Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Ο πόλεμος της Τσετσενίας

Οι Πολεμοι της Τσετσενιας αν και οχι τοσο δημοφιλης ητανε απτις πιο βιαιες και αιματοβαμμενες συρραξεις. Κατα τη διαρκεια τουςεγιναν απιστευτες φρικαλαιοτητες και απτις 2 πλευρες. Απο τη μια οι Ρωσοι θελοντας να παρουν τον ελεγχο της περιοχης και των φυσικων πορων και απτην αλλη φανατικοι ισλαμιστες φονταμελιστες ανταρτες να χρησιμοποιουν καθε τροπο να επικρατησουν εναντιον της υπερδυναμης.
Οι Τσετσενοι ειναι ενας σκληρος και πολεμοχαρης λαος. Φανατικοι Ισλαμιστες και εξαιρετικα βιαιοι. Απτην αλλη καταρρεουσα Σοβιετικη Ενωση του Γελτσιν και μετεπειτα πανισχυρη Ρωσια του Πουτιν να θελει τον ελεγχο της περιοχης. Η πολιτικο κοινωνικη κατασταση τοτε ηταν πολυ μπερδεμενη και ευκολα με τους πολεμους χαθηκε καθε ειδους ηθικη. Δεν θα αναφερθω σε αιτια και μαχες αλλα σε βιαιοτητες των δυο πλευρων
11 Δεκεμβρίου 1994
Τα ρωσικά στρατεύματα, κατόπιν εντολής του Προέδρου Γέλτσιν, εισβάλλουν στην Τσετσενία. Κατά τον 20μηνο πόλεμο20μηνο πόλεμο που ακολούθησε και έμεινε γνωστός ως πρώτος πόλεμος της Τσετσενίας, υπολογίζεται ότι έχασαν τη ζωή τους 100.000 άνθρωποι, πολλοί εκ των οποίων άμαχοι. Οι μαχες ηταν ανελεητες. Κατα τη Ρωσικη εισβολη στο Γκροζνι αρχες 1995 η μεραρχια Μαικοπ σφαγιαζεται απτους Τσετσενους αυτονομιστες. Στο πρωτο αλλα και Δευτερο πολεμο το Γκροζνι ουσιαστικα ισοπεδωθηκε απτους βομβαρδισμους των Ρωσων.
Κατα τη διαρκεια των επιχειρησεων οι Ρωσοι φημολογειται εντονα πως εκαναν τρομερα εγκληματα. Βιασμοι, εκτελεσεις γυναικων παιδιων γερων, βασανισμοι ηταν καθημερινο φαινομενο. Οι Τσετσενοι βλεποντας οτι δεν μπορουσαν να αντιπαλεψουν την υπερδυναμη Ρωσια προβαινουν σε καθολικη χρηση βιας.
Να τι περιγράφει ένας Ρώσος στρατιώτης στην Τσετσενία
''Απο τους Ρώσους στρατιώτες ήταν σκληροί μόνο οι αμόρφωτοι. Γενικότερα στις ειδικές δυνάμεις κολλούσαμε στην ''δουλειά'' και όχι σε άλλα πράγματα. Ήξερα μερικούς ρώσους στρατιώτες που θα έκοβαν αφτιά Τσετσένων και θα τα έκαναν κολιέ και θα τα φορούσαν στην μάχη. Η βιαιότητα όμως των Τσετσένων ήταν καθολική. Οι Τσετσένοι ιστορικά είναι ένας βιαίος λαός. Όταν συνελάμβαναν κάποιον Ρώσο στρατιώτη συνήθιζαν να βιντεοσκοπούν τον ακρωτηρισμό τον δακτύλων του. Έστελναν το βίντεο στην οικογένεια του. Αν αυτή δεν είχε χρήματα, τον ευνούχιζαν και τον αποκεφάλιζαν. Ακόμη και αν έστελναν χρήματα πολλές φορές οι Τσετσένοι δεν κρατούσαν τον λόγο τους. Πολλές φορές σταύρωναν ζωντανούς Ρώσσους στρατιώτες και έβαζαν μέλι πάνω στα ακρωτηριασμένα μέλη τους για να μαζεύουν έντομα. Κάποτε βρήκαμε έναν στρατιώτη σταυρωμένο χωρίς πόδια αλλα δεν μπορούσαμε να τον βοηθήσουμε γιατί είχαν παντού γύρω γύρω ελεύθερους σκοπευτές. Σε μερικά χωριά θα αποκεφάλιζαν Ρώσους στρατιώτες και θα κάρφωναν σε πάσσαλους τα κεφάλια. Πολλές φορές περνούσαν συρματοπλέγματα στο κομμένο κεφάλι, και έτσι έμοιαζαν με τον Χριστό. Και συνήθως αν κάποιος πήγαινε να περισυλλέξει το κεφάλι θα έσκαγε μια νάρκη.''
Χαρακτηριστικη ειναι η περιπτωση του ρωσου στρατιωτη Ευγενειο Ραντιονοβ. Ο Ραντιονοβ πιαστηκε αιχμαλωτος απτους Τσετσενους στις 23 Μαιου 1996. Τον κρατησαν 100 μερες και αφου αρνηθηκε να βγαλει το σταυρο του τον αποκεφαλισαν την ημερα των γενεθλιων του και ζητησαν χρηματα απτη μητερα του για να της πουν που τον εθαψαν. Ανακυρηχθηκε Αγιος απο τη Ρωσια.
Κατα τον πολεμο του 1999 η Αννα Πολιτοφσκαγια εζησε απο κοντα τα δρωμενα και τα κατεγραψε. Αναφερει:
Πρώτη εικόνα που διαψεύδει τις επίσημες διακηρύξεις είναι αυτή των ρωσικών στρατευμάτων στην «απελευθερωμένη» τσετσενική πρωτεύουσα: «Κάθε φυλάκιο στο Γκρόζνι ελέγχει μονάχα την άμεση περίμετρό του», διαπιστώνει η απεσταλμένη της «Νόβαγια Γκαζιέτα» τον Αύγουστο του 2000, έξι μήνες μετά την «ανακατάληψη» της πόλης από τις ρωσικές δυνάμεις.
«Κάθε φυλάκιο του στρατού και της αστυνομίας πρέπει να δρα ανεξάρτητα και να στηρίζεται μονάχα στον εαυτό του, σαν ένα μικροσκοπικό κρατίδιο περικυκλωμένο από εχθρούς. Μετά τις 7 ή 8 μ. Μ. Κάθε φυλάκιο στο Γκρόζνι κλειδαμπαρώνεται, λες κι είναι θησαυροφυλάκιο τραπέζης. Τότε η πόλη σταματά να υποκρίνεται. Ενοπλοι άντρες, άγνωστης ταυτότητας, βγαίνουν στους δρόμους. Υπάρχουν πάρα πολλοί απ' αυτούς και βρίσκονται παντού, ντυμένοι με αθλητικά ρούχα και παπούτσια, δίχως στρατιωτικές στολές αλλά με αυτόματα όπλα στα χέρια. Ποιοι είναι; Τίνος πόλη είναι αυτή;
»Κάποιοι είναι μέλη της καινούριας "τσετσενικής αστυνομίας", ως επί το πλείστον αυτοδιορισμένοι. Υπάρχουν επίσης οι πλιατσικολόγοι, που τώρα κυριαρχούν στα καλοκαιρινά βράδια του Γκρόζνι».
Κάτω απ' αυτές τις συνθήκες, το ηθικό των περιχαρακωμένων στρατευμάτων δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικό: «Εχω ένα και μοναδικό καθήκον εδωπέρα», δηλώνει χωρίς περιστροφές ο Γιούρι Σιντόροφ, επικεφαλής φυλακίου, αποσπασμένος από τα ΟΜΟΝ (ρωσικά ΜΑΤ) της Αγίας Πετρούπολης. «Να προστατέψω τις ζωές των παλικαριών μου». Καμιά άλλη αποστολή; «Τίποτα. Δεν έχω την παραμικρή διάθεση να πεθάνω».
Παρεπόμενο αυτής της ψυχικής διάθεσης, το διάχυτο εμπόριο πολεμικού υλικού ανάμεσα στους στρατιώτες και τους ντόπιους μεσάζοντες.
«Για δυο κιβώτια πυρομαχικών, παίρνεις είτε 10 μπουκάλες τοπικής βότκας, είτε μια κούπα χασίς. Οι στρατιωτικοί έχουν τόσο πολύ προσαρμοστεί στο εμπορικό πνεύμα, που πουλάνε τις ίδιες τις σφαίρες που, λίγο αργότερα, είναι σχεδόν βέβαιο πως θα διασχίζουν τον αέρα με στόχο τους ίδιους».
Η κατάσταση στην ύπαιθρο είναι, φυσικά, κομμάτι αγριότερη. Η Πολιτκόφσκαγια καταγράφει αλλεπάλληλα κρούσματα ενός στρατού πλήρως αποκομμένου από τον ντόπιο πληθυσμό, κακοπληρωμένου και κακοταϊσμένου, παρόλα τα αστραφτερά -και αγγλόγλωσσα!- καινούρια «αντιτρομοκρατικά» διακριτικά των ειδικών του μονάδων.
Αξιωματικοί και στρατιώτες που περιφέρονται στους δρόμους, μεθυσμένοι ή χασικλωμένοι από το πρωί, στρατηγοί που βάζουν στο σημάδι τις αγελάδες των κατοίκων, επειδή είναι εκνευρισμένοι από την καθυστέρηση καταβολής του μισθού τους, φρουρές που λεηλατούν συστηματικά άδειους προσφυγικούς καταυλισμούς οι οποίοι μόλις έχουν ανεγερθεί με χρήματα των δημοτικών αρχών της Μόσχας.
Υπάρχουν, φυσικά, πολύ χειρότερα. Ενα ολόκληρο κεφάλαιο του βιβλίου είναι αφιερωμένο στην ενυπόγραφη καταγγελία τεσσάρων φαντάρων του 72ου μηχανοκίνητου συντάγματος (που μόλις γύρισαν απ' τον πόλεμο) για κακοποιήσεις, βασανισμούς, ακόμη και φόνους στρατιωτών από τους ίδιους τους συμπολεμιστές τους των «ειδικών μονάδων». Ολα αυτά, με την κάλυψη των αξιωματικών τους, κατά τα σύντομα διαλείμματα ανάμεσα στις εκκαθαριστικές επιχειρήσεις.
Για την ανύψωση του ηθικού, διηγούνται στη δημοσιογράφο κάποιοι οπλίτες των ΟΜΟΝ, η FSB (διάδοχος της KGB) έχει διανείμει βιντεοκασέτες με την «τιμωρία» που επιφυλάχθηκε σε επώνυμους Τσετσένους μετά την ανακατάληψη της χώρας.
Το περιεχόμενό τους; «Πώς σκοτώνουν και βιάζουν. Ξέρεις πώς βίασαν τον αδερφό του Σαμίλ Μπασάγεφ, τον Σιρβάνι, στο Ναζράν; Μια ολόκληρη ομάδα απ' αυτούς. Οντως, το είδα. Και δεν ήταν καθόλου κακό».
Μια ειδική κατηγορία στρατιωτών, με προχωρημένες επιδόσεις στις αγριότητες κατά του άμαχου πληθυσμού, είναι οι «συμβασιούχοι» (kontratniki) -ουσιαστικά μισθοφόροι, στρατολογημένοι από τις τάξεις του υπόκοσμου για τη διεκπεραίωση των πιο «δύσκολων» αποστολών... ...
Με τον καιρο η κατασταση ξεφυγε περα απο καθε οριο... Τσετσενες γυναικες που ειχαν βιαστει ή ειχαν χασει τους αντρες τους εγιναν βομβιστριες αυτοκτονιας (Μαυρες Χηρες) και ελευθεροι σκοπευτες. Αναγκαστηκε οι Ρωσοι αρχισαν να καθαριζουν πιο εντατικα και γυναικες. Πολλες τις θανατωσαν με απανθρωπο τροπο δενοντας τα χερια και τα ποδια σε 2 αμαξια...
Οι τσετσενοι στιγματιστηκαν ακομα περισσοτερο οταν το 2004 κατελαβαν ενα σχολειο στο Μπεσλαν με διαταγες του οπλαρχηγου Σαμηλ Μπασαγιεφ. Η επιχειρηση κατεληξε σε σφαγη,334 πολίτες σκοτώθηκαν, εκ των οποίων 186 μαθητές και 31 ανταρτες. Το ιδιο και οταν Τσετσενοι αντρες και γυναικες κατελαβαν ενα θεατρο στη Ρωσια τον Οκτωβριο του 2002.
Ενα αλλο περιστατικο ειναι η σφαγη στο Νταγκεσταν το 1999. Εκει μια ομαδα Τσετσενων περιπου 150 ατομων υπο τον Σαλουντιν Τερμιμπουλοβ επιασαν 6 Ρωσους στρατιωτες στους οποιους ειχαν υποσχεθει οτι δεν θα τους πειραξουν. Τους εσφαξαν ολους εκτος απο εναν που προλαβε να τρεξει και εφαγε σφαιρα πισωπλατα... Τα αναλογα βιντεο υπαρχουν στο διαδυκτιο και ειναι εξαιρετικα γραφικα.
Κλεινοντας να αναφερω πως το 40% των αντρων στην Τσετσενια εχει σκοτωθει. Οι εναπομειναντες πολεμαρχοι φημολογειται οτι εχουν την υποστηριξη της Αμερικης και αναλωνονται σε εμποριο ναρκωτικων για να εξοπλιζονται. Στο πολεμο της Τσετσενιας επισης λεγεται πως η αναλογια νεκρων για τις Ρωσικες Ειδικες Δυναμεις ητανε 50 Τσετσενοι προς 1 Σπετσναζ.
Τελευταια τρομοκρατικη ενεργεια των αυτονομιστων ηταν προ λιγων μηνων στο μετρο της Μοσχας.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης