Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Οι δειλοί τρόποι ζωής είναι συνέπεια ενός δειλού τελικού σκοπού. Οι ηρωικοί τρόποι ζωής είναι συνέπεια ενός ηρωικού τελικού σκοπού...

Παρατηρώντας κάποιον να δηλώνει υπέρμαχος μιας ιδέας και να την πραγματώνει, αναγνωρίζουμε την συνέπεια λόγων και πράξεων. Παρατηρώντας κάποιον να δηλώνει υπέρμαχος μιας ιδέας αλλά οι πράξεις του να είναι ανακόλουθες με την ιδέα, αναγνωρίζουμε την ασυνέπεια λόγων και πράξεων. Οι πράξεις του μπορεί να είναι συνεπείς με τα αποτελέσματα αλλά οι λόγοι του όχι.


Παρατηρώντας κάποιον να πράττει προς μια κατεύθυνση και μετά να δηλώνει υπέρ ή κατά, μας αναγκάζει να σκεφτούμε ότι αν τα λόγια του είναι διάφορα του αποτελέσματος, οι πράξεις του που το πραγματοποίησαν δεν ήταν. Έτσι αν οι λόγοι δεν είναι απαραίτητα ο καθρέφτης μιας σκέψης οι πράξεις είναι πάντα...



Κάποιες ιδεολογικές ομάδες χαρακτηρίζονται από συνέπεια έργων και λόγων. Χαρακτηρίζουν τον χριστιανό ως ακίνδυνο και αγωνίζονται να συνυπάρξουν μαζί του. Αυτοί είναι οι γνωστοί ελληνοκεντρικοί. Παρόλο που η ιδέα τους μάς είναι απεχθής αναγνωρίζουμε ότι παρουσιάζουν συνέπεια έργων και λόγων. Είναι συνεργάτες του χριστιανού και αγωνίζονται για μια καρέκλα στο τραπέζι με γεύμα το Ελληνικό Έθνος.

Κάποιες ιδεολογικές ομάδες τρώνε ήδη στο τραπέζι του χριστιανού δυνάστη. Όσο τρώνε τόσο πίνουν στην υγειά των χριστιανών ομοτράπεζών τους. Αυτοί είναι οι γνωστοί εθνοπροδότες ελληνοχριστιανοί. Είναι συνεπείς στα έργα και τα λόγια τους. Τους αναγνωρίζουμε την ταύτιση αιτίου και αποτελέσματος. Το ίδιο και αυτοί αναγνωρίζουν σε εμάς. Την υπόσχεσή μας ότι θα τιμωρηθούν μαζί με τους χριστιανούς ως ένα σώμα. Κανένας ελληνοκεντρικός λόγος καμμία ελληνοκεντρική κορώνα δεν θα μειώσει την ποινή τους...



Κάποιες άλλες ιδεολογικές ομάδες αναγνωρίζονται μόνο από την τελευταία κατηγορία. Ενώ κραυγάζουν μεγαλόφωνα την αντίθεσή τους στο χριστιανικό κατεστημένο δεν πράττουν τίποτε προς αυτήν την κατεύθυνση. Είτε παραμένουν άπραγοι προς όφελος του χριστιανού, είτε πράττουν προς το συμφέρον του χριστιανού, την ίδια στιγμή που τον χαρακτηρίζουν εθνικώς επιζήμιο. Αυτοί είναι οι παρδαλοί χριστιανοί, οι γνωστοί «εθνικοί». Σε αυτούς διακρίνουμε ασυνέπεια έργων και πράξεων. Αυτό που τελικά θα πράξουν είναι σε ανακολουθία με αυτό που λένε, και το αίτιο των πράξεών τους θα φανεί εκ των υστέρων.

Είναι παρδαλοί χριστιανοί, γιατί οι πράξεις τους, είτε ωφελούν φανερά τον χριστιανό είτε δεν τον ζημιώνουν. Όταν μιλάνε για αναβίωση του Ελληνισμού, εννοούν ανάλογα με τον βαθμό χριστιανοπληξίας, είτε την αναγνώριση από την χριστιανική ηγεσία, είτε από το χριστιανικό κοινοβούλιο!..



Όταν μιλάνε για δικαιοσύνη αναφέρονται στα χριστιανικά δικαστήρια. Μιλάνε εναντίον κάθε ιδέας για οργάνωση ωφελώντας τον ωργανωμένο χριστιανό. Συμμετέχουν σε επιτροπές και κάθονται στο ίδιο τραπέζι με τον χριστιανό. Ο χριστιανός δεν τους θέλει, αλλά αυτοί πάνε κοντά του. Τα λόγια τους εναντιώνονται στο χριστιανικό κατεστημένο, αλλά η συμπεριφορά τους επιδιώκει την συνύπαρξη. Δίνουν άφεση στον χριστιανό δυνάστη, και θάβουν το Ελληνικό Κίνημα. Εμφανίζονται αντιπρόσωποι του Κινήματος με εντολή να ακυρώσουν το Κίνημα με αντάλλαγμα μια αναγνώριση και κάποια προνόμια. Ακίνδυνοι για τον χριστιανό, επικίνδυνοι για το Έθνος κομπάζουν και περηφανεύονται για επιτυχίες.

Αυτά τα τρία είδη εποπτεύονται αυστηρά από τους Έλληνες θρησκευτές. Τα πρώτα δύο είδη των χριστιανών και των δοσίλογων είναι φανερά. Το τρίτο, των παρδαλών χριστιανών είναι καμουφλαρισμένο στα λόγια του. Στις πράξεις όμως, σε αυτές που έχουν να κάνουν με την χριστιανική τάξη, αποκαλύπτονται. Ο σκοπός τους αποκαλύπτεται από την συμπεριφορά τους, από τον τρόπο ζωής τους. Τότε μόνο, εκ του αποτελέσματος, φαίνεται η υποκρυπτομένη αιτία. Τότε μόνο εμφανίζεται καθαρά το κρυφό αίτιο, που είναι συνεπέστατο με τις πράξεις τους. Τότε εξηγείται η ασυνέπεια λόγων και πράξεων...



Ο τρόπος ζωής, η στάση τους, είναι συνεπής με τον επιδιωκόμενο σκοπό. Η ατολμία τους για πρωτοβουλία, η επιθυμία για αναγνώριση, η συμμετοχή τους σε καθεστωτικά σχήματα, η φροντίδα για την εξωτερική εικόνα δηλώνει αντιστοίχως οκνηρία, μειονεξία, περηφάνεια και ναρκισσισμό.

Η συνέπεια θα βρεθεί στο αίτιο που θα ακολουθήσει, επιθυμία για χρήμα, δόξα, τιμές, υστεροφημία, ματαιοδοξία, έπαρση κ.τ.λ. Συγκεντρώνουν στις πράξεις τους όλα τα χαρακτηριστικά του ανατολίτη εξουσιαστού. Είναι παρδαλοί χριστιανοί με Ελληνικό μανδύα. Δίνουν τεράστια σημασία σε εκδόσεις βιβλίων, περιοδικών, τελετών για να φαίνονται Έλληνες, ακριβώς όπως φτιασιδώνεται μια κοκέτα για να φαίνεται ωραία. Αυτό ονομάζουν αγώνα. Ο καλλωπισμός της κοκέτας είναι αγώνας! Ντύνονται στρατιώτες αλλά γυρνάνε από την μάχη άκαπνοι. Δεν πάνε καν στην μάχη. Ντύνονται όμως για να ποζάρουν!..



Η μάχη στον στίβο της κοινωνίας, είναι ακραία», «ο αγώνας για προστασία ψυχών από την χριστιανική δοξασία είναι μεμπτός», «η μεταστροφή του χριστιανού σε Έλληνα, είναι προσηλυτισμός», «ο αγώνας για επανάκτηση των Ελληνικών εδαφών είναι φανατισμός», «η εκδίωξη του χριστιανικού κλήρου είναι φασισμός», «η επικράτηση της Ελληνικής παιδείας σε Έλληνες αποτελεί επιβολή» κ.ο.κ., αυτά παπαγαλίζουν συνεχώς οι παρδαλοί χριστιανο-εθνικοί.

Η μοναδική τους έγνοια είναι να τους αναγνωρίσει ο χριστιανός το δικαίωμα στην θρησκευτικότητα. Θέλουν να του αρέσουν, να τους προσέξει. Και ο χριστιανός δυνάστης καλά κρατεί. Προκειμένου να αρέσουν, κάνουν εκπτώσεις σε αιτήματα, κατεβάζουν τον πήχυ, κάθονται φρόνιμα. Ο τρόπος ζωής φανερώνει τον επιδιωκόμενο σκοπό, τα λόγια ενίοτε...



Είναι απαραίτητο οι Έλληνες θρησκευτές να αναγνωρίζουν την κατηγορία των μειοδοτών, των σφετεριστών του Κινήματος από την ασυνέπεια πράξεων και λόγων. Από τις εκπτώσεις, από τους συμβιβασμούς, από την ατολμία, από τα μεγάλα λόγια και τα μικρά έργα.

Η απόσταση έργων και λόγων αποτελεί σαφή ένδειξη ότι τα κρυφά αίτια θα εμφανιστούν μετά το αποτέλεσμα. Η πληρωμή της προδοσίας αποτελεί το κρυφό αίτιο που θα αποκαλυφθεί μετά την προδοσία. Το αίτιο που ώριζε τις συμβιβαστικές πράξεις και ερχόταν σε αντίφαση με τις εξαγγελίες και τα παχιά λόγια.

Ασφαλώς υπάρχει και η περίπτωση να αποδεικνύωνται μικρότεροι των περιστάσεων, ανεπαρκείς των απαιτουμένων, λιγώτεροι των προσδοκιών. Ο νόμος της συνειδητότητος επιτάσσει κάθε ιδέα που αφομοιώνεται να τείνει στη πραγμάτωση. Έτσι η τελική πράξη θα αποδείξει ποια ιδέα είναι και η κυρίαρχη. Η ιδέα της αυτοδιάθεσης ή του συμβιβασμού;..



ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΘΑΝΑΤΟΣ Δέξιππος-Αγωνιστής υπέρ Πατρώων Θεών και Μητρώων Θεαινών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης