Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

Πέμπτη, 27 Ιουνίου 2013

Ο Πρώτος Ιδιοκτήτης Σκλάβων Στις ΗΠΑ Ήταν Μαύρος... Η Ιστορία Που Δεν Θέλουν Να Ξέρεις!

Πόσοι Αμερικανοί γνωρίζουν ότι ο πρώτος ιδιοκτήτης σκλάβων στην Αμερική ήταν ένας μαύρος αγρότης καπνού; Πόσοι Αμερικανοί γνωρίζουν ότι χιλιάδες ελεύθεροι μαύροι στο Νότο ήταν, οι ίδιοι, ιδιοκτήτες σκλάβων;
Απάντηση: Πολύ λίγοι.



Ενσωματωμένη στο μυαλό των Αμερικανών είναι μια μεγάλη στρέβλωση της ιστορίας των μαύρων .
Η αντίληψή μας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τους ακτιβιστές του Χόλιγουντ και τους ρεβιζιονιστές του ακαδημαϊκού χώρου. Προσθέστε και αυτούς που παπαγαλίζουν το Hollywood και τον ακαδημαϊκό κόσμο και έχετε μια ευρεία άποψη της άγνοιας που επικρατεί στην Αμερική.
Καιρός να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Τουλάχιστον εν μέρει.
Γνωρίζετε τα ακόλουθα σχετικά με την ιστορία των μαύρων στην Αμερική;

• Ο πρώτος ιδιοκτήτης σκλάβων στην αμερικανική ιστορία ήταν μαύρος.
Ο Anthony Johnson ήρθε στις αμερικανικές αποικίες τον Αύγουστο του 1619 ως μισθωμένος υπάλληλος. Το 1623 ο Johnson είχε ολοκληρώσει το συμβόλαιο του και αναγνωρίστηκε ως ελεύθερος νέγρος. Το 1651 απέκτησε 250 στρέμματα γης στη Βιρτζίνια, προσθέτοντας αργότερα άλλα 250 στρέμματα. Μια αρκετά μεγάλη περιουσία εκείνη την εποχή.

Ο Parker ήταν λευκός άποικος που απασχολούσε τον Casor ενώ ο Casor ήταν ακόμα μισθωμένος στον Johnson. Ο Johnson μήνυσε τον Parker σε Δικαστήριο του Νορθάμπτον το 1654. Το δικαστήριο δέχθηκε το δικαίωμα του Τζόνσον να κρατήσει τον Casor ως σκλάβο στις 8 του Μαρτίου του 1655. 

 
Το δικαστήριο έκρινε: Το δικαστήριο εξέτασε σοβαρά και ζυγίζοντας ώριμα τις προκείμενες, αποφάσισε ότι ο κ. Robert Parker άδικα φυλάττει το εν λόγω νέγρο από το αφεντικό του Anthony Johnson ... Ως εκ τούτου, η απόφαση του Δικαστηρίου διέταξε ο εν λόγω νέγρος John Casor να επιδοθεί αμέσως στον εν λόγω κύριο Anthony Johnson, και ότι ο κ. Robert Parker είναι υποχρεωμένος να πληρώσει όλα τα διαδικαστικά έξοδα . Πέντε χρόνια αργότερα, το 1670, η αποικιακή συνέλευση ψήφισε νόμους που επέτρεπαν στους μαύρους και στους Ινδοί το δικαίωμα να έχουν σκλάβους της δική τους φυλής , αλλά τους απαγόρευε να κατέχουν λευκούς σκλάβους. 

(Τον Ιούλιο του 2012, οι υποστηρικτές του Μπαράκ Ομπάμα θεώρησαν ότι είναι πολιτικά επωφελές να προωθήσουν την ιδέα ότι ο John Punch ήταν ο πρώτος σκλάβος αφρικανικής καταγωγής στις αμερικανικές αποικίες. Ο Ομπάμα υπάρχουν υποψίες ότι είναι απόγονος του Punch από την πλευρά της μητέρας του. ) 

Ελεύθεροι μαύροι συνήθως έχουν υπό την κατοχή τους μαύρους σκλάβους στον προπολεμικό Νότο. 

 

Ο Χένρι Λούις Γκέιτς από την «Σύνοδο Κορυφής Beer» στον Λευκό Οίκο είπε, "Αυτό είναι το πιο βρώμικο μυστικό στην αφρικανική αμερικανική ιστορία. Ένα εκπληκτικά μεγάλο ποσοστό των ελεύθερων Νέγρων στο Νότο είχαν σκλάβους οι ίδιοι. " 

Υπήρχαν χιλιάδες μαύροι ιδιοκτήτες σκλάβων στο Νότο. "Το 1830 υπήρχαν 3.775 τέτοιοι ιδιοκτήτες σκλάβων στο Νότο που κατείχαν 12.740 μαύρους σκλάβους, με το 80% από αυτούς να βρίσκονται στη Λουιζιάνα, Νότια Καρολίνα, Βιρτζίνια και Μέριλαντ. 

Υπήρχαν οικονομικές διαφορές μεταξύ των ελεύθερων Μαύρων του Άνω Νότου και του Βαθύ Νότου, με τους τελευταίους λιγότερους σε αριθμό, αλλά πιο πλούσιους και τυπικά μιγάδες. Οι μισοί από τους μαύρους κατόχους σκλάβων ζούσαν στις πόλεις παρά στην ύπαιθρο, με τους περισσότερους στη Νέα Ορλεάνη και το Charleston.

" Οι ιστορικοί John Hope Franklin και Loren Schweninger έγραψαν:"Η μεγάλη πλειοψηφία των κερδοσκοπικών ελεύθερων μαύρων κατόχων σκλάβων κατοικούσαν Νότια χαμηλά. 

Το μεγαλύτερο μέρος τους προερχόταν από μεικτές σχέσεις, συχνά από γυναίκες που συζούσαν ή ήταν ερωμένες λευκών ανδρών, ή από άνδρες μιγάδες .... οι λευκοί τους παρείχαν γης και σκλάβους , είχαν υπό την κατοχή τους αγροκτήματα και φυτείες, δούλευαν με τα χέρια τους το ρύζι, το βαμβάκι, καθώς και τα χωράφια της ζάχαρης, και όπως οι λευκοί σύγχρονοί τους ήταν προβληματισμένοι με τους φυγάδες ». 

Ο Ιστορικός Ira Berlin έγραψε: " Σε κοινωνίες σκλάβων, σχεδόν όλοι - ελεύθεροι και δούλοι - φιλοδοξούσαν να εισέλθουν στην τάξη που κατείχε σκλάβους, και κατά περίσταση κάποιοι πρώην σκλάβοι εισέρχονταν στις τάξεις των κατόχων σκλάβων αν και η αποδοχή τους ήταν απρόθυμη, καθώς κουβαλούσαν το στίγμα της δουλείας στην καταγωγή τους και στην περίπτωση της αμερικανικής σκλαβιάς, το χρώμα στο δέρμα τους.

" Το να γράψει κάποιος εκτενώς για μαύρους σκλάβους που ανήκαν στον προπολεμικό Νότο θα απαιτήσει μια βιβλιοθήκη γεμάτη τόμους. Μαύροι ιδιοκτήτες σκλάβων: Ελεύθεροι Μαύροι αφέντες στη Νότια Καρολίνα, 1790-1860 του Larry Koger αποτελεί μια καλή πρόταση.

Ο Koger λέει ότι ο Richard Holloway, ο πρεσβύτερος, ήταν ένας μαύρος ξυλουργός που αγόρασαν τα ξαδέλφια του από την Αφρική ως εργάτη σκλάβων. Cato ήταν το όνομα ενός από τους δούλους του. Ο Cato παρέμεινε στην κατοχή του Holloway όλη την δεκαετία του 1830 και του '40, σύμφωνα με τον Koger, μέχρι που πωλήθηκε στο γιο του, Richard Holloway,τον νεώτερο, το 1845. Ο Cato πέθανε το 1851 και ο νεότερος Holloway τον αντικατέστησε με την αγορά ενός δεκαεξάχρονου μαύρου αρσενικού.

Ο Koger λέει ότι υπήρχαν δέκα μαύροι ιδιοκτήτες σκλάβων στο Charleston City της Νότιας Καρολίνα το 1830. Το 1860 ο μεγαλύτερος ιδιοκτήτης σκλάβων στη Νότια Καρολίνα ήταν ο William Ellison, ένας μαύρος ιδιοκτήτης φυτείας.

Η αναλογία των ελεύθερων Μαύρων ιδιοκτητών μαύρων σκλάβων, το 1830 ήταν 25 προς 1, εκφραζόμενη ως 25:1. Με άλλα λόγια υπήρχε περίπου ένας μαύρος ιδιοκτήτης μαύρων σκλάβων για κάθε 25 ελεύθερους μαύρους που ζουσαν στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1830.

Το 1830 υπήρχαν περίπου 319.599 ελεύθεροι Μαύροι που ζουσαν στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το ίδιο έτος υπήρχαν 12.740 σκλάβοι που ανήκαν σε μαύρους. 

Η αναλογία των ελεύθερων Μαύρων που κατείχαν δούλους, τότε, ήταν 319,599:12,740. Που σημαίνει 25:1. 

Για τα λευκούς ήταν περίπου 6:1. Οι λευκοί είχαν περίπου τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες να κατέχουν σκλάβους από τους Μαύρους. Αν και ο ανάλογος αριθμός λευκών έχουν δούλους ήταν μεγαλύτερος από ό, τι των μαύρων που είχαν δούλους, το γεγονός ότι μαύροι κατείχαν μαύρους ως σκλάβους, σε μια αναλογία 25:1, είναι προβληματικό για τους ρεβιζιονιστές. 
revealedtheninthwave

http://www.hellas-now.com/2013/06/blog-post_5609.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης