Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Ο φόβος της Αλήθειας


 Ο φόβος της Αλήθειας(το παρακάτω κείμενο δημοσιεύθηκε στον Εθνικό Κύρηκα Νέας Υόρκης)

Ένας από τους μεγαλύτερους φόβους πολλών ανθρώπων γίνεται πραγματικότητα όταν
γκρεμίζονται τα παραμυθία με τα οποία έχουν μεγαλώσει. Αυτό ακριβώς συνέβη και
στον αναγνώστη σας κ. Γεωργόπουλο όταν διάβασε στην στήλη των αναγνωστών την
πλήρως τεκμηριωμένη επιστολή του κ. Παπαχρυσάνθου. Το θέμα της επιστολής είχε να
κάνει με τον ρόλο της χριστιανικής εκκλησίας στην Ελληνική επανάσταση και την
διαστρέβλωση της ιστορίας της εποχής.
Ο κ. Παπαχρυσάνθου στάθηκε σε δυο σημεία σε
αυτό του λεγόμενου κρυφού σχολείου και σε αυτό περί του ρόλου του Παλαιών Πατρών
Γερμανού και της Άγιας Λάβρας. Για το πρώτο πολύ εύστοχα στάθηκε στο επιχείρημα
ότι υπήρχαν αρκετά σχολεία με την ανοχή των Τούρκων έτσι ώστε να μη υπάρχει ανάγκη
για κρυφό σχολείο. Επίσης έχουμε τα κείμενα και τον βίο του φανατικού μοναχού
Κοσμά του Αιτωλού που σύμφωνα με τον βιογράφο του ίδρυσε πάνω από 100 σχολεία.
Τελικά τι θέλουν οι χριστιανοί να πιστέψουμε οι Τούρκοι απαγόρευαν τα σχολεία η όχι;
Από τα λεγόμενα του Κοσμά στις Διδαχές του μπορούμε να βγάλουμε επίσης
συμπεράσματα για τον ρόλο της εκκλησίας εκείνη την εποχή. Λόγω του περιορισμένου
χώρου παραθέτω μόνο δυο από τα μαργαριτάρια του λεγόμενου Πατροκοσμά. « Και γω,
αδελφοί μου, που ηξιώθην και εστάθηκα εις αυτόν τον άγιον τόπον τον αποστολικόν δια
την ευσπλαχνίαν του Χριστού μας, εξέτασα πρώτον δια λόγους σας και έμαθα πως με την
χάριν του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και Θεού δεν είστε Έλληνες, δεν είστε ασεβείς,
αιρετικοί, άθεοι, αλλ’ είστε βαπτισμένοι εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του
Αγίου Πνεύματος, και είσθε τέκνα και θυγατέρες του Χριστού μας.» (Διδαχη Α’ σελ. 2)
Για τον Ανθέλληνα μοναχό οι Έλληνες είναι αιρετικοί και άθεοι και οι κάτοικοι του
Ελλαδικού χώρου δεν θα πρέπει να ονομάζονται έτσι.
«Τριακόσιους χρόνους μετά την Ανάστασιν του Χριστού μας έστειλεν ο Θεός τον άγιον
Κωνσταντίνον και εστερέωσε βασίλειον χριστιανικόν· και το είχαν χριστιανοί το βασίλειον
1150 χρόνους. Ύστερον το εσήκωσεν ο Θεός από τούς χριστιανούς και έφερε τον Τούρκον
και του το έδωσε (το Βυζάντιο) δια ιδικόν μας καλόν, και το έχει ο Τούρκος 320 χρόνους.
Και διατί έφερεν ο Θεός τον Τούρκον και δεν έφερεν άλλο γένος; Δια ιδικόν μας συμφέρον·
διότι τα άλλα έθνη θα μας έβλαπτον εις την πίστιν, ο δε Τούρκος άσπρα (χρήματα) άμα του
δώσης κάμνεις ο,τι θέλεις.» (Διδαχή Γ’ σελ.3)
Στην τρίτη του διδαχή ούτε λίγο ούτε πολύ διδάσκει τους «ευσεβείς ραγιάδες» ότι η
Τούρκικη κατοχή είναι θεόσταλτη. Τίποτα το περίεργο εφόσον τα ίδια δίδασκαν και με
το βιβλιαράκι που κυκλοφορήσαν υπό το όνομα του Πατριάρχη Ιεροσολύμων Άνθιμου
το 1798 με τίτλο «Πατρική Διδασκαλία» όταν είχαν αρχίσει να φαίνονται στον ορίζοντα
τα πρώτα σημάδια της Ελληνικής εξέγερσης. Κάποιοι ιστορικοί αμφισβητούν ότι
εκδόθηκε από τον άρρωστο Άνθιμο και υποστηρίζουν ότι ο συγγραφέας ήταν ο
Γρηγόριος ο 5ος της Κωνσταντινούπολης. Στο κατάπτυστο αυτό κείμενο
επαναλαμβάνετε ότι η Τούρκικη κατοχή είναι θεόσταλτη και κάθε λόγος για ελευθέρια
είναι παγίδα του διάβολου.
Αλλά η καλύτερη απόδειξη για τον ρόλο της χριστιανικής εκκλησίας έρχεται με
τον ίδιο τον αφορισμό της Ελληνικής Επανάστασης και των αγωνιστών της από τον
Γρήγοροι τον 5ο. Παρά τις προσπάθειες του Γρηγόριου να φοβίσει τους «ευσεβείς
ραγιάδες» όπως αυτός και το σινάφι του αποκαλούν τους Έλληνες η επανάσταση θα
επεκταθεί και ο Γρηγοριος θα χάσει το κεφάλι του γιατί δεν κατάφερε να εκτελέσει τα
καθήκοντα του απέναντι στον Σουλτάνο.
Όσο για την Άγια Λάβρα, 25η Μαρτίου και τα περί λάβαρων και έναρξης της
επανάστασης εκεί, μια μικρή μελέτη για την ιστορία του 1821 θα σας δείξει ότι η
επανάσταση είχε ξεκινήσει από τον Υψηλάντη τον Φεβρουάριο στο Ιάσιο! Ο ρόλος της
επίσημης χριστιανικής εκκλησίας ήταν προδοτικός λοιπόν και όχι υπέρ της
Επανάστασης. Το μυθεύματα αυτά δημιουργήθηκαν αργότερα για να δικαιολογηθούν τα
αδικαιολόγητα. Είναι τα ίδια παραμυθία που μιλάνε και για τον περίφημο
ελληνοχριστιανικό πολιτισμό. Παραμυθία που όμως στις μέρες μας καταρρίπτονται και
ο θόρυβος του σαθρού οικοδομήματος που γκρεμίζεται κάνει αρκετούς σαν τον κ.
Γεωργόπουλο να φοβούνται.
Ο κ. Γεωργόπουλος νομίζει ότι όλοι οι Έλληνες θα συμφωνήσουν μαζί του αλλά
ποιοι Έλληνες; Αυτοί που θεωρούν προπάτορες τους τον Αβραάμ και τον Ισαάκ και που
δεν έχουν ιδέα περί Ελληνικής συνείδησης, πολιτισμού και γραμματείας. Αυτοί που τον
Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη τους επικαλούνται μόνο και μόνο για να επιδειχθούν στους
«χαζοξένους» αλλά ουδέποτε έχουν μπει στον κόπο να ανοίξουν ένα βιβλίο τους. Ή
μήπως αυτοί που καταδίκαζαν τους Έλληνες ως μιαρούς και πόρνους σαν τον Ιωάννη
τον αποκαλούμενο Χρυσόστομο και μετέπειτα βρέθηκαν να εξουσιάζουν μια χώρα που
ήθελε να αποκαλείτε Ελληνική και βρέθηκαν στο δίλημμα του πως να παντρέψουν δυο
άκρα αντίθετα, πως να παντρέψουν το σκοτάδι με το φως. Παρά τα 1700 χρόνια
πνευματικής κατοχής και συνεχής πλύσης εγκέφαλου υπάρχουν ακόμα Έλληνες
απροσκύνητοι και σκεπτόμενοι και τίποτα δεν τρομάζει, ποίμνιο και ποιμενάρχες
περισσότερο από αυτήν την σκέψη.
Νικόλαος Πετράτος
Αστορια ΝΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης