Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

«Κλικ» Αλληλεγγύης στην Ελλάδα

Οι άνθρωποι, αν το δει κανείς στην πορεία του χρόνου, έχουν επινοήσει διάφορους τρόπους για να ζήσουν χωρίς πολλά λεφτά. Όταν το πρόβλημα ήταν η αυτάρκεια, μπορεί να έτρεφαν ένα μοσχάρι, τέσσερις - πέντε κότες και μια κατσίκα και να καλλιεργούσαν ένα μικρό περβόλι. 



Όταν είχαν ελιές ή αμπέλια, οι ίδιοι και οι συγγενείς τους ή οι χωριανοί έκαναν τις λεγόμενες δανεικαριές: η μια οικογένεια βοηθούσε την άλλη εναλλάξ.

Το ίδιο συνέβαινε και με τον «κούρο», το κούρεμα των προβάτων όπου όλοι βοηθούσαν και ο οικοδεσπότης έστηνε το φαγοπότι.

Προσωπική χειρονακτική εργασία προσέφεραν όσοι μπορούσαν και σε κοινοφελή έργα. Αποσπερίδια, νυχτέρια με δουλειές στα σπίτια είτε για την προίκα των κοριτσιών, είτε για να σπάσουν αμύγδαλα, σε μια ατμόσφαιρα ζηλευτή, αλληλέγγυα. Κι αν κάποιον τον χτυπούσε βαριά η μοίρα κι έχανε το βιος του, τότε όλοι του προσέφεραν κάτι για να αρχίσει πάλι από την αρχή. Κι αυτό, δεν ήταν δανεικαριά, ήταν υποχρέωση.

Εδώ, στις πόλεις, δεν έχουμε τέτοια. Ούτε καν το σκεφτόμαστε. Κι όμως, δεν θα μπορούσαμε να ανταλλάξουμε παιχνίδια και ρουχαλάκια στην παιδική χαρά που συναντιόμαστε κάθε απόγευμα; Δεν θα μπορούσαμε να πάρουμε λάδι από τον γείτονα που πάει κάθε Δεκέμβρη για να μαζέψει τις ελιές του στο χωριό; Ακόμα καλύτερα, δεν θα μπορούσαμε να πάμε μαζί του να μαζέψουμε ελιές και να εξοικονομήσουμε έτσι το λάδι μας; Ξέρω, σκέφτεστε ήδη τα «μα...»

Ψάχνοντας αρκετά στο Διαδίκτυο θα καταλάβετε κι εσείς, όπως κι εμείς, ότι υπάρχουν άνθρωποι που ξεκίνησαν «κάτι» όταν εμείς δεν κάνουμε τίποτα, και μάλιστα χωρίς να εκδώσουν Δελτίο Τύπου για αυτό. Το Ίντερνετ είναι το βήμα από το οποίο μιλούν μεταξύ τους. Εκεί τους βρήκαμε. Εκείνοι ξεκίνησαν, ας δούμε τι έκαναν:

«Αυτός ο χώρος είναι η δική μας απάντηση και πρόταση σε μια καθημερινότητα που παράγει, καταναλώνει, πετάει, μολύνει, πλήττει και γίνεται όλο και πιο μονότονη και ομοιόμορφη. Το εγχείρημά μας δεν είναι απάντηση στην οικονομική κρίση του συστήματος. Ο «Σκόρος» είναι μια πρόταση δημιουργικής αντίστασης, μια δομή αλληλέγγυας οικονομίας, που συναντώντας αντίστοιχες αντιστάσεις θέλει να δημιουργήσει τις βάσεις για μια άλλη κοινωνία. [..] Ελάτε να σκεφτούμε αν μπορούμε να δημιουργήσουμε δίκτυα ανταλλαγής δράσεων, να μοιραστούμε γνώσεις και εμπειρίες. Δεν θα ήταν π.χ. πολύ ωραίο αν κάποιος μας μάθαινε να ράβουμε ή μας έδειχνε πώς να μεταποιούμε ένα έπιπλο, ένα ρούχο ή ένα αντικείμενο;»

«Πανελλαδικά αυτοοργανωμένο δίκτυο στη βάση των σχέσεων αλληλεγγύης και συνεργασίας οικοπαραγωγών & ενεργών πολιτών με σκοπό την προώθηση της οικολογικής παραγωγής και των κοινοτιστικών εναλλακτικών δραστηριοτήτων».

«Πατάμε χώμα - τρώμε συνειδητά: Ζούμε στη Θεσσαλονίκη και παραγγέλνουμε ως χαλαρή ομάδα κηπευτικά, αλεύρι, ψωμί (και σιγά σιγά κι άλλα πράματα) απευθείας από κοντινούς παραγωγούς που καλλιεργούν ήπια τη γη. Έτσι, εμπιστευόμαστε αυτά που τρώμε, τους βοηθάμε να μείνουν στον τόπο τους και να κάνουν αυτό που αγαπούν, αποκεντρώνουμε, συνδεόμαστε, αλληλο - φροντιζόμαστε. Και ελευθερωνόμαστε από το μεσάζοντα.»

«Σκοπός είναι η ανιδιοτελής και μη κερδοσκοπική, ανταλλαγή γνώσεων και πληροφοριών, τόσο στο καλλιτεχνικό όσο και στο ευρύτερα εκπαιδευτικό πεδίο. Η δημιουργία δηλαδή, ενός πολιτιστικού εργαστηρίου δεύτερης ευκαιρίας, για όσους επιθυμούν να καλλιεργήσουν ή να διευρύνουν κάποια γνωσιακά πεδία. Βασική επιδίωξη του εγχειρήματος, είναι να απευθυνθεί πρωτίστως σε παιδιά κοινωνικών μειονοτήτων και δευτερευόντως σε άτομα κάθε ηλικίας κοινωνικά ή οικονομικά αποκλεισμένα από κάποια μορφή ή κάποιο είδος γνώσης.» Το ακαδημαϊκό έτος 2010 - 2011 στο πρόγραμμά τους είχαν την εκμάθηση της ελληνικής και ξένων γλωσσών αλλά και της νοηματικής γλώσσας, έκαναν μαθήματα αγιογραφίας, αστρονομίας, κλασικής κιθάρας, φιλοσοφίας, ελεύθερου σχεδίου και πληροφορικής.

«Το Εμείς και ο Κόσμος είναι μια ομάδα ατόμων που αναζητάει να βρει χαμένες και να ανακαλύψει νέες αξίες. Οι ιδέες και οι στόχοι που μας ενώνουν δεν είναι κάτι πολύπλοκο ή δύσκολο αλλά δυστυχώς όμως ούτε και δεδομένο. [..] Αφετηρία μας, αξίες όπως η διατήρηση του φυσικού περιβάλλοντος, η προάσπιση του δικαιώματός μας να καταναλώνουμε οικολογικά προϊόντα, η τοπική ανάπτυξη, η κοινωνική δικαιοσύνη και η αλληλεγγύη, το δικαίωμά μας να ονειρευόμαστε και να δημιουργούμε μέσω των τεχνών και της ανθρώπινης επικοινωνίας, να συμμετέχουμε και να συνδιαμορφώνουμε αυτό που μας περιβάλλει... και άλλες τέτοιες έννοιες και αξίες που θα έπρεπε να ήταν αυτονόητες για την ευημερία μιας κοινωνίας. Πώς; Μέσω της πληροφόρησης (που μπορεί να εκτείνεται από τον απλό τρόπο της ηλεκτρονικής διακίνησης πληροφοριών έως και μέσω της διοργάνωσης συζητήσεων και εκδηλώσεων) των καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων που μας αρέσουν πολύ, των εκπαιδευτικών δράσεων, των εκδρομών στη φύση, των δράσεων που αφορούν στην κριτική κατανάλωση και κάθε άλλης θετικής πρωτοβουλίας που συνάδει με τους στόχους μας.»
Η ομάδα υπάρχει από το 2009. Το Μάρτιο του 2010 απέκτησε τη νομική μορφή μιας μη κυβερνητικής, μη κερδοσκοπικής οργάνωσης (συγκεκριμένα τη μορφή μιας αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας).

  • Το «Εμείς και ο Κόσμος» συμμετέχει στο στήσιμο και στη λειτουργία του Συνεταιριστικού Πολυχώρου «Το Κουκούτσι» στο Ηράκλειο. Ο Πολυχώρος αυτός είναι μια ομαδική προσπάθεια δημιουργίας ενός χώρου συνάντησης των ανθρώπων και των έργων τους. Στηρίζεται οικονομικά και λειτουργικά από ανθρώπους και ομάδες που συμμετέχουν στο άτυπο δίκτυο βιοκαλλιεργητών και χειροτεχνών «Εν Οικώ»το οποίο έχει γίνει γνωστό στο Ηράκλειο από τη διοργάνωση των σχετικών οικοφεστιβάλ τα τελευταία χρόνια στο Πάρκο Γεωργιάδη. Το Κουκούτσι βρίσκεται στην Αχαρνών 17 (όπισθεν πλατείας Κορνάρου), στο Ηράκλειο Κρήτης.
«Πάνε δύο χρόνια σχεδόν από τη στιγμή που η μικρή ομάδα ανθρώπων που σήμερα εργαζόμαστε στο «Παγκάκι» της Γ. Ολύμπιου στο Κουκάκι, αρχίσαμε να συζητάμε την ιδέα δημιουργίας ενός καφενείου, ενός χώρου συνεύρεσης. Η ιδέα ξεκίνησε από την κοινή ανάγκη να δώσουμε λύση στο πρόβλημα «εργασία». Οι περισσότερες από εμάς είμαστε νέες άνεργες, κάποιοι από μας εργαζόμενοι σε επισφαλή επαγγέλματα και σε συνθήκες εχθρικές προς κάθε έννοια αξιοπρέπειας και δημιουργικότητας. Θελήσαμε λοιπόν να δοκιμάσουμε έναν άλλο τρόπο εργασίας, συλλογικό, με σχέσεις σεβασμού, συντροφικότητας και αλληλεγγύης ανάμεσά μας. »

«Με αφετηρία το Σπόρο έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό η λειτουργία μιας συνέλευσης ενεργών καταναλωτών που οργανώνει ομαδικές παραγγελίες οικολογικών αγροτικών προϊόντων από παραγωγούς με τους οποίους κρίνει ότι μπορεί να οικοδομήσει σχέσεις εμπιστοσύνης και συν - τροφικότητας. Μέχρι σήμερα, έχει διακινηθεί μια ποικιλία προϊόντων (αβοκάντο, ακτινίδια, ελιές, ζυμαρικά, λάδι, λεμόνια, μέλι, μπανάνες, ντομάτες, παστέλια, πατάτες, πορτοκάλια, ρακί, φασόλια μέχρι και κοτόπουλα) από παραγωγούς από την Κρήτη μέχρι τις Πρέσπες. Στο Καλάθι θέλουμε να συμβάλλουμε στη δημιουργία τέτοιων αποκεντρωμένων και αλληλοϋποστηριζόμενων δικτύων παραγωγών/ καταναλωτών. Θέλουμε να αναπτυχθεί μια διευρυμένη ανθρώπινη κοινότητα όπου η παραγωγή, η κατανάλωση και η διακίνηση αγαθών βασίζεται στην αλληλεγγύη, στη συμμετοχή και στο σεβασμό στο περιβάλλον.»

  • «Λόγω - Τιμής»: Τουλάχιστον 500 εγγεγραμμένοι χρήστες δηλώνουν διατεθειμένοι να τηρήσουν τη συμφωνία μεταξύ τους για την ανταλλαγή αγαθών ή υπηρεσιών που μπορεί να μπορεί να προσφέρει ο ένας στον άλλον (το εγχείρημα υποστηρίζεται από νομική υπηρεσία).
  • Χάρισέ το! «Θα το έχετε σκεφτεί πολλές φορές: έχετε αρκετά πράγματα που δεν τα χρειάζεστε και θα θέλατε να τα χαρίσετε, δεν ξέρετε όμως πώς. Το Χάρισέ το επιλύει αυτό ακριβώς το πρόβλημα: φέρνει κοντά όσους έχουν κάτι να χαρίσουν και όσους δέχονται τα δώρα τους.» Η ιδέα βρίσκει μεγάλη ανταπόκριση και η υπηρεσία συντηρείται από το 2004 με 10.000 μέλη.
  • Δώσε Πάρε (http://dwsepare.ning.com/): την υλοποίηση της ιδέας «να δίνουμε και να παίρνουμε δωρεάν προϊόντα και υπηρεσίες χωρίς χρηματική συνδρομή» υπογράφουν η Μαρία Νικολιά και ο Γιάννης Μαχαλιώτης. Ανέπτυξαν το δικό τους site κοινωνικής δικτύωσης (με το Ning) και συγκεντρώνουν πάρα πολλούς φίλους που ασπάζονται την ιδέα τους.
  • Φαγοπότια από το Lunch Street Party: «Οικειοποιούμαστε, διαμορφώνουμε, αξιοποιούμε δημόσιους χώρους και ζωγραφίζουμε, παίζουμε, μαγειρεύουμε. Πάρτε φαγητά, πάρτε ποτά, πάρτε παιχνίδια και ελάτε να μας κάνουμε το τραπέζι! Φανταστείτε να πάρουμε τα ποδήλατα (τα πατίνια, τα πόδια, το λεωφορείο) να βγούμε στις πλατείες, να στήσουμε τραπέζια, να φέρουμε τα ταψιά μας, τα ποτά μας, να επιστρατεύσουμε τους μουσικούς μας και επιτέλους... να αξιοποιήσουμε αλλιώς αυτά τα ελάχιστα τετραγωνικά που μας αναλογούν!»
  • Συλλογικές κουζίνες: μαζί, μαγειρεύουμε, τρώμε, συζητάμε, ενισχύουμε. Αναζητήστε τις στη γειτονιά σας (ξεκινήστε την αναζήτηση από το διαδύκτιο και θα βρεθείτε στο αντίστοιχο κοντινό στέκι).
  • Κολεκτίβα Νέα Γουινέα για την αυτοδιαχείριση της καθημερινής μας ζωής: φτιάξτε ανεμογεννήτριες, καλλιεργείστε βιολογικά στην πόλη, μάθετε τις βασικές τεχνικές θεραπευτικής μάλαξης, φτιάξτε σπιτική μπίρα είναι μερικά από τα σεμινάρια τα οποία διεξάγονται από την κολεκτίβα με χαμηλή «προτεινόμενη συνεισφορά». Η προσπάθεια ξεκινά από τα βασικά και τα απαραίτητα της αλληλέγγυας οικονομίας: την τεχνογνωσία με τη διοργάνωση εργαστηρίων αυτομόρφωσης. Διαβάστε καλύτερα όμως, πώς συστήνεται η Νέα Γουινέα που εδρεύει στο Παγκράτι.
  • Freecycle (Greece)changing the world one gift at a time: περί τα 4.500 μέλη από την Ελλάδα σε σύνολο περισσότερων από 8,5 εκατομμυρίων μελών ανά την υφήλιο για την επαναχρησιμοποίηση μέσω της ανταλλαγής. Και να σκεφτεί κανείς ότι όλα ξεκίνησαν όταν ο Deron Beal ήθελε να ανακυκλώσει ένα στρώμα. Καμία υπηρεσία δεν δεχόταν στρώματα προς ανακύκλωση και έτσι το στρώμα έγινε η αφορμή για να δημιουργηθεί online το 2003 το Freecycle. Από 30 μόλις μέλη τότε, σήμερα έχει εκατομμύρια ανά τον κόσμο τα οποία ανταλλάσσουν τόσα δώρα κάθε χρόνο που, «αν τα στοιβάζαμε, θα ισοδυναμούσαν με 12 φορές το ύψος του όρους Έβερεστ!»
Σύντομα, «θα έχουμε έτοιμη τη διαδικτυακή εφαρμογή όπου θα μπορείτε να εγγράφεστε και να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες της χρονοτράπεζας».
Στο πλαίσιο δημιουργίας νέων μορφών αλληλεγγύης και με κύριο στόχο την καταπολέμηση της αποξένωσης, του ατομικισμού και της κρίσης που βιώνει η κοινωνία μας, δημιουργήσαμε την Τράπεζα Χρόνου, δηλώνει η θεματική ομάδα και εξηγείται:

Η Τράπεζα Χρόνου είναι ένα δίκτυο ανταλλαγής υπηρεσιών και γνώσεων που υποστηρίζεται από τη δική της μονάδα συναλλαγής -τον χρόνο. Κατά αυτόν τον τρόπο το περιεχόμενο των υπηρεσιών εξισώνεται κι έτσι για παράδειγμα: μία ώρα μαθήματος ισπανικών εξισώνεται με μία ώρα babysitting, μία ώρα επίσκεψης σε κάποιο γιατρό γίνεται ίση με μία ώρα μαθήματος αυτοάμυνας, μία ώρα μαθήματος κιθάρας μπορεί να ανταλλαχθεί με μία ώρα καθαρίσματος ενός σπιτιού.

Τα παραπάνω είναι λίγα από τα παραδείγματα για το πόσο ωφέλιμη μπορεί να είναι η Τράπεζα Χρόνου. Ας σκεφτούμε ότι όλοι μας έχουμε κάτι να προσφέρουμε και κάτι που χρειαζόμαστε για να βελτιώσουμε τη ζωή μας. Η Τράπεζα Χρόνου μας δίνει λοιπόν την ευκαιρία: Να γίνουμε ξανά γειτονιά, να προσφέρουμε και να παίρνουμε δίχως να σκεφτόμαστε τα χρήματα.Για να βελτιώσουμε τις ζωές μας, πρέπει πρώτα να αλλάξουμε μέσα μας, να αλλάξουμε νοοτροπία και να πράττουμε συλλογικά, να εργαζόμαστε προς όφελός μας και όχι προς όφελος των αγορών και του κέρδους! Όλοι είμαστε ίσοι, σημαντικοί και έχουμε την ίδια αξία! Σας καλούμε λοιπόν να συμμετέχετε ενεργά σε αυτήν την προσπάθεια!

«Μια ανοιχτή κοινότητα πολιτών της Αθήνας που αγαπάνε την πόλη τους και πιστεύουν ότι ο συμβιβασμός με τις πιο προβληματικές της πλευρές διαιωνίζει ένα φαύλο κύκλο ανορθολογισμού, στασιμότητας, δυσφήμησης, υπανάπτυξης και τελικά αυτοϋπονόμευσης των προοπτικών της. Για μας η Αθήνα όχι μόνο δεν είναι μια «τελειωμένη ιστορία» αλλά ένα αχανές πεδίο ευρηματικών και αποτελεσματικών δράσεων που θα μας κάνει να συνειδητοποιήσουμε τις τεράστιες δυνατότητές της ως μητροπολιτικό κέντρο της Ανατολικής Μεσογείου. Αντλούμε δύναμη και ενέργεια από την κοινωνία των πολιτών, τους χιλιάδες ανυπεράσπιστους Αθηναίους που θέλουν να κάνουν κάτι για την πόλη τους και μέχρι σήμερα δεν έβρισκαν ένα κανάλι δημιουργικής συμμετοχής στις ανοιχτές υποθέσεις της Αθήνας. Δεν είμαστε κομματικός οργανισμός, ούτε δημοτική παράταξη, αλλά μια ζωντανή κοινότητα που θέλει να μοιραστεί την πίστη της για μια πολύ καλύτερη Αθήνα πιστεύοντας στην αναζωογονητική δύναμη της δράσης. Κουραστήκαμε να γκρινιάζουμε, να μας φταίνε πάντα οι άλλοι ή το «κράτος». Είμαστε εδώ μόνο για να κάνουμε. Επτά ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.»

Συστήματα εναλλακτικών νομισμάτων: 
Άλλες ενδιαφέρουσες συνδέσεις

  • Η Πόλη της Άλλης Οικονομίας στην Ρώμη (δείτε τη μετάφραση του Google από τα ιταλικά στα ελληνικά κάνοντας κλικ εδώ)

    Η Πόλη της Άλλης Οικονομίας βρίσκεται στο κέντρο της Ρώμης, στα παλιά σφαγεία της πόλης, καταλαμβάνοντας έκταση 3.500 στρεμμάτων με ένοικους μέλη 40 μη κερδοσκοπικών οργανώσεων που έχουν βρει εναλλακτικούς τρόπους παραγωγής, κατανάλωσης, εργασίας και αποταμίευσης. Μάλιστα, έχουν τη δική τους «Ηθική Τράπεζα», όπου οι καταθέτες επιλέγουν που θα επενδυθούν τα χρήματά τους.
Ανθή Παναγιωτάκη
@techingr
Πηγή...

 http://www.schizas.com/site3/index.php?option=com_content&view=article&id=44241:2011-09-30-110000&catid=39:omorfos-kosmos&Itemid=220#ixzz1ZfZL7wDQ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης