Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006
Ου πάντα τοις πάσι ρητά. Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους |
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
Σάββατο 15 Ιουλίου 2017
αρχίσαμε το γλύψιμο κοτουλεςςςςςςςςς !!!
Η Γενιά της Ταυτότητας
ΚΙΚΕΡΩΝ
Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός
Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ
«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος
8 - Φεβρουαρίου 2005
"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"
Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.
14 σχόλια:
Σήκω χόρεψε κουκλί μου
να σε 'δω να σε χαρώ
τσιφτετέλι Τούρκικο
νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναηνα
Όπα νινα νιναναη νιναναη ναη
νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναη
Ρεφραίν
Θα σου τραγουδήσω πάλι
στον ασίκικο χαβά
κούνα λίγο το κορμί σου
νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναηνα
Σήκω χόρεψε κουκλί μου
να σε 'δω να σε χαρώ
τσιφτετέλι Τούρκικο
νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναηνα
Όπα νινα νιναναη νιναναη ναη
νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναη
Ρεφραίν
Θα σου τραγουδήσω πάλι
στον ασίκικο χαβά
κούνα λίγο το κορμί σου
νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναηνα
κο κο κο κοτούλα
Κατά τον Πλούταρχο, «ἔνιοι δέ φασιν ἐξ ἐραστῶν καὶ ἐρωμένων γενέσθαι τὸ σύστημα τοῦτο».[9] Αυτό που οδήγησε στη δημιουργία αυτού του στρατιωτικού σώματος είναι, όπως σχολιάζει ο Πλούταρχος, το ότι μια μονάδα που βασίζεται στην αγάπη και τη φιλία του ερωμένου και του εραστή, κάνει πιο δύσκολο σε κάποιον να την εγκαταλείψει κατά τη διάρκεια της μάχης.[10] Είναι χαρακτηριστικό πως οι αρχαίοι συγγραφείς συχνά παραθέτουν τη Θήβα ως μια από τις δυο πόλεις-κράτη της ηπειρωτικής αρχαίας Ελλάδας (η άλλη ήταν η Ήλις), όπου ενθαρρύνονταν οι σχέσεις μεταξύ ανδρών και εφήβων.[11][12] Επίσης, η λατρεία του Ηρακλή ήταν πολύ διαδεδομένη στη Βοιωτία ενώ ο Αριστοτέλης αναφέρει και ιερό αφιερωμένο στον Ιόλαο, σύντροφο και εραστή του Ηρακλή, όπου οι Θηβαίοι εραστές έδιναν υποσχέσεις αμοιβαίας αφοσίωσης.[12] Κατά τον Πλούταρχο, ο Ιερός Λόχος πήρε το πρώτο συνθετικό του ονόματός του από αυτό το έθιμο που αναφέρει ο Αριστοτέλης.[11] Ωστόσο, το γεγονός ότι, κατά τον Πλούταρχο, ο Θηβαίος εραστής δώριζε μια πανοπλία στον ερωμένο, με την ευκαιρία της πολιτογράφησής του, θα μπορούσε να σημειώνει το τέλος της παιδεραστικής σχέσης τους παρά την αρχή της, πρακτική που συνηθιζόταν στην αρχαία Ελλάδα.[12]
πούστηδες ήσαντο μωρε???
ελα να γυρναει
και μόνο να τα κόβεις με φτιάχνει
κι άλλο ένα
500 γραμ. κιμά μοσχαρίσιο
2-3 σκελίδες σκόρδο πολτοποιημένες
2 κ.σ. ελαιόλαδο
1 κ.γ. κύμινο ή και λίγο επιπλέον
2 χοντρές φέτες ψωμί μπαγιάτικο
1 φλ. κρασί μαυροδάφνη
αλάτι
φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Για τη σάλτσα
1 κιλό ντομάτες τριμμένες
2 κ.σ. βούτυρο
1 σκ. σκόρδο
1/2 κ.σ. πελτές
1 πρέζα ζάχαρη
2-3 κόκκοι μπαχάρι
αλάτι
πιπέρι
Για να δώσουμε έξτρα νοστιμιά στα σουτζουκάκια με κόκκινη σάλτσα, μουλιάζουμε το ψωμί στο κρασί και όχι σε νερό.
ριψασπις
πρεζες υπάρχουν πολλές
δεν ειναι η ελλας η αρχη των παντων αλλα ο χριστιανιζμός
υβρις και βλασφημία
8 μεγάλα μακρόστενα μπιφτέκια ή κεμπάπ ή 8 μεγάλα σουβλάκια
1 κουτί σάλτσα ντομάτα
μυρωδικά της επιλογής μας όπως βασιλικός, θυμάρι, μαιντανός, ρίγανη, κανέλα (ό,τι από αυτά θέλουμε)
1 μικρό κρεμμύδι
1 κ.γ. πάπρικα
καυτερό πιπέρι όσο θέλουμε
αλάτι
λίγο λάδι
1/2 κιλό γιαούρτι
4-8 πίτες για σουβλάκια
πάπρικα, αλάτι, λάδι
Δημοσίευση σχολίου