σύγχρονων Ελλήνων από τους αρχαίους. Αυτός ο κεντρικός άξονάς της πολύ χαρακτηριστικά αναπαράγει τη συνηθισμένη στόν 19ο αιώνα συγχώνευση βιολογικής καταγωγής με πολιτιστική κληρονομιά, μια διάσταση της αποικιοκρατικής σκέψης η οποία πέρασε με τη σειρά της και στο σύγχρονο ρατσισμό. Όσο οι ρατσιστικές προϋποθέσεις του Φαλμεραϋερισμού τόσο και οι προσπάθειες να απορριφθεί η πολιτιστική συνέχεια έρχονται - ας δηλώσω ξεκάθαρα τη θέση μου - σε πλήρη αντίθεση με τα πορίσματα των πολιτιστικών επιστημών. Να λοιπόν που άδικα κατηγορούν την κα Καρακασίδου. Με βάση την διαφοροποίηση καταγωγής και ταυτότητας - ή με άλλα λόγια, βιολογίας και πολιτισμού- πολύ σωστά αντιστέκεται σε μία πνευματική παράδοση που μόνο ζημιά προξένησε στους Έλληνες. ", και παρακάτω συνεχίζει: "θα ήθελα όμως για λόγους αξιοπιστίας να διευκρινίσω ότι πράγματι υπήρξα μέλος της εξεταστικής επιτροπής, η οποία ενέκρινε την διατριβή της κας Καρακασίδου. Ευχαρίστως αναγνωρίζω -δεν το συνιστά άλλωστε το ερευνητικό καθήκον;- τα όσα διδάχθηκα από τη σχετικά νεαρή ερευνήτρια ..." Μας λέει δηλ. ότι σύμφωνα με τα πορίσματα των πολιτιστικών επιστημών, όπως το εννοεί ο ίδιος, πρέπει να διαφοροποιήσουμε τη καταγωγή ενός λαού - έθνους (δηλ. τη βιολογία) από τη ταυτότητά του (δηλ. πολιτισμό-πολιτιστική κληρονομιά)". ("ΟΙΚΟΝ. ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, 12/8/'93). Βλέπουμε λοιπόν ότι κατά τον κ. Herzfeld ο Φαλμεράυερ ήταν λάθος στον ισχυρισμό του ότι οι σημερινοί Έλληνες δεν κατάγονται από τούς Αρχαίους όχι γιατί αυτοί βιολογικά ανήκουν αλλού (επειδή δηλαδή έγιναν επιμιξίες με άλλους λαούς -Σλάβους, Αλβανούς, Τούρκους κ.λ.π.) όπως υποστήριξε ο Φαλμεράυερ, αλλά διότι η φυλετική συνέχεια ή καταγωγή (βιολογία) ενός λαού από κάποιους προγενέστερούς του (προγόνους) δεν συνεπάγεται και την πολιτιστική και πολιτισμική συνέχειά του λαού αυτού από τούς προγόνους του. Δεν πρέπει δηλ. να συνδέουμε τη καταγωγή ενός λαού με το πολιτισμό και τη πολιτιστική του κληρονομιά διότι αυτό είναι "ρατσισμός"! Αυτό έκανε και ο Φαλμεράυερ και γι'αυτό ήταν ρατσιστής. Καπετάν-ΚΩΤΑΣ. Περίφημος Μακεδονομάχος. Καθόλου δεν αισθανόταν λιγότερο Έλλην επειδή ήταν σλαβόφωνος. Εάν δηλ. κατά τον Φαλμεράυερ οι σύγχρονοί του Έλληνες του φαινόντουσαν όντως απόγονοι των Αρχαίων Ελλήνων και το διατύπωνε αυτό, τότε ο κ. Herzfeld θα το απέρριπτε κι αυτό σαν ρατσιστικό! Βλέπετε για τον θηλυκό νέο Φαλμεράυερ πού μας έφτιαξαν, άλλος είναι ο λόγος για τον οποίο δεν είμαστε Έλληνες! Για να δούμε λοιπόν τι ακριβώς θέλει να πεί ο κ. Herzfeld θα πρέπει να διερευνήσουμε τη σχέση της γενικόλογης άποψής του όπως θα δούμε παρακάτω με το Μακεδονικό αλλά και με τα υπόλοιπα μειονοτικά -14 περίπου σε αριθμό- τα οποία μας ετοιμάζουν. Ας δούμε λοιπόν την αντιστοιχία αυτή. Μας λέει ο κ. Herzfeld: Εσείς οι Έλληνες θα είσαστε εθνικιστές και ρατσιστές (όπως ο Φαλμεράυερ) όταν υποστηρίζετε ότι η πολιτιστική σας κληρονομιά και συνέχεια (γλώσσα-παραδόσεις -μουσική - εθνική συνείδηση κλπ.) είναι δηλωτικό και της κοινής σας καταγωγής (βιολογίας) από τους Έλληνες της εποχής του Μ. Αλεξάνδρου. Κατά τον ίδιο τρόπο ο κ. Γκλιγκόρωφ δεν θα μπορούσε να ισχυρισθεί στα σοβαρά κοινή καταγωγή (βιολογία) από τους αρχαίους Μακεδόνες. Μπορεί όμως και δικαιούται εφ'όσον το επιλέγει, να ενστερνισθεί και να υιοθετήσει έστω και με γελοία επιχειρήματα περί καταγωγής την πολιτιστική κληρονομιά των Ελλήνων Μακεδόνων της εποχής του Μ. Αλεξάνδρου και έτσι δικαιούται να οικειοποιηθεί και το όνομα και την υπόσταση (εθνική ταυτότητα) τού Μακεδόνα σήμερα! Εδώ δεν μπορούμε να μην αναγνωρίσουμε το μεγαλείο και την προσφορά των πολιτισμικών και ανθρωπολογικών επιστημών τις οποίες φέρεται να εκπροσωπεί ο κ. M. Herzfeld και πολλοί άλλοι συστρατευόμενοι με αυτόν προπαγανδιστές καλυμμένοι πίσω από τον τίτλο του "επιστήμονα-ερευνητή" με τελευταίο και σε σειρά και σε σπουδαιότητα την νεόκοπη ..."διδάκτορα" κ. Α. Καρακασίδου! Η λογική του παραλόγου στην πιο τέλεια έκφρασή της. Δεν πρέπει να έχουμε καμιά αμφιβολία ότι οι πολιτισμικές επιστήμες του κ. M. Herzfeld και της υπόλοιπης "Επιστημονικής συντεχνίας των ανά τον κόσμο ανθρωπολόγων" (όπως πολύ εύστοχα απεκάλεσε όλον αυτόν τον συρφετό των προπαγανδιστών ο διευθυντής του "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΌΜΟΥ", (28/8/94), Γιάννης Μαρίνος, θέλουν ντε και καλά εμάς τούς Έλληνες Μακεδόνες ίσια κι όμοια με το 18% των ψευδομακεδόνων τού κ. Γκλιγκόρωφ. Δύο χαμένα και απελπισμένα ορφανά πού βάλθηκαν να μας χαρίσουν ταυτότητα! Έτσι λοιπόν ο κ. Γκλιγκόρωφ με το 18% των ψευτομακεδόνων, το 40% των Αλβανών, το 20% των Σέρβων καθώς επίσης και των Ελλήνων, Βουλγάρων, Αθίγγανων και λοιπών κατοίκων παίρνει το "Μακεδόνες - ΜΗ Έλληνες" γιατί έτσι θα μπορούνε όποτε κρίνουνε σκόπιμο να τους χρησιμοποιούνε αν πάνε καμμιά φορά οι Έλληνες να κάνουν τού κεφαλιού τους. Ετσι τακτοποιούνται όλα για τους εν ενεργεία ή εν δυνάμει εξουσιαστές όταν οι λαοί δεν έχουν... βιολογική συνέχεια απ' τους προγόνους τους. Τότε ο οποιοσδήποτε Γκλιγκόρωφ μπορεί να καπηλευθεί ή να σκυλεύσει τον πολιτισμό του και την πολιτιστική του ταυτότητα όχι φυσικά για να την δικαιώσει ή να την τιμήσει αλλά για να την παραποιήσει και να την ευτελίσει ώστε να εκφυλισθεί από μόνη της. Τότε θα είμαστε όλοι έτοιμοι να γίνουμε οι καλοί νομοταγείς πολίτες ή υποτελείς υπήκοοι οποιασδήποτε κακής εξουσίας κάποιου "εκλεκτού" λαού του Θεού κάποιας "δίκαιης" υπερδύναμης στο μέγεθος ή στην επιρροή! Δεν μπορώ όμως να αποφύγω τον πειρασμό να απευθύνω ένα ερώτημα στον κ. M. Herzfeld μιας και είναι ο ίδιος εβραϊκής καταγωγής. "Στο όνομα των τόσων θυμάτων Εβραίων, Ελλήνων ή άλλων της Ναζιστικής ρατσιστικής θηριωδίας, είναι δίκαιο ότι εσείς προτείνετε σαν λύση στις διαφορές μεταξύ ημών των Ελλήνων και τού Σκοπιανού συνοθυλεύματος πού βάλθηκαν να το κάνουν κράτος, να μη μπορεί να ισχύει και για άλλους λαούς με παρόμοια προβλήματα; Διότι και το Ισραήλ έχει διαφορές με τους Παλαιστινίους. Δεν δικαιούνται δηλαδή οι Παλαιστίνιοι μιας και κατά θρησκεία κατάγονται από τον Αβραάμ και Ισαάκ (Μουσουλμάνοι όντες) να απαιτήσουν να τούς αποδοθεί το μισό ή μέρος της επικράτειας του Ισραήλ -όχι μόνο αυτά τα οποία έχουν ήδη επιστραφεί με την πρόσφατη συμφωνία Ισραήλ και PLO- εφ' όσον η πολιτιστική τους παράδοση, προσαρμοσμένη βέβαια κατάλληλα, θα μπορούσε να αναφέρεται στα μέρη εκείνα; Θα χρειαζόταν δε ακόμη περισσότερο θράσος απ' αυτό πού ήδη διαθέτετε για να θεωρήσετε πιό παράλογη ή πιό αυθαίρετη την ταύτιση ή μερική προέλευση των σημερινών Παλαιστινίων με κάποιους αρχαίους Εβραίους, από οτι είναι η ταύτιση -πού επιχειρείτε να θεμελιώσετε εσείς και οι στρατευμένοι (απ)ανθρωπολόγοι σας όπως η κ. Καρακασίδου και οι λοιποί υποστηρικτές της- των ανεκδιήγητων Σλάβων του κ. Γκλιγκόρωφ με τούς αρχαίους Έλληνες Μακεδόνες. Και πείτε μας αλήθεια, δεν είναι για εσάς εθνικιστές και ρατσιστές όλοι εκείνοι από τους σημερινούς Ισραηλινούς (και είναι πολλοί) οι οποίοι επιμένουν να μην αναγνωρίζουν στούς Παλαιστίνιους το δικαίωμα να επαναποκτήσουν κι' αυτοί μία πατρική τους γη έστω και με αλυτρωτικές βλέψεις στο Ισραήλ; (βέβαια κατά τα πρότυπα τού κ. Γκλιγκόρωφ δεν θα ήταν καθόλου δύσκολο να βρεθούνε κάποιοι αλύτρωτοι Εβραιο-παλαιστίνιοι). Γιατί εμάς μας κατηγορείτε για σωβινισμό όταν τολμούμε να υπεραμυνόμεθα της ιστορίας μας και της καταγωγής μας αλλά και -τελικά- της ίδιας της ύπαρξής μας και βιολογικώς και πολιτισμικώς ευρισκόμενοι μάλιστα εν αμύνει; Και βέβαια μη μας πείτε ότι για εμάς δεν αποτελούν κίνδυνο οι Σκοπιανοί ενώ για εσάς θα αποτελεί κίνδυνο το Παλαιστινιακό κρατίδιο, διότι και στις δύο περιπτώσεις είναι οι πιθανές συμμαχίες με τρίτους που καθιστούν επικίνδυνο το αδύνατο και μικρότερο κράτος για την ασφάλεια τού ισχυρότερου και μεγαλύτερου�" Βέβαια τέτοιου είδους ερωτήματα είναι ρητορικά. Θα ήμασταν εμείς τότε αφελείς και θα τρέφαμε αυταπάτες εάν πιστεύαμε ότι μπορείς τη στιγμή πού ο εχθρός σου, σου έχει προ πολλού κηρύξει τον πόλεμο, να περιμένεις να σου δώσει εξηγήσεις περί τού δικαίου ή άδικου αυτού του πολέμου και των επιδιώξεών του. Μάλλον θα πρέπει να παραδεχθούμε ότι το Μεσανατολικό δεν θα μας το λύσουν ο κ. M. HERZFELD και η "Επιστημονική Διεθνής" πού τον πλαισιώνει. Γι' αυτούς προτεραιότητα έχει η Μακεδονία σήμερα, η Κρήτη αύριο και ποιός ξέρει τι, στη συνέχεια... Ευχαριστούμε αλλά ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ !!!
"ΑΝΑΓΚΑΙΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ ΕΥΡΗΜΕΝΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΝ ΕΙΝΑΙ" "είναι ανάγκη νά'ναι κανείς γνώστης και 'κείνων που έχουν βρεθή απ' τους άλλους" (ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΡΗΤ. ΤΕΧΝΗ Α,4,)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου