"Καί σε αυτό το διάστημα οι Ιουδαίοι που ζούσαν στην
Κυρήνη, με κάποιον Ανδρία σαν αρχηγό τους, καί τους Ρωμαίους καί τους
Έλληνες σκότωναν, καί τις σάρκες τους έτρωγαν καί στα έντερα
βιαιοπραγούσαν καί με το αίμα αλείφονταν καί με τα ράκη ενδύονταν,
καί αφετέρου πολλούς από την κορυφή μέχρι την μέση πριόνιζαν.
στα θηρία άλλους παρέδωσαν, καί άλλους ανάγκαζαν να μονομαχούν,
ώστε συνολικά χάθηκαν διακόσιες είκοσι χιλιάδες. Καί στην Αίγυπτο
πολλά έκαναν όμοια καί στην Κύπρο, με αρχηγό τους κάποιον
Αρτεμίωνα. καί χάθηκαν καί εκεί διακόσιες σαράντα χιλιάδες."
και ενταξει οι Εβραιοι τους Ρωμαιους θα ειχαν καθε λογο να τους σκοτωσουν εφοσον η επανασταση στρεφοταν εναντιον τους αλλα τους Ελληνες για ποιο λογο να θελουν να τους γενοκτονησουν; μηπως τους θεωρουσαν εμπορικους ανταγωνιστες τους και μηπως ειχαν προβλημα και με τον "ειδωλολατρικο" τροπο ζωης τους; μηπως υπηρχε μια εχθροτητα απο την εποχη του Αντιοχου του Επιφανη και του αγωνα των Μακαβαιων εναντιον του, αγωνα που η μνημη του αναβιωνε στην ετησια γιορτη Χανουκα η οποια διασωζεται ως τις μερες μας; μηπως απλα τους εβλεπαν ως κατωτερο λαο που θα επρεπε να εκκαθαριστει οπως ειχε γενοκτονησει ο Ιησους του Ναυη διαφορες φυλες που κατοικουσαν στη Γη της Επαγγελιας;
αγνωστες οι βουλες των Εβραιων επαναστατων της Κυρηναικης, το θεμα ομως ειναι οτι εκτοτε ο Ελληνισμος της περιοχης που ειχε ζησει λαμπρες μερες επι Πτολεμαιων δεχτηκε ενα θανασιμο πληγμα...
παμε τωρα σε καποια αλλα περιεργα περιστατικα...
μετα το θανατο του Κομμοδου εχουμε για σαραντα χρονια μια σειρα απο Σημιτες αυτοκρατορες στη Ρωμη...
απο αυτους ο Σεπτιμιος Σεβηρος διαπραττει συνολικα καποια πολυ περιεργα εγκληματα κατα του Ελληνισμου...
πρωτον οτι καταργει τα προνομια της αυτονομιας των ελληνικων πολεων του ελλαδικου χωρου αλλα και της Κατω Ιταλιας, αυτο σημαινε οτι για παραδειγμα η Αθηνα που ηταν μια ελευθερη πολη που της ειχαν δωσει ενα σωρο προνομια οι προηγουμενοι Αυτοκρατορες γινοταν μια πολη υπο κατοχικο καθεστως σαν μια πολη που καταληφθηκε μετα απο πολεμο...
δευτερον οτι εσφαξε ολους τους ανδρες στο Βυζαντιο (ελληνικη πολη ουσιαστικα) και καταργησε την ελευθερια και αυτονομια της πολης...
τριτον οτι σφραγισε τον ταφο του Αλεξανδρου στην Αλεξανδρεια απαγορευοντας το προσκυνημα απο τους Ελληνες και τους αλλους λαους στο μαυσωλειο του...εκτοτε χανεται η τοποθεσια του μαυσωλειου...
σαν να μην εφτανε η ολοφανερη εμπαθεια του Σεβηρου προς τους Ελληνες συνεχιζονται τα ιδια και επι βασιλειας του γιου του Καρακαλλα...
αυτος διαταζει τη μαζικη σφαγη ολων των Ελληνων της Αλεξανδρειας που ηταν ικανοι να φερουν οπλο...
η σφαγη κρατησε για μερες μεχρι να κουραστουν οι ιδιοι οι στρατιωτες του...
ο ιδιος ο Καρακαλλας παρακολουθουσε τις σφαγες και τη λεηλασια της πολης εχοντας αραξει στο Σεραπειο...πληθος λαμπρα ελληνικα οικοδομηματα και Ναοι καταστραφηκαν ενω δημευτηκε η περιουσια του Μουσειου και καταστραφηκε η βιβλιοθηκη, τους βανδαλισμους δεν γλυτωσαν ουτε τα σπιτια των Ελληνων...στο τελος ο αυτοκρατορας επισκεφτηκε τον Ταφο του Αλεξανδρου (ο οποιος ηταν σφραγισμενος απο τον πατερα του) αγνωστο για ποια αιτια...
ποιος ο λογος ολης αυτης της παραλογης εκρηξης κατα των Ελληνων της Αλεξανδρειας;
η επισημη ιστορια ισχυριζεται πως ο Καρακαλλας υποψιαζοταν για σταση τους Ελληνες της πολης και πως φοβοταν οτι η Αλεξανδρεια θα υποσκελιζε τη Ρωμη...
εγω πιστευω πως κληρονομησε απο τον πατερα του την απεχθεια προς τους Ελληνες...
η φαση της λεηλασιας της Αλεξανδρειας εκτοτε φαινεται οτι γινεται κατι σαν σπορ των Ρωμαιων Αυτοκρατορων, σπορ αναλογο με το κυνηγι της αλεπους των Αγγλων ευγενων, ο Διοκλητιανος για παραδειγμα αφου πολιορκησε την πολη και την καταλαβε στη συνεχεια διεταξε μαζικη σφαγη που να μην σταματησει αν δεν φτασει το αιμα μεχρι το γονατο του αλογου του...
γραφει ο ιστορικος Μαλαλας...
«Παραλαβών δε Αλεξάνδρεια ενέπρησε αυτήν εισήλθε δε εν αυτή έφιππος, του ίππου αυτού περιπατώντας επάνω των λειψάνων. Ην δε κελεύσας τω εξπεδίτω (είχε διατάξει το στρατό) μη φείσασθαι του φονεύειν, έως ου ανέλθη τα αίματα των σφαζομένων έως το γόνυ του ίππου ου εκάθητο».
http://ergdhmerg.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου