Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Δείξε μου τον «στρατηγικό σου εταίρο»…

του Σπύρου Πλακιά
«Η πολιτική αλλαγή είναι αργή. Κανείς δεν κοιμάται ένα βράδυ σε δημοκρατικό καθεστώς και ξυπνά την επομένη σε φασιστικό. Οι πολίτες της Αιγύπτου και της Τυνησίας μπορούν να πουν πολλά για το γεγονός ότι και το εντελώς αντίθετο είναι επίσης αληθές: μια δικτατορία δεν μετατρέπεται σε δημοκρατία μέσα σε ένα βράδυ.

Η οποιαδήποτε πολιτική αλλαγή τέτοιας εμβέλειας είναι το αποτέλεσμα πολύ σκληρής δουλειάς και έχει πάντοτε αυξητικά χαρακτηριστικά, τα οποία δείχνουν ότι  στην πραγματικότητα δεν υπάρχει ποτέ μόνο ένα ιστορικό γεγονός το οποίο μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι είναι, από μόνο του, η στιγμή της ριζικής αυτής αλλαγής. Υπάρχουν, όμως, γεγονότα βαρύνουσας σημασίας τα οποία λειτουργούν ως ιστορικά θεμέλια μιας τέτοιας αλλαγής».
Αυτό γράφει  ο Neve Gordon, Ισραηλινός πανεπιστημιακός, ο οποίος είναι επισκέπτης καθηγητής στο πανεπιστήμιο Berkeley της Καλιφόρνια των ΗΠΑ, στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν και στο Ινστιτούτου Ann Arbor and Watson Institute του Πανεπιστημίου Brown των ΗΠΑ. Υπήρξε επίσης επικεφαλής της ισραηλινής οργάνωσης «Γιατροί για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα» κατά τη διάρκεια της πρώτης παλαιστινιακής Intifada.
Ο Gordon αναφέρεται στην πατρίδα του, το Ισραήλ.  Και μάλλον έχει δίκιο. Σε λίγο λιγότερο από δέκα μήνες, το ισραηλινό κοινοβούλιο ισοπέδωσε νομοθετικά θεμελιώδεις ελευθερίες και αρχές που χαρακτήριζαν τη χώρα εδώ και δεκαετίες. Και έπεται συνέχεια, όπως όλα δείχνουν.. Μόνο που οι παρατηρήσεις του έχουν μια γενικότερη αξία.
Όρκος πίστης στο εβραϊκό κράτος
Συγκεκριμένα, στα τέλη του περασμένου Οκτωβρίου, υιοθετήθηκε από το κοινοβούλιο, το οποίο κυριαρχείται από την δεξιά και την ακροδεξιά της πολιτικής σκηνής της χώρας (σε σημείο που το κόμμα «Kadima» της πρώην υπουργού Εξωτερικών Tzipi Livni να μοιάζει με όαση δημοκρατικών αξιών),  νόμος  που προβλέπει ότι για να λάβει κανείς την ισραηλινή υπηκοότητα θα πρέπει «να ορκίζεται πίστη στο δημοκρατικό και εβραϊκό κράτος του Ισραήλ»!  Οι θυελλώδεις αντιδράσεις των Παλαιστινίων που παραμένουν στο Ισραήλ και έχουν ισραηλινή υπηκοότητα, καθώς και πολλών Ισραηλινών του προοδευτικού και αριστερού χώρου δεν κατάφεραν να σταματήσουν το συγκεκριμένο νομοθέτημα.
Ένα νομοθέτημα που θέτει, όπως προκύπτει αβίαστα,υπό αμφισβήτηση τη δυνατότητα διαβίωσης εντός Ισραήλ ενός μη εβραίου (διότι υπό ποια έννοια ένας χριστιανός ή μουσουλμάνος ή ένας άνθρωπος που δεν θέτει ως χαρακτηριστικό του γνώρισμα τη θρησκευτική του πίστη, πχ είναι άθεος ή αμφισβητεί το αστικό κράτος,  θα δηλώνει πίστη στο εβραϊκό κράτος;) Ένα νομοθέτημα που ισοσκελίζει το δημοκρατικό με το εβραϊκό κράτος, λες και πρόκειται για συνώνυμες έννοιες. Ένα νομοθέτημα που δίνει οριστικά τέλος στην όποια αιτίαση με βάση την οποία το Ισραήλ ήταν (ή είναι) το μοναδικό αμιγώς κοσμικό κράτος στην περιοχή.  Δεν ήταν ούτως ή άλλως το μοναδικό κοσμικό κράτος στην περιοχή της Εγγύς Ανατολής αφού, εξαρχής, ορίστηκε ως κράτος των εβραίων. Επιπλέον, δεν έχει σύνταγμα!
Κοσμικό δημοκρατικό κράτος χωρίς σύνταγμα
Αν και η πρώτη βουλή που συγκροτήθηκε μετά την ανεξαρτησία το 1949 ήταν συντακτική, τελικά κατέληξε στην ίδρυση μιας συνταγματικής νομοθετικής επιτροπής στους κόλπους του κοινοβουλίου που επιβλέπει την εφαρμογή «Βασικών Νόμων». Γιατί αν είσαι κράτος των εβραίων, τότε η νομοθεσία θα πρέπει να απορρέει από την Τορά (το ιερό εβραϊκό βιβλίο).  Κάτι τέτοιο, επί δεκαετίες τουλάχιστον, έβρισκε αντίθετο μεγάλο τμήμα, πλειοψηφικό τμήμα, του ισραηλινού λαού και της πολιτικής του εκπροσώπησης.
Στο Ανώτατο Δικαστήριο του Ισραήλ εκκρεμεί ακόμη η εκδίκαση των προσφυγών που κατατέθηκαν κατά του όρκου πίστης, με το επιχείρημα ότι πρόκειται για βαθιά διχαστικό και ρατσιστικό νομοθέτημα που υποσκάπτει την ενότητα του ισραηλινού λαού και παραβιάζει το δικαίωμα της διαφορετικότητας από άποψη θρησκείας. Πας μη εβραίος, μοιάζει να είναι ανεπιθύμητος. Αυτό περίπου είναι το νόημα του νόμου.
Η ηθοποιός Hana Maron, σε διαδήλωση κατά του όρκου πίστης στο εβραϊκό κράτος, υπενθύμισε το άρθρο της Διακήρυξης Ανεξαρτησίας του Ισραήλ: «Το κράτος του Ισραήλ θα διασφαλίζει πλήρη ισότητα όσον αφορά στα κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα όλων των κατοίκων του ανεξαρτήτως θρησκείας, φυλής, ή φύλου.» Θέλω να κλάψω, κατέληγε η Maron στην παρέμβασή της, αναρωτώμενη «πώς γίναμε έτσι; Τι έχει απομείνει από εμάς;»
Πάνω από όλα οι εποικισμοί
Όσα έμοιαζαν αδιανόητα για τον μέσο Ισραηλινό πολίτη, σήμερα είναι κανόνας. Η Maron, όπως και πολλοί άλλοι Ισραηλινοί, δέχτηκαν νέο πλήγμα, όταν πριν από μόλις λίγες μέρες, το κοινοβούλιο, με ελάχιστες ψήφους και πολλές αποχές και λευκά, υιοθέτησε ένα νέο εκπληκτικό νομοθέτημα: την ποινικοποίηση του μποϋκοτάζ των εποικισμών! Πρόκειται ουσιαστικά για νόμο που δίνει το δικαίωμα στον οποιονδήποτε θεωρεί ότι «θίγεται» από μια έκκληση ή μια πράξη μποϋκοτάζ κατά των εποικισμών ή των προϊόντων τους, να προσφύγει στη δικαιοσύνη και να μηνύσει τον υποκινητή του μποϋκοτάζ, επικαλούμενος «διαφυγόντα κέρδη και ζημίες», χωρίς, όμως, να είναι υποχρεωμένος να προσκομίσει αποδείξεις για αυτές τις ζημιές!
Ήδη, φιλειρηνικές οργανώσεις, οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων και πολλοί άλλοι φορείς και πρωτοβουλίες έχουν καταθέσει προσφυγές στο Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας. Υπογραμμίζουν ότι ο νόμος «ουσιαστικά ποινικοποιεί την έκφραση πολιτικής διαφωνίας, ποινικοποιεί τη δράση ενάντια στην πολιτική της κατοχής» και καταγγέλουν ότι το Ισραήλ εξελίσσεται, πέρα από κατοχική δύναμη, σε ένα ρατσιστικό, αυταρχικό και φασιστικό κράτος. Πρόκειται για μια επικίνδυνη προοπτική που αρκετοί Ισραηλινοί φιλειρηνιστές και μέλη του αριστερού πολιτικού φάσματος της χώρας είχαν επισημάνει  εδώ και πολύ καιρό.
Ήδη, πολλοί αρνητές στράτευσης, δηλαδή Ισραηλινοί που δεν αρνούνται γενικώς να υπηρετήσουν τη θητεία τους αλλά να υπηρετήσουν σε κατεχόμενα εδάφη, τόνιζαν στις επιστολές που έχουν στείλει ότι «η κατοχή διαφθείρει την ίδια την ισραηλινή κοινωνία, τις αρχές του ισραηλινού κράτους». Από την κατοχή, κατέληγαν, δεν χάνουν μόνο οι Παλαιστίνιοι, χάνουμε και εμείς.
Οι «καλοί μας σύμμαχοι»
Θα αναρωτηθεί κανείς γιατί οι εξελίξεις αυτές, εντός Ισραήλ, ενδιαφέρουν και εμάς, και μάλιστα σε αυτήν τη χρονική στιγμή, που ο ελληνικός λαός βιώνει μια τόσο σκληρή καθημερινότητα λόγω Μνημονίου, μέτρων κλπ. Μας ενδιαφέρουν γιατί από αυτήν την πολιτική ηγεσία, δηλαδή την τρέχουσα ισραηλινή ηγεσία, ο Πρόεδρος Κ. Παπούλιας και η κυβέρνηση του Γ. Παπανδρέου έλαβαν εύσημα καλής συμπεριφοράς και «αλληλεγγύης» επειδή εμποδίστηκε ο απόπλους του στολίσκου προς τη Λωρίδα της Γάζας (καμπάνια Ένα Καράβι για τη Γάζα) πριν μερικές μέρες.
Είναι η ηγεσία την οποία η κυβέρνηση της Αθήνας αναγνωρίζει ως στρατηγικό εταίρο. Και η Ελλάδα συσφίγγει τις σχέσεις της σε αυτήν ακριβώς την περίοδο με μια ισραηλινή ηγεσία που φέρεται όπως φέρεται στους Παλαιστινίους αλλά και καταστέλλει με τον πλέον επαίσχυντο τρόπο την όποια αντιπολιτευτική φωνή στην πολιτική αλλά και στην λογική της κατοχής εντός Ισραήλ.  Μια ηγεσία που επιδιώκει να νομοθετήσει τον αυταρχισμό και το ρατσισμό, με απώτερο στόχο, κατά τον Neve Gordon, να καταργήσει κάποια στιγμή, στο όνομα της «ασφάλειας και του σεβασμού προς το εβραϊκό κράτος», ακόμη και το Ανώτατο Δικαστήριο, έτσι  ώστε μην υπάρχει ούτε χαραμάδα διαφωνίας στους κόλπους της ισραηλινής κοινωνίας.
Δεν θα έπρεπε να προβληματίσει αυτό; Δεν λέει ήδη πολλά και για τους Έλληνες κυβερνώντες; Μήπως σας θυμίζει κάτι αυτό το κυνήγι μαγισσών απέναντι σε οποιαδήποτε άποψη αμφισβητεί τους «μονοδρόμους σωτηρίας της χώρας»; Αν αντικαταστήσει κανείς τη λέξη «σωτηρία» με το «ασφάλεια»;  Ζοφερά τα όσα προδιαγράφονται…
http://www.inprecor.gr/index.php/archives/87310

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης