Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Η κρίση έχει ονοματεπώνυμο και το έγκλημα ενόχους



«Ο γαρ τις άνθρωπος ου λέγεται τινός τις άνθρωπος, ουδέ ο τις βους τινός τις βους• ωσαύτως δε και τα μέρη• η γαρ τις χειρ ου λέγεται τινός τις χειρ αλλά τινός χειρ, και η τις κεφαλή ου λέγεται τινός τις κεφαλή αλλά τινός κεφαλή». Αριστοτέλης, «Κατηγορίαι», 8a, 16-21


Σε απλά, νέα και φτωχά ελληνικά τα παραπάνω σημαίνουν:«Ένας ορισμένος άνθρωπος δεν λέγεται ότι είναι άνθρωπος κάποιου, αόριστου ανθρώπου. Ούτε λέμε ότι ένα βόδι ανήκει σε κάποιον μη συγκεκριμένο
άνθρωπο. Ομοίως και με τα ανθρώπινα μέλη. Είναι τμήματα του σώματος κάποιου συγκεκριμένου. Και το χέρι δεν λέγεται πως ανήκει σε κάποιον μη ορισμένο άνθρωπο αλλά σε έναν ορισμένο. Το ίδιο και το κεφάλι». Μεταγράφοντας τον Αριστοτέλη στις σημερινές συνθήκες καθίσταται προφανές ότι η κρίση, η ανέχεια, η υποτέλεια, η απώλεια της εθνικής κυριαρχίας, οι αυτοκτονίες, οι κατασχέσεις, η απελπισία είναι εξαρτήματα μιας φονικής μηχανής που κατασκευάστηκε από συγκεκριμένους ανθρώπους. Δεν πρόκειται να κάτσουν οι θεσμοί στο εδώλιο του κατηγορουμένου για εθνική προδοσία αλλά συγκεκριμένα πρόσωπα. Και η ποινή για την προδοσία είναι συγκεκριμένη. Αυτά τα γνωρίζουμε όλοι.
Ο άγνωστος πόλεμος

Το έργο «Κατηγορίαι» του Αριστοτέλους είναι το πρώτο βήμα του ανθρώπινου στοχασμού από τη μεταφυσική στην επιστήμη. Είναι η εναρκτήρια προσπάθεια του είδους μας να συστηματοποιήσει τη γνώση με νόμους και να την ταξινομήσει σε διάφορα πεδία. Με τον Αριστοτέλη, τον αυτοκράτορα του «συγκεκριμένου», του «ορισμένου» λόγου μπορούμε να δούμε πίσω από τα απατηλά παραπετάσματα των σοφιστειών και των διασταλτικών ερμηνειών της πραγματικότητας. Στην Ελλάδα, την πατρίδα του μεγάλου φιλοσόφου, η σκέψη του αντιμετωπίζει ένα καθεστώς άτυπης απαγόρευσης. Είναι προφανές γιατί συμβαίνει αυτό. Διότι βολεύει εκείνους που... μεταμφιέζουν τις χειροπέδες που τους ταιριάζουν για τα χρήματα που έχουν κλέψει σε «αναγκαίες μεταρρυθμίσεις». Καλύτερα να καταλήξει στον Κορυδαλλό το «σύστημα», παρά ο Τάσος Μαντέλης που διατέλεσε υπουργός και φίλος και γνωρίζει πολλά. Αν απαγγελθεί κατηγορητήριο στην «συστημική διαφθορά», που ανέφερε σε πολλαπλές συνεντεύξεις του σε ξένα ΜΜΕ ο Γιώργος Παπανδρέου, θα τη γλιτώσουν εκείνοι, οι απόλυτα συγκεκριμένοι άνθρωποι που ανησυχούν για το μέλλον των οφσόρ εταιρειών τους και για τα DVD με τα ονόματα των Ελλήνων καταθετών στην Ελβετία. Το σύστημα είναι πάντα σιωπηλό. Οι άνθρωποι μιλούν – ειδικά όταν πιέζονται... Στο Γιουνανιστάν του Κώστα Σημίτη και του Γιώργου Παπανδρέου η απώλεια του εθνικού εδάφους των Ιμίων, καλύφθηκε πίσω από την αιθαλομίχλη της μη προσδιορισμένης «ελληνοτουρκικής φιλίας», τον μπαμπούλα του «εθνικισμού» και την υποτιθέμενη απειλή που συνιστούσαν για την ύπαρξη του κράτους οι «υπερπατριώτες». 
Η σοφιστεία των μη προσδιοριζόμενων υπαιτίων των εγκλημάτων που έχουν διαπραχθεί σε βάρος του έθνους χαρακτηρίζεται κι από την ανισορροπία των ορισμών. Δηλαδή, ενώ η Σημιτική ομήγυρις χρησιμοποιούσε συχνά τον όρο «υπερπατριώτες» (εκείνοι που αγαπούν την πατρίδα τους περισσότερο από το... κανονικό) δεν δεχόταν επ' ουδενί ότι υπάρχουν «υποπατριώτες». Κοντολογίς, επιδίωκαν να μας πείσουν ότι στην Ελλάδα που υπερψήφιζε τον άπατρι κοσμοπολιτισμό του Κώστα Σημίτη, υπήρχε υπερπληθώρα εθνικιστών αλλά ούτε μισός προδότης! Για εκείνους που ευχαρίστησαν τους Αμερικανούς από το βήμα της Βουλής και μας έδεσαν νύχτα και χειροπόδαρα στο τευτονικό άρμα του ευρώ αποδείχθηκε βολική η προκαταβολική ενοχοποίηση του πατριωτικού χώρου (με τη ρετσινιά του «υπέρ»).

Περί ερμηνείας

«Είναι φανερό ότι σε μία και μόνη κατάφαση αντιστοιχεί μία και μόνη άρνηση», αναφέρει ο Αριστοτέλης από τα Στάγειρα σε άλλο, εξαιρετικά σημαντικό έργο του («Περί Ερμηνείας», 17b). Κάθε τι θετικό έχει ως κατοπτρικό είδωλο το αρνητικό του. Και στους αριθμούς, υπάρχει η πολιτικότητα που καθορίζει την αξία τους (+1, -1). Μόνο το μηδέν δεν έχει αρνητική ή θετική πολικότητα. Είναι απλώς μηδέν. Δεν υπάρχει -0 ή +0. Οι άνθρωποι, οι οποίοι σφετερίστηκαν τη λαϊκή ψήφο, εκποιούν τη δημόσια περιουσία, έδωσαν κυρίαρχη θέση και λόγο βαρύνοντα στους ξένους και εργάζονται αδιάκοπα για την αποδόμηση καλύπτονται πίσω από το μηδέν και κυριαρχούν. Τα μόνα πράγματα που φοβούνται και προσπαθούν να αποτρέψουν είναι οι σαφείς ερωτήσεις που προϋποθέτουν ξεκάθαρες απαντήσεις. Τρέμουν την προσωποποίηση των προβλημάτων και την αναζήτηση των υπαιτίων για τη συμφορά. Γνωρίζουν καλά ότι όταν ξεφουσκώσει το μηδέν που τους τρέφει θα αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για να φανούν επιτέλους τα ονοματεπώνυμά τους. Το απεύχονται αλλά θα γίνει.
Δημοσιεύτηκε στην «κυριακάτικη δημοκρατία»στις 18/12/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης