Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2013

ΗΠΑ: Ο ‘διάβολος’ σε διαφήμιση της Mercedes


The Vigilant Citizen ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ - Το Super Bowl, ο τελικός δηλαδή του αμερικάνικουfootball είναι το αθλητικό γεγονός με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πέρυσι τον αγώνα παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 111,3 εκατ. τηλεθεατές.
Το Super Bowl έχει γίνει όμως κάτι πολύ περισσότερο από ένα αθλητικό παιχνίδι. Πρόκειται για ένα πολύπλευρο γεγονός που αναμιγνύει τα αθλητικά με τη μουσική βιομηχανία και τις μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες, μονοπωλώντας την προσοχή των μέσων ενημέρωσης για μέρες. Η τιμή των διαφημίσεων αγγίζουν τα 4 εκατομμύρια δολάρια ανά 60 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με το CBS. 

Αυτή η μοναδική ετήσια εκδήλωση παρακολουθείται από εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και ως εκ τούτου είναι μια μεγάλη πλατφόρμα για την αποκρυφιστικής ελίτ για να προωθήσει την ατζέντα της.
Οι διαφημίσεις στο Super Bowl είναι επίσης μεγάλο μέρος του show - και πιθανώς συζητούνται πιο πολύ από το πραγματικό παιχνίδι. Αυτό το έτος, η Mercedes φέρνει στην εμπορική αρένα του Super Bowl μια κινηματογραφική διαφήμιση για να προωθήσει ένα νέο μοντέλο αυτοκινήτου. Μέσα από αυτή, μεταφέρονται και άλλα μηνύματα στο τηλεοπτικό κοινό.
Η διαφήμιση - που θα είναι έτοιμη να «εισβάλει» σε εκατομμύρια σπίτια Αμερικανών την Κυριακή 3 Φεβρουαρίου – έχει βάση την Φαουστιανή έννοια της πώλησης της ψυχής στο διάβολο για φήμη και πλούτη, ένα από τα πιο αγαπημένα σενάρια της βιομηχανίας των Illuminati. (Στην διαφήμιση ακούγεται το "Sympathy for the devil" Rolling Stones...). Σε λιγότερο από 2 λεπτά, η διαφήμιση καταφέρνει να περάσει πολλούς συμβολισμούς.
Ιδού η διαφήμιση:

Και τώρα μια πιο προσεκτική ματιά:
Η διαφήμιση ξεκινά με έναν άντρα να θαυμάζει μια διαφημιστική πινακίδα με το εν λόγω αυτοκίνητο. Ο ‘Διάβολος’ (τον υποδύεται ο ηθοποιός Γουίλεμ Νταφόε) τότε του λέει: "Παιδί μου κάνε μια συμφωνία μαζί μου και θα μπορείς να έχεις το αυτοκίνητο και τα πάντα που πηγαίνουν μαζί με αυτό".
Ο διάβολος βάζει σε πειρασμό τον τύπο να πουλήσει την ψυχή του.
Ο τύπος παίρνει το στυλό και μετά οραματίζεται τι θα συνέβαινε αν είχε κάνει μια συμφωνία με το διάβολο. Προφανώς, αυτό που θα συμβεί σ 'αυτόν θα είναι αρκετά καλό. Σύμφωνα με τη διαφήμιση, αυτό συμβαίνει όταν πουλήσετε την ψυχή σας.
Μπορείτε να γίνεται μια celebrity και να πάρετε το πιο καυτό κορίτσι όπως ηKate Upton
Μπορείτε να γίνετε γίγαντας στη μουσική βιομηχανία.
Θα γίνετε το πρόσωπο της ημέρας που θα εμφανίζεται σε εξώφυλλα περιοδικών.
Το συμβόλαιο που παρουσιάστηκε από τον ‘Διάβολο’. (Προσέξτε το ☧αντιστραμμένο!).
Το δαχτυλίδι του ‘Διαβόλου’. Κοιτάζοντας πιο κοντά το δαχτυλίδι του ‘Διαβόλου’, βλέπουμε ότι είναι σαφώς μασονικό. Γιατί αυτό το συγκεκριμένο σύμβολο είναι εκεί; Αναφέρεται σε μια πραγματική, ισχυρή μυστική κοινωνία. Υπάρχουν πολλά συμβολικά μηνύματα σε αυτό το σύντομο διαφημιστικό.
Ο τύπος συνειδητοποιεί τότε ότι το αυτοκίνητο είναι αρκετά προσιτό για αυτόν ώστε να μην πουλήσει την ψυχή του για να το αποκτήσει.
Η διαφήμιση τελειώνει με κάποια λεπτή αποκρυφιστική αριθμολογία.
Υπάρχει φωτιά στις 13 Σεπτεμβρίου του 2013, γιατί ίσως το 13 είναι σημαντικός αριθμός για τη μασονία και τον αποκρυφισμό.
Έτσι, ενώ ο άνθρωπος δεν έπεσε στην παγίδα του διαβόλου, η διαφήμιση, ωστόσο, έδειξε τι απαιτείται για να ανέβεις στο υψηλότερο επίπεδο στις τάξεις της βιομηχανίας του θεάματος. Κάποιος πρέπει να κάνει μια συμφωνία με ένα κακό πρόσωπο που είναι προφανώς ένα μέλος μιας μυστικής εταιρίας, η οποία στη συνέχεια "μαγικά" σας βάζει σε όλες τις σωστές θέσεις στη μουσική, τη μόδα και τον αθλητισμό.
Ναι, όλα αυτό μεταφέρεται στη σύντομη αυτή διαφήμιση για ένα αυτοκίνητο. Είναι αυτός ένας τρόπος για την ελίτ να καυχηθεί για το πώς κουμαντάρει τα πάντα; Ένα πράγμα είναι σίγουρο, ότι κάποιοι θα απορροφήσουν αυτό το μήνυμα ... Και κάποιοι σίγουρα θα αγοράσουν αυτό το αυτοκίνητο.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης