Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ


dertilis_xroma.jpgΑς το πούμε από την πρώτη γραμμή: Το φαινόμενο του Στρατηγού Νικόλαου Ντερτιλή εγκλείστου  στον Κορυδαλλό  επί τριάντα τέσσερα χρόνια, τεθέντος τώρα επικεφαλής στο Ευρωψηφοδέλτιο της ΕΛ.ΕΝ. (Ελληνική Ενότητα) και συμπληρούμενου από επιζώντες  Επενίτες, δεν έχει κανένα προηγούμενο ούτε στην Αρχαία ούτε στη νεωτέρα Ελλάδα.  Αλλά ούτε  και στον υπόλοιπο κόσμο, όπου το ανώτατο όριο φυλακίσεως  για πολιτικά αδικήματα έχει μείνει  στα είκοσι δύο χρόνια στην Αφρική (Μαντέλα) και έξη χρόνια στη Γαλλία του Μιττεράν (Σαλάν) . Για τις υπόλοιπες νεαρές Δημοκρατίες (Ισπανία, Πορτογαλία) δεν γίνεται  καν λόγος, αφού  είναι παγκοίνως   γνωστό ότι πέρασαν  από τριαντάχρονες Δικτατορίες (Φράνκο, Σαλαζάρ) και αιματηρούς εμφυλίους Πολέμους χωρίς να τιμωρηθή κανείς από τους συνεργάτες των Δικτατόρων.


Πρώτη στην ιστορία μας η Καραμανλική  Μεταπολίτευση  συνέδεσε  την παράνομη φυλάκιση  του πολιτικού αδικήματος (παράνομη αφού είχε δοθεί  από την δεύτερη ημέρα Γενική Αμνηστεία που ανεκλήθη  μετά δίμηνον παρανόμως όταν ο Παπαδόπουλος δήλωσε  την πρόθεσή του να πολιτευθή  κατά τις επικείμενες εκλογές) με το καννιβαλικό δόγμα «όταν λέμε ισόβια εννοούμε ισόβια». Το δόγμα αυτό ήταν πρωτίστως ξένο  προς την Ιστορία μας. Την νεωτέρα  ιστορία του 20ου αιώνος  με τις δεκάδες στρατιωτικές  επεμβάσεις, των οποίων οι Αρχηγοί (Πλαστήρας, Κονδύλης, Πάγκαλος κλπ)  δεν φυλακίσθηκαν  περισσότερο από μερικούς μήνες. Όπως άλλωστε και οι διάφοροι αιμοσταγείς αρχηγοί  των κομμουνιστικών κινημάτων δεν έμειναν στη φυλακή  για περισσότερο από 5-6 χρόνια. Πάντοτε  οι δημοκρατικές κυβερνήσεις διέκοπταν  την έκτιση  των Ισοβίων  με διάφορα μέτρα ειρηνεύσεως  εν ονόματι της πολιτικής Λήθης. Τελευταίο το μαζικό  μέτρο Λήθης  αυτού του ίδιου  Καραμανλή το 1962  προς τους 382 ισοβίτες των φυλακών Αιγίνης με πρώτον τον Χ. Φλωράκη κατόπιν αποστολής επιστολής προς τον τότε Πρωθυπουργό.
Αλλά το καννιβαλικό καραμανλικό δόγμα υπήρξε κατ’ εξοχήν ξένο προς την αρχαία Ιστορία μας όπως την εδίδαξε ο πατήρ της αθηναϊκής Δημοκρατίας Κλεισθένης, για να την προστατεύση από νέους Τυράννους. Το όπλο προστασίας υπήρξε ο εξοστρακισμός αλλά με ανώτατο χρονικό όριο την Δεκαετία. Όπως ιστορεί ο Αριστοτέλης  η δικαιολογητική βάση  του μέτρου ήταν «η ειωθυία πραότης του δήμου». Και όπως συμπληρώνει ο Πλούταρχος  στον Βίο του Αριστείδη, του διασημότερου  θύματος  του εξοστρακισμού: « Το μέτρο  δεν ήταν ποινή  της μοχθηρίας. Αλλά τον ονόμαζαν  για λόγους ευπρέπειας, ταπείνωση  και τιμωρία  της πολύ βαριάς δυνάμεως. Πραγματικά, όμως, ήταν ήρεμη παρηγοριά του φθόνου, που το μίσος εναντίον  του εξοστρακιζόμενου   δεν έφθανε στο σημείο  να επιβάλει  καμμία  ανεπανόρθωτη  ποινή, αλλά μονάχα  εκτόπιση για 10 χρόνια». Γιατί, λοιπόν,  οι σημερινοί πολιτικοί αρχηγοί  αρνούνται  την φωνή της Ιστορίας μας; Η  εύκολη εξήγηση  είναι, διότι είναι  ξένοι προς την αρχαιοελληνική Παιδεία: ο πρώτος (Καραμανλής) που ομολόγησε  ότι εδιάβασε  αρχαίους συγγραφείς  μετά τα εξήντα του  από γαλλικές μεταφράσεις κατήργησε  ακόμα και την διδασκαλία τους. Ο δεύτερος (Παπανδρέου)  στην ηλικία, που οι Έλληνες της εποχής τους ξημερώνονταν με την μελέτη του Πλάτωνος, αυτός έλυωνε πάνω στα βιβλία του Τρότσκυ, αφότου  δε επανήλθε  στην Ελλάδα απέφυγε  και μια φορά  να χρησιμοποιήσει στους λόγους  του κάποιο αρχαίο ρητό.
Από τους 22 Ισοβίτες της Εθνικής Επαναστάσεως, ο κορυφαίος Γ. Παπαδόπουλος παρέδωσε το πνεύμα προ δεκαετίας στην Εντατική του Λαϊκού Νοσοκομείου αρνούμενος  μέχρι τέλους να υπογράψη «μεταμέλεια» προς τον πρωθυπουργό Σημίτη για να τον στείλη στο σπίτι του. Επόμενος στην άρνηση υπογραφής μεταμέλειας ο στρατηγός των Στρατηγών Οδυσσεύς Αγγελής (έξη χρόνια αρχιστράτηγος των ενόπλων δυνάμεων, όσα δεν συμπλήρωσε  ούτε ο Παπάγος) καίτοι η ποινή του είχε εκτιθή το 1987, οπότε και αυτοκτόνησε στο κελλί του, μήπως και ευαισθητοποιηθή η Ελληνική πολιτεία προς χάριν  των συνέγκλειστων  συνεδέλφων του. Όλοι οι άλλοι ισοβίτες  κατά διαταγήν  του Αρχηγού τους Παπαδόπουλου από την δεκαετία του Ενενήντα  υπέβαλαν  αίτηση κατ’ οίκον νοσηλείας «λόγω ανηκέστου βλάβης» - ευτυχώς διότι έτσι ο στρατηγός Παττακός μπόρεσε να γράψη  τα γνωστά Εννέα βιβλία του. Μόνος αρνητής  της διαταγής Παπαδόπουλου αλλά και κάθε  ευχέρειας  που παρέχεται στους ισοβίτες ο στρατηγός Νικόλαος Ντερτιλής  μετά την συμπλήρωση  του 70 έτους ηλικίας και 25ετούς  φυλακίσεως. Γιατί; Διότι  όπως ο Παπαδόπουλος αρνείται να υπογράψη προς τις αρχές της Δημοκρατίας μας με την πεποίθηση ότι η υπογραφή  του είναι η ψυχή του. Και η ψυχή του  αισθάνεται παρανόμως φυλακισμένη.
Με όσα νομικά  γνωρίζω προσέλαβα προ τριετίας τον συνάδελφο διαπρεπή ποινικολόγο Γεώργιο Παπαϊωάννου και αφού επισκεφθήμεν τον Ντερτιλή στο κελλί του   με αίτημα να μας διορίση δικηγόρους του για να ενεργήσωμε  τα νόμιμα για την αποφυλάκισή του, προ της αρνήσεώς του να κάνη και αυτό,  καταθέσαμε  την αίτησή μας στο αρμόδιο Πλημμελειοδικείο  ως απλοί πολίτες. Γιατί; Διότι  το σχετικό άρθρο  του Ποιν. Κώδικος (105)  δεν απαιτεί αίτηση  του κρατουμένου είμη μόνον την συμπλήρωση  του 70 έτους  και 25 χρόνια συνεχή φυλάκιση.
Τι δεν υπολογίσαμε; Ότι την ίδια ημέρα της αιτήσεώς μας προς τον Υπουργό Δικαιοσύνης Παπαληγούρα θα έστελνε ο ίδιος μέσω του Δ/ντου Κορυδαλλού γράμμα στον υπουργό, στην οποία χαρακτηρίζει «χυδαίαν  πράξιν την μεταμέλειαν  από τους Αξιωματικούς», αποδοκιμάζει την ενέγειαν των «δικηγόρων αυτοβούλως ενεργούντων» και δέχεται μόνον την «προγενεστέραν πλήρη διακίωσιν και αποκατάστασίν του». Ύστερα από τρεις μήνες  το Πλημμελειοδικείο με το υπ’ αριθ. 71/2006 Βούλευμά του, επικυρωθέν  και από το Εφετείο Πειραιώς κατόπιν εφέσεώς μου,  απεφάνθησαν ότι καίτοι συντρέχουν οι  τυπικές προϋποθέσεις  του αρθρ. 105 περί  υφ΄ορον  απολύσεως, ελλείπουν  οι ουσιαστικές προϋποθέσεις  της σχετικής νομολογίας  που είναι η μεταμέλεια του κρατουμένου, όπως προκύπτει  από την παραπάνω επιστολή του προς Παπαληγούραν.
Και ιδού τώρα  το αποκορύφωμα του φαινόμενου Ντερτιλή. Ενώ γράφεται το παρόν  δικάζεται στο αρμόδιο τμήμα  του Αρείου Πάγου  η ένσταση του συντονιστού του Ψηφοδελτίου  της ΕΛΕΝ Βασ. Πρωτόπαπα κατά της ακυρώσεως της υποψηφιότητος Ντερτιλή  λόγω ελλείψεως της υπογραφής του. Κατά την προχθεσινή επίσκεψη μου στο κελλί του με τον Πρωτόπαπα με αίτημα την υπογραφή του  στο ψηφοδέλτιο της ΕΛΕΝ ο Ντερτιλής  παρέμεινε αμετακίνητος. Αν απαιτείται ή όχι η υπογραφή του υποψήφιου ευρωβουλευτού θα το κρίνει τελικώς το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αν η απόφαση του Αρείου Πάγου απορρίψη  την ένστασή μας. Αλλά ο Ελληνικός  Λαός  έχει ιστορικό χρέος να ξεπεράση  τα κόμματα της Μεταπολιτεύσεως  με τα περί μετανοίας  και μεταμέλειας δόγματά και να αρθή  στο ύψος  αρχαιοελληνικής Δημοκρατίας των θεσμίων τους, όταν η ανάκληση του εξοστρακισμού εψηφίζετο στην Πνύκα με μόνη της παρέλευση  της δεκαετίας  από του αντίστοιχου Ψηφίσματος.
Γράφει o Σπύρος Ζουρνατζής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης