Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

Παρασκευή, 2 Οκτωβρίου 2015

Ο Χορός των Rothschild και τα Παρατράγουδα


Τους Rothschild τους γνωρίζετε πιστεύω, αυτούς που μας  κουβάλησε στην Ελλάδα 



Εικόνα 1 Βίλα Δούκισας Πλακεντίας
ο (Κ)Όθωνας,  ο βασιλιάς ντε, που παρακαλούσαν οι απελευθερωτές της εθνικής παλιγγενεσίας να έρθει να μας σώσει. Τον πρώτο πρόεδρο της μικρής τότε εβραϊκής κοινότητας τον Κάρολο Ρότσιλντ μας τον λανσάρισε η αγαπητή στον καλό κόσμο της Αθήνας Δούκισσα Πλακεντία, (που για να την θυμόμαστε για το καλό που μας έκανε, την κάναμε και στάση του μέτρο). Φήμες λένε για τα παράξενα παρτάκια που διοργάνωνε στη βίλα της (εικόνα 1) , μάζευε όλα τα καλόπαιδα της γειτονίας ( κολωνάκι, Β.Π, πέριξ Παλατιών κ.α) και εκτελούσε περίεργες τελετές και αλλοπρόσαλλους χορούς. 

Εικόνα 2
Δυστυχώς δεν υπήρχε εκείνη την εποχή η ESPRESSO, και η Ελεύθερη Ώρα για να  έχουμε μια έγκυρη πληροφόρηση, όποτε θα αρκεστούμε σε ότι σκόρπια αναφορά βρούμε σε σκονισμένες και  βρώμικες βιβλιοθήκες καθώς και στο πολύ βαθύ και μαύρο ίντερνετ, με την βοήθεια ισχνών και μισότρελων χάκερ.
Τώρα θα μου πείτε γιατί σας τα λέω όλα αυτά, και είναι όντως μια καλή ερώτηση την όποια και σας απαντώ ευθείς αμέσως.
Χαμένος μέσα σε ατέρμονες αναζητήσεις στο μαγικό μεταχώρο του διαδικτύου, έπεσα πάνω σε ορισμένες ιστορικές φωτογραφίες, που ανάμεσα τους ήταν και μια από το The Rothschild Illuminati Ball (εικόνα 2). Κάτι λίγο ο Λιακό με τα νεφελίμ του, κάτι ο Καμμένος με τους ψεκασμούς του και λίγο η ποπ κουλτούρα της δεκαετίας του 90, για όλο αυτό το μεταφυσικό συνωμοσιολογικό σούρτα-φέρτα (και λίγο η βαρεμάρα και ελεύθερος χρόνος της Κυριακής) με έκανε να ψάξω το θέμα.
Εικόνα 3 Château de Ferrières
Στις 12 Δεκεμβρίου του 1972 η Marie-Hélène de Rothschild οργάνωσε ένα χορό στο Château de Ferrières (Εικόνα 3)μια από της βίλες της οικογένειας στη Γαλλία. Η περιοχή βγάζει επίσης καταπληκτικό κρασί το οποίο δοκιμάζει συχνά Έλληνας οινοποιός. Όσοι έχετε δει την ταινία τουRoman PolanskiΈνατη Πύλη, “9th Gate” με τον Johnnie Depp μπορεί να την θυμηθείτε. Τώρα έμενα γιατί μου μοιάζει λίγο με την βίλα της δούκισσας Πλακεντίας δεν ξέρω.
Η αλήθεια είναι ότι από τέτοιους χορούς του «καλού» κόσμου δύσκολα έχουμε φωτογραφικό υλικό. Συνήθως απλά εικάζουμε, φανταζόμαστε ή βγάζουμε σενάρια. Μίας που είπα σενάρια, να σας πω ότι οι φωτογραφίες μου θύμισαν την ταινία  του Stanley Kubrick «Μάτια ερμητικά κλειστά» Eyes Wide Shut» του 1999, βασισμένη στην  νουβέλα «Dream Story» του Arthur Schnitzler's γραμμένη στα 1926. Γυρισμένη σε άλλο μέγαρο των Rothschild’s στο Mentmore Towers στην Μεγάλη Βρετανία. 

Μέσα στο καλοκαίρι λοιπόν «διέρρευσαν» φωτογραφίες στο διαδίκτυον και φυσικά ξεκίνησαν και οι συζητήσεις περί ελέγχου της γης από τους πλούσιους (λες και δεν το ξέρουμε), για τους Ιλλουμινάτοι              που μας εμπαίζουν μπρος στους οφθαλμούς μας και γενικώς ότι μπορεί ο καθείς να προσθέσει στο απείρως βλακοκρατούμενο ίντερνετ.
Εικόνα 4

Παρακάτω θα σας παραθέσω τις φωτογραφίες και θα κρίνετε αν πρόκειται για ένα σουρεάλ πάρτι με κεντρικό καλεσμένο τον Νταλί και διασημότητες της εποχής ή ένα όργιο των Ιλλουμινάτοι που θέλουν να μας τρίψουν στην μούρη γιατί μπορούν (Γένεση των ΜΜΕ + Τέχνη+ Χρήμα+ Ιλλουμινάτοι + Κάστρο -όχι ο Φιντέλ αλλά το κτίριο + Ερπετοειδή + Γυμνό = Έλεγχος μάζας ).
Εικόνα 5

Η πρόσκληση (Εικόνα 4) ήταν γραμμένη ανάποδα και για να την «αποκρυπτογραφήσεις» έπρεπε να την δεις στον καθρέφτη. Ανάποδα?? Χμμ όπως στην ταινία Ιλλουμινάτοι που το βλέπαμε ανάποδα γραμμένο λες?
Το  μόνο σίγουρο είναι ότι η Lady Gaga θα έκανε κρα για να συμμετέχει στο πάρτι και σίγουρα δεν θα την έδινε κανείς σημασία, γιατί το τι φορούσαν στα κεφάλια τους μόνο από εφιάλτη του Νταλί σε σκηνοθεσία του Λιντς θα μπορούσε να είχε ξεπηδήσει.

Όπως είδαμε στην παραπάνω φωτογραφία (Εικόνα 2) η οικοδέσποινα φορούσε μια μάσκα ζώου με τεράστια κέρατα επενδυμένα με διαμάντια και ο άμοιρος ο άντρας της, που δεν φαίνεται να το απολαμβάνει φοράει ένα γούνινο καπέλο με την Άρτα και τα Γιάννενα από πάνω. Κάποια στιγμή σκασμένη  η Ελένη-Μαρία έβγαλε το ζώο αλλά κράτησε τα κέρατα,(Εικόνα 5) τώρα αυτό είναι υπονοούμενο για τον μπαφομέτ ή γιατί ο αντρούλης της θα περνούσε καλά εκείνο το βράδυ? Άβυσσος η ψυχή τον Rothschild.  Καλά δεν το συζητάμε για το υπηρετικό προσωπικό, γκαρσόνια σε μπουζουκάδικο της Εθνικής με ημίψηλα καπέλα, μια ζωή καταπιεσμένοι οι εργάτες τι να πώ.


Εικόνα 6
Ας πάμε λίγο στο ντέκορ των τραπεζίων, γουνάκι, χειλάκι (της Μει Γουεστ από τον γνωστό καναπέ) και πολύ ποτήρι, το χειλάκι(Εικόνα 6)
παραπέμπει  σε Νταλί και πάλι, το χρησιμοποίησε και στην κολόνια του μετά. Άλλη μια συνωμοσία.








Εικόνα 7

Στην μέση του τραπεζιού διακρίνουμε (Εικόνα 7) «φρικιαστικές»  διαμελισμένες κούκλες, άσπρα στρόγγυλα κεράκια που δεν στέκονται και καλά, θα το κάψει το σεμεδάκι η Έλεν-Μαρία και θα έχουμε άλλα. Εμένα αυτό δεν μου κάνει τρελό υπονοούμενο τέχνης, αλλά μάλλον  κακογουστιά  . Είμαι σίγουρος ότι ο Νταλί τους πουλούσε ότι παπά μπορούσε εκείνη την εποχή.


Εικόνα 8

Η επόμενη φωτογραφία (Εικόνα 8)είναι εκπληκτική, δύο «πονηρούλικα» γκαρσόνια μπροστά σε ένα τραπέζι με τριαντάφυλλα και πάνω μία κούκλα βιτρίνας, αποκαλούμενη γαλλιστί μανεκέν. Δεν έχω λόγια, το κορυφαίο είναι ότι καλύπτουν το στήθος της κούκλα με εφέ, απλά ΓΟΥ Α ΟΥ.

Εικόνα 9




Πάμε στο επόμενο τραπέζι, τώρα αυτό είναι ντεκόρ του τραπεζίου ή φαγητό, ελπίζω το πρώτο γιατί θα αρχίσουνε το «να τα ερπετά τρώνε χελώνες και τα περιττώματα τους, σας το έλεγα εγώ». Είναι εξόφθαλμο πώς έχουμε να κάνουμε με περίεργα βίτσια και τρομερή κακογουστία.(Εικόνα 9)





Εικόνα 10

Το τραπέζι αυτό (Εικόνα 10) παίρνει το βραβείο του καλύτερου στολίσματος, μαρούλια και γοβάκια, σίγουρα  προτιμότερα από σκατά χελώνας.
Εικόνα 11











Εδώ (Εικόνα 11) έχουμε να κάνουμε με την τελειότητα του ανδρικού σώματος
και την ανάγκη για άθληση μετά από ένα λουκούλλειο γεύμα  








 




GUEST LIST (Λίστα  καλεσμένων)

Έφτασε η ώρα να ασχοληθούμε με τους εκλεκτούς καλεσμένους της λαμπρής εκδήλωσης. Φήμες θέλουν γνωστή σταρ της εποχής να απειλεί με αυτοκτονία μέχρι να πάρει την πολυπόθητη πρόσκληση. Δεν μας είναι γνωστό πόσοι και ποιοι παρευρίσκοντο στον χορό αλλά θα σχολιάσουμε τους πρωταγωνιστές των φωτογραφιών που κυκλοφορούν στο δίκτυο.


Εικόνα 12
Στην εικόνα 12 βλέπουμε ένα κατά τα άλλα αξιολάτρευτο καρνάβαλο με μια μάσκα με τρία πρόσωπα που μας παραπέμπει  στον Ιανό  και τις λατρείες των Ναϊτών  Ιπποτών, που έχουν άμμεση σχέση με την γένεση των Ιλλουμινάτι. Το αυγό μάλλον έχει να κάνει με την θεώρια του συμπαντικού αυγού, και όχι του μεγάλου ιπτάμενου μακαρονοτέρατος, αν και όλοι γνωρίζουμε οτι τα αυγά είνα τα κύρια συστατικά των μακαρονίων.
















Εικόνα 13

Εδώ (εικόνα 13) τον βλέπουμε με την Plusone του, η οποία τονίζει το ματάκι της, στέλνοντας μας πάλι μηνύματα (ξέρεις εσύ, μάτι του Ώρου και πάει λέγοντας ). Η αλήθεια είναι ότι βλέποντάς τους καταλαβαίνω γιατί ποτέ δεν έχουμε φωτογραφίες από τέτοιες εκδηλώσεις, μία βλακεία κάνουμε σε κάνα παρτάκι και παρακαλάμε το σπασίκλα της παρέας να μην ανεβάσει τις φωτογραφίες στο facebook. Είμαι σίγουρος πως όσοι ζούνε από τους συμμετέχοντες μετανιώνουν πικρά. (βασικά όλοι ζούνε γιατί τρώνε βρέφη και πλακούντες)





Εικόνα 14
                                                         H κυρία με το μάτι του Ώρου βρήκε την φίλη της που μάλλον μετά από χρόνια σχεδίασε το εξώφυλλο του The Wall των Pink Floyd.(εικόνα 14) Ο δε κύριος στην μέση ντύθηκε Κρόνος και οι φάσεις του και αυτό μας βάζει σε σκέψεις αν τρώει τα παιδιά του. Δράττομαι της ευκαιρίας να επισημάνω ότι το Ντάκ Φείς γεννήθηκε πριν τα σόσιαλ μέντια, στα σόσιαλ ( η μάλλον Κάπιταλ ) γλέντια.  

Εικόνα 15



Εκτιμώ  πως ο χορός κεντρικό θέμα είχε τα κλουβιά μάλλον, διότι βλέπουμε μεγάλη ποικιλία. Στην Εικόνα 14 φωτογραφίζεται μια καλεσμένη που θα έκανε την Lady Gagaνα κάνει στροφή στην ποιότητα και να θέλει να κλειστεί σε μοναστήρι. Όσο για τον συμβολισμό είναι ξεκάθαρος, το πολύ χρήμα καίει φλάντζες.  Οι άνδρες δεν είναι άξιοι σχολιασμού συγνώμη κιόλας.

  






 
Εικόνα 16


Να και οι διασημότητες, (εικόνα 16) κλεισμένες σε κλουβί. Η αγαπητή μας Audrey Ηepburn,. γαλαζοαίματη από μάνα, λογικό είναι να κάνει την εμφάνιση της στο πάρτι φορώντας ότι μαργαριτάρι είχε το Tiffanys και να ρίξει ένα πρόχειρο κλουβί πάνω της.
  

















Εικόνα 17

 Ο Νταλί (Εικόνα 17) κάνει την γνωστή γκριμάτσα του, μπροστά σε απεικόνιση του  έργου του, το Πορτρέτο της Μέι Γουέστ με μια ανερχόμενη στάρλετ, που είναι σα να μπαίνει η άνοιξη με όλο τον αγρό στο κεφάλι της.
  












Εικόνα 18

Εδώ (Εικόνα 18) τα λόγια περιττεύουν, δεν περιγράφω άλλο. Η Τσοκόντα είναι μάλλον μπηχτή για τον Νταλί αλλά περνά απαρατήρητη μπρος στο μεγαλείο της καπελαδούρας .Το μόνο που θα αναφέρω είναι η ομοιότητα του κυρίου με τον Γκανές, τον Ινδό θεό για να μην αφήσω παρεξηγημένο  κανένα.






Εικόνα 19

Να και ένα τρυφερό τετ α τετ (Εικόνα 19) με μια κοπέλα που έκανε κεφάλι στο πάρτι, φωτογραφισμένοι μπροστά στο έργο του Νταλί, μάλλον ντίρλα και οι δύο. Το μόνο συνομοσιολογικό που βγάζουν είναι ότι οι γυναίκες σκέφτονται  με το πάνω κεφάλι ενώ οι άντρες με το κάτω.














Εικόνα 20

Τώρα λυσσάξτε τσαούσες (Εικόνα 20), θα μπορούσαμε να μιλάμε με τις ώρες για το στιλιστικό θέμα, αλλά η σαύρα στο πέτο και το μήλο στο κεφάλι, μας αφήνουν πολλά υπονοούμενα για το μήλο της Καλλίστης και όλοι την παραφιλολογία Ιλλουμινάτι που μας αφήσαν οι Robert Shea καιRobert Anton Wilson   στην τριλογία τους ILLUMINATUS. Ίσως η πιο Πεφωτισμένη φωτογραφία από όλο το σετ.
  








Αυτές ήταν όλες οι φωτογραφίες που πυροδότησαν μέσα στο καλοκαίρι διάφορα σενάρια για την γνωστή οικογένεια. Πρόσθεσα σχόλια στις φωτογραφίες για να μην είναι έτσι απλά πετάμενες και παρμένες από εδώ και από εκεί, νομίζω μεγάλα παιδιά είστε, μπορείτε να βγάλετε τα συμπεράσματα σας. Και αν πάλι δεν μπορείτε, δεν πειράζει, κάνατε ένα ευχάριστο διάλλειμα ρίχνοντας μια ματιά στα καπρίτσια των πλουσίων. Αν και η αλήθεια είναι ότι η βλακεία δεν έχει τάξη και ζει ανάμεσα  μας.

Σας αφήνω με ένα σόφο κινέζικο ρητό Πότε μην κατουράς κόντρα στον άνεμο

© Kleageti@gmail.com 2014 
http://ellas-andyindy.blogspot.gr/2014/02/rothschild.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης