Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

ΚΑΝΝΙΒΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ; ΑΙΣΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥ 21 ου ΑΙΩΝΑ

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ 

Στον ορυμαγδό της κοινωνικής εξέγερσης κατά των νέων φορομπηχτικών μέτρων απαρατήρητη πέρασε η ψήφιση από τη Βουλή του Νόμου 3984/27-6-2011, με τον οποίο καθιερώνεται το απάνθρωπο μέτρο της «εικαζόμενης συναίνεσης» στη δωρεά ζωτικών οργάνων από τον κάθε πολίτη. Η λεηλασία στη ζωή επεκτείνεται και στο θάνατο μας!
Ο Νόμος* προβλέπει....
τη δυνατότητα αφαίρεσης ζωτικών οργάνων ( ήπαρ, οφθαλμός, καρδιά, νεφροί κ.λ.π.) από υποψήφιο δότη, χωρίς να απαιτείται η δική του συναίνεση, ή η συναίνεση των συγγενών του! Για να μη γίνει η λεηλασία ο Νόμος επιβάλλει ο πολίτης, εν ζωή, να καταθέσει δήλωση στον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων, με την οποία να εκφράζει την άρνηση του να αφαιρεθούν τα ζωτικά όργανα του.
Η αρπαγή των ζωτικών οργάνων από τους πολίτες, με βάση την «εικαζόμενη συναίνεση», επιχειρήθηκε να ψηφιστεί στη Βουλή και όταν ήταν Κυβέρνηση η Νέα Δημοκρατία. Τότε εξεγέρθηκαν ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, η Ειδική Συνοδική Επιτροπή Βιοηθικής, η Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής, άλλοι επιστημονικοί και κοινωνικοί φορείς και η διάταξη δεν πέρασε. Η άποψη όλων ήταν πως η δωρεά των οργάνων για τις μεταμοσχεύσεις πρέπει να είναι αποτέλεσμα της βούλησης του ελεύθερου ανθρώπου και επομένως, αντίθετα από την «εικαζόμενη συναίνεση», δότης πρέπει να είναι μόνο όποιος δηλώνει εν ζωή τη θέληση του αυτή. Επίσης, μετά θάνατο, κι εφόσον δεν έχει εκφράσει τη διάθεση του να είναι δότης, το λόγο έχουν οι συγγενείς του, στους οποίους απαιτείται σεβασμός στη θέληση τους.
Τη φορά αυτή στην ψήφιση του Νόμου οι αντιδράσεις ήσαν χλιαρές έως ανύπαρκτες. Από την Εκκλησία και την αρμόδια Επιτροπή Βιοηθικής δεν υπήρξε οποιαδήποτε αντίδραση. Ο Πρόεδρος της, Μητροπολίτης Μεσογαίας κ. Νικόλαος, ως πρόσωπο, έγραψε τον περασμένο Απρίλιο ένα σύντομο άρθρο σε κυριακάτικη εφημερίδα και πέραν τούτου ουδέν. Επίσης καμία αντίδραση από την Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής και από τις Οργανώσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Γιατρός, μέλος του ΙΣΑ, σχολιάζοντας την έλλειψη αντίδρασης στην ψήφιση του Νόμου μας είπε ότι, δυστυχώς, η ωφελιμιστική και μηχανιστική αντίληψη για τη ζωή και τον άνθρωπο φαίνεται ότι κυριαρχεί στην κοινωνία σήμερα και ότι ακόμη και όσοι έχουν διαφορετικές αντιλήψεις αποδέχονται σιωπηρά και μοιρολατρικά αυτή την πραγματικότητα.
Ο Νόμος 3984 δεν παραβιάζει μόνο τη θέληση του πολίτη και τη διάθεση των συγγενών του. Παρά τις δικλείδες ασφαλείας που λεκτικά βάζει ανοίγει παράθυρα στην εκμετάλλευση πτωχών και σε απόγνωση ευρισκόμενων ανθρώπων, στην εμπορία των οργάνων και στον αυθαίρετο προσδιορισμό των κριτηρίων, με βάση τα οποία ο δότης θεωρήθηκε νεκρός και του αφαιρέθηκαν το ή τα ζωτικά όργανα.
Ο ορισμός του θανάτου στηρίζεται σε απόφαση του ΚΕ.Σ.Υ «περί διάγνωσης του εγκεφαλικού θανάτου» που ελήφθη το 1985 ( Απόφαση 9 της 21/21.3.1985), δηλαδή πριν από 26 χρόνια, όταν η Επιστήμη αυτά τα χρόνια έχει κάνει στον τομέα αυτό μεγάλα βήματα κι έχουν προκύψει πολλές αμφισβητήσεις στα τότε δεδομένα. Επίσης όσο κι αν γίνεται μια προσπάθεια αντικειμενικοποίησης του εγκεφαλικού θανάτου, η ανάγκη ταχείας διάγνωσης και σύντομης διαδικασίας δίνει κεντρικό ρόλο στον γιατρό, που τον διαπιστώνει και στην επιστημονική ευθύνη, που τον συνέχει. Ακόμη η επέκταση της αφαίρεσης των οργάνων σε ΝΠΙΔ και σε ιδιωτικές κλινικές είναι ακόμη ένα ζήτημα για το πόσο εξασφαλίζεται η νομιμότητα και η δεοντολογία στις μεταμοσχεύσεις. Ένα τέτοιος προβληματισμός εκφράζεται σε Έκθεση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, που αναγνώστηκε στην 63η Παγκόσμια Συνέλευση του. Σ’ αυτήν εμμέσως πλην σαφώς αναγνωρίζεται ότι η εικαζόμενη συναίνεση δίδει τη δυνατότητα σε ασυνείδητους γιατρούς να εγκληματίσουν και να οδηγήσουν στο θάνατο ασθενείς, για να πάρουν τα όργανα τους και να τα δώσουν σε δικούς τους ασθενείς, από τους οποίους θα έχουν πληρωθεί αδρά.
Προς αποτροπή τέτοιων εγκληματικών ενεργειών ο ΠΟΥ εξέδωσε Κύρια Κατευθυντήρια Γραμμή, σύμφωνα με την οποία οι ιατροί που διαπιστώνουν το θάνατο ενός ασθενούς δεν πρέπει να είναι εκείνοι που θα παραλάβουν τα όργανα του και θα προβούν στη μεταμόσχευση. Αυτό αναγράφεται και στο Νόμο 3984, αλλά κανένας δεν μπορεί να αποκλείσει τη συνεννόηση…
Σημειώνεται ότι η «εικαζόμενη συναίνεση» στη Γαλλία, που έχει εφαρμοστεί, δεν έχει καθόλου θετικά αποτελέσματα. Ο βουλευτής Υβ Ντετραίν, σε ερώτηση του προς τη Γερουσία της Γαλλίας και προς την Υπουργό Υγείας, επισημαίνει ότι η δωρεά οργάνων δεν είχε τα αριθμητικά αποτελέσματα, που ανέμεναν οι εμπνευστές του μέτρου της εικαζόμενης συναίνεσης. Κατά την άποψη του βουλευτή η ανάπτυξη των δωρεών θα επιτευχθεί μόνο με τη σωστή πληροφόρηση της κοινής γνώμης και το σεβασμό της θέλησης του νεκρού και των συγγενών του, των οποίων οπωσδήποτε πρέπει να ζητείται η συναίνεση. Ακόμη και σε χώρες που τεχνολογικά είναι στην παγκόσμια πρωτοπορία, όπως οι ΗΠΑ, η Ολλανδία, η Μεγάλη Βρετανία και η Γερμανία, δεν ισχύει παρόμοιο μέτρο, αλλά απαιτείται η συναίνεση του ιδίου του δότη ή των συγγενών του. Επίσης χώρες που δεν ισχύει η εικαζόμενη συναίνεση είναι όλες της Νότιας Αμερικής, η Δανία, και η Ιρλανδία. Εξάλλου από τις χώρες που έχει ψηφιστεί ο Νόμος για την «εικαζόμενη συναίνεση» η Ιταλία και η Ισπανία, στην πράξη λαμβάνουν υπόψη τη θέληση των συγγενών του δότη.
Ο Νόμος προβλέπει ότι η εφαρμογή του θα αρχίσει από την 1η Ιουνίου 1913, «για να υπάρξει αρκετός χρόνος για την ενημέρωση των πολιτών».
Έως τότε η Εκκλησία και οι άλλοι φορείς οφείλουν να αγωνιστούν για την απόσυρση του Νόμου και παράλληλα να προβούν στη δική τους ενημέρωση προς τους πολίτες. Είναι μια ευκαιρία ακόμη για να δείξουν ότι ως ταγοί της κοινωνίας δεν έχουνε αυτοκαταργηθεί.
*Τί προβλέπει ο Νόμος 3984/27-6-2011. ΦΕΚ 150
Αρθρο 9
Παράγραφος 2
«Η αφαίρεση ενός ή περισσοτέρων οργάνων από ενήλικο θανόν πρόσωπο πραγματοποιείται εφόσον, όσο ζούσε, δεν είχε εκφράσει την αντίθεση του, σύμφωνα με την παράγραφο 3».
Παράγραφος 3
«Στον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων τηρείται αρχείο, όπου καταχωρίζονται οι δηλώσεις πολιτών περί αντίθεσης τους στην αφαίρεση οργάνων τους μετά θάνατο».


Γιώργος Παπαθανασόπουλος
http://elzoni.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης