Εις κάθε Έλληνα το γένος και την παιδείαν "Οἱ δὲ τῶν παίδων διδάσκαλοι ἀνοιγέτωσαν μὲν τὰ διδασκαλεῖα μὴ πρότερον ἡλίου ἀνιόντος, κλειέτωσαν δὲ πρὸ ἡλίου δύνοντος. καὶ μὴ ἐξέστω τοῖς ὑπὲρ τὴν τῶν -παίδων ἡλικίαν οὖσιν εἰσιέναι τῶν παίδων ἔνδον ὄντων, ἐὰν μὴ υἱὸς διδασκάλου ἢ ἀδελφὸς ἢ θυγατρὸς ἀνήρ· ἐὰν δέ τις παρὰ ταῦτ᾽ εἰσίῃ, θανάτῳ ζημιούσθω." Αισχίνης κατά Τιμάρχου παρ.12...- Έτος ιδρύσεως 2006

Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Η φυλακή του καμβά

Δεν ξέρω τι μπορούμε να κάνουμε για να σταματήσει αυτή η φρίκη.
Προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να γνωρίσουν, και να αποκαλύψουμε τα πραγματικά περιστατικά.
Πρέπει να βοηθήσουμε τον κόσμο γνωρίσει πώς ζουν αυτές οι γυναίκες.

Η φυλακή του καμβά

Παραδοσιακά φορέματα για Μουσουλμάνες:

Το HIYAB:
Είναι χαρακτηριστικό πέπλο για αραβικές γυναίκες. Αφήνει το πρόσωπο ελεύθερο, και πολλές γυναίκες το φορούν ως ένδειξη ταυτότητας.
Η BURKA:
 Καλύπτει τελείως το σώμα. Ένα πλέγμα καμβά μπροστά από τα μάτια επιτρέπει στη γυναίκα να δει χωρίς να φαίνεται. Και καλύπτει τα χέρια.
Το NIQAB:
Το ένδυμα που καλύπτει τελείως το σώμα μέχρι τους αστραγάλους, αφήνοντας μόνο τα μάτια ελεύθερα. Και για τα μάτια συνδυάζεται με ένα άλλο πέπλο.
Το SHAYLA:
Είναι ένα μεγάλο ορθογώνιο σάλι, που χρησιμοποιείται στην περιοχή του Περσικού Κόλπου. Αυτό το πέπλο φοριέται γύρω από το κεφάλι.
Το CHADOR: χρησιμοποιείται από τις ιρανικές γυναίκες όταν βγαίνουν. Καλύπτει ολόκληρο το σώμα και μπορεί να συνδυαστεί με ένα σάλι πάνω από το κεφάλι.

Η BURKA *
 Εισήχθη στο Αφγανιστάν στις αρχές του εικοστού αιώνα, την εποχή HABIBULLA (1901-1919), που επέβαλε τη χρήση της στις 200 γυναίκες του χαρεμιού του, προκειμένου να αποφευχθεί οι άνδρες να κοιτάζουν την ομορφιά του προσώπου τους.
Ήταν φτιαγμένη από μετάξι και λεπτό κέντημα, και οι πριγκίπισσες του Habibulla φορούσαν τη burka κεντημένη με χρυσές κλωστές. Έτσι, η μπούρκα είχε γίνει ένα ένδυμα πολυτελείας που φορούσαν οι γυναίκες τον ελεύθερο χρόνο τους. Ταυτόχρονα, θα αποστασιοποιηθούν από τους απλούς ανθρώπους.
*Πιστεύεται πως η προέλευση της μπούρκας χρονολογείται από τη δυναστεία των Αχαιμενιδών της Περσικής Αυτοκρατορίας που ιδρύθηκε από τον Κύρο II (6ος αιώνας π.Χ.).
Και σύμφωνα με κάποιες γραφές που χρονολογούνται από τον 13ο αιώνα π.Χ., (οι οποίες ανακαλύφθηκαν στην Ασσυρία) αναφέρεται η χρήση της μπούρκας. Εκείνη την εποχή η μουσουλμανική θρησκεία δεν υπήρχε.

Ιστορικά, είναι το ένδυμα των φυλών Παστούν που είναι φανατικοί οπαδοί και υποστηρικτές της μπούρκας. Στην πραγματικότητα, όταν ο βασιλιάς Amanullah, ο οποίος διαδέχθηκε τον Habibulla, προσπάθησε τον εκσυγχρονισμό της χώρας με την κατάργηση της μπούρκας, και το χειρότερο ακόμη όταν η γυναίκα του η βασίλισσα Soraya Tarzi εμφανίστηκε χωρίς τη μπούρκα, δημιούργησε ένα μεγάλο σκάνδαλο. Δυστυχώς, οι προσπάθειές του να εξευρωπαΐσει το Αφγανιστάν είχε δημιουργήσει μια επαναστατική αντίθεση με τις φυλές Παστούν. Τελικά αναγκάστηκε να παραιτηθεί και να διαφύγει στην Ινδία το 1929.

 Μετά την αποχώρηση των Σοβιετικών από το Αφγανιστάν οι Ταλιμπάν * ανέλαβαν την εξουσία και το φόρεμα της «πλήρους μπούρκας» έγινε υποχρεωτικό, με αποτέλεσμα την επιβολή ενός ενδύματος που μπορεί να εγγυηθεί τον έλεγχο πάνω στο σώμα μιας γυναίκας, δεδομένου ότι καλύπτει τα μάτια με ένα παχύ πέπλο που εμποδίζει τον κομιστή να δεί κανονικά. Και επειδή το δίκτυο καμβά έχει περιορισμένη περιφερική όραση, οι  γυναίκες να εξαρτώνται από τους άλλους για να κινηθούν αποτελεσματικά, ειδικά σε ανοιχτούς χώρους.

* Ταλιμπάν: ισλαμική ομάδα φονταμενταλιστών. Αναδύθηκε από τα κορανικά σχολεία στο Πακιστάν. Η πλειοψηφία από αυτούς είναι από την εθνότητα Παστούν.

Ένας από τους στόχους του χοντρού πέπλου είναι να αποτρέψει το πρόσωπο και τα μάτια να είναι ορατά.

Η «μπούρκα», ασκεί ισχυρή πίεση στο κεφάλι (ζυγίζει περίπου 7 κιλά), προσθέτοντας κόπωση στα πόδια. Το μήκος του ενδύματος κατεβαίνει στα πόδια τους, όχι μόνο για να καλύψει το σώμα, αλλά και να προσθέσει μεγαλύτερες δυσκολίες, κυρίως για να τις εμποδίσει από το τρέξιμο.


Η μπούρκα δεν είναι πραγματικό ένδυμα, είναι μια φυλακή καμβά που εμποδίζει τις γυναίκες να δουν καθαρά όταν είναι επί κεφαλής και δεν μπορούν να δουν περισσότερο από ένα μέτρο μακριά από τα μάτια τους. Είναι σαν να ψάχνεις μέσα από ένα ζευγάρι γυαλιά όρασης, όπου όλα γύρω είναι θολά. Τα μάτια των γυναικών αυτών είναι φυλακισμένα, όπως το σώμα τους.

Μία ηγέτης της παράνομης οργάνωσης των γυναικών του Αφγανιστάν RAWA *, επιβεβαιώνει τις απόψεις αυτές, όταν λέει:


"Είναι σαν μια φυλακή που σε κρατάει ζεστό και απομονωμένο. Οι γυναίκες έχουν πρόβλημα να αναγνωρίζουν η μία την άλλη. Αυτές που χρειάζονται γυαλιά δεν μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν. Είναι σαν να ήταν τυφλές. Το ύφασμα που καλύπτει τα μάτια τους έχει σκόπιμα γίνει αρκετά παχύ, για να αποτρέπει τις γυναίκες από τη διεύρυνση των οπών. Μερικές γυναίκες κακοποιούνται, γιατί έχουν διευρύνει τις τρύπες. Για τις γυναίκες που το έχουν φορέσει, είναι ένα τραύμα διότι είναι θέμα ταπείνωσης, επιπλέον, επηρεάζει το σύνολο των κινήσεων, καθώς και την όρασή τους. "

Συχνά, όταν διασχίζουν τους δρόμους, λόγω της χαμηλής ορατότητας τους πολλές έχουν εμπλακεί σε σοβαρά ατυχήματα που οδηγούν σε πολλούς θανάτους.

 * RAWA: Μια ομάδα πνευματικών γυναικών οι οποίες, υπό την ηγεσία της Meena Keshwar, το 1977 ίδρυσαν την Επαναστατική Ένωση των γυναικών του Αφγανιστάν. Η συνεχιζόμενη κοινωνική εργασία και ο αγώνας κατά των φονταμενταλιστών κόστισε τη ζωή της. Στις 2 Απριλίου το 1987 δολοφονήθηκε από τους φορείς της αφγανικής μυστικής αστυνομίας και των συνεργών τους φονταμενταλιστών στην Κουέτα του Πακιστάν

Το καθεστώς των Ταλιμπάν είναι ένα άκρως ριζοσπαστικό και φονταμενταλιστικό, επιβάλλοντας μεγάλες απαιτήσεις όσον αφορά τις γυναίκες, όπως ότι, δεν τραγουδούν, δεν χορεύουν και δεν παίζουν μουσικά όργανα, δεν αθλούνται, δεν υπάρχει απασχόληση, δεν εκπαιδεύονται και, ακόμη δεν επιτρέπεται να πετούν χαρταετούς, το οποίο είναι Αφγανικό εθνικό χόμπι. Επίσης απαγορεύεται να περπατήσουν μόνες τους στους δρόμους και δεν λαμβάνουν ιατρική βοήθεια, εκτός από ορισμένα νοσοκομεία χωρίς νερό, χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα ή χειρουργεία, όπου πάνε μόνο για να πεθάνουν.
 
         Υπάρχουν μόνο άντρες γιατροί στα νοσοκομεία, αλλά δεν επιτρέπεται να θεραπεύσουν ούτε να κάνουν επέμβαση σε γυναίκες.



Οι γυναίκες μπορούν να ταξιδέψουν
μόνο στο πορτμπαγκάζ του ταξί








         Όταν μια γυναίκα είναι έγκυος, οι Αφγανοί λένε ότι είναι άρρωστη. Το 97% των Αφγανών γυναικών γεννούν στο σπίτι, γιατί απαγορεύεται να καλέσουν άνδρες γιατρούς, και δεν έχουν ποτέ σχεδόν μεταφορικό μέσο για να τις μεταφέρει σε ένα ιατρικό κέντρο περίθαλψης.

 Το μαιευτήριο Malalai περιβάλλεται από τοίχο που χτίστηκε από τους Ταλιμπάν, με δύο μικρά παράθυρα. Και από την άλλη πλευρά οι σύζυγοί τους. Μπορούν να μιλούν με τις συζύγους τους, μέσα από μικρά παράθυρα.






Γέννα με μπούρκα
Σε πρόσφατη έκθεση της οργάνωσης «Γιατροί για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα», φαίνεται ότι το 40% των Αφγανών γυναικών σε παραγωγική ηλικία, πεθαίνουν από επιπλοκές στον τοκετό. 

 Κάτω από την μπούρκα το παιδί δεν μπορεί να δει το βλέμμα της μητέρας του, το πρόσωπό της δεν υπάρχει, η φωνή της έχει αλλάξει και δεν υπάρχει καμία επαφή με το δέρμα


Επίσης κατά τη διάρκεια του θηλασμού, η μητέρα δεν μπορεί να δει τις εκφράσεις του παιδιού της.

Στερείται τις βασικές συνδέσεις μεταξύ μητέρας και παιδιού



 Όταν οι δυνάμεις των Ταλιμπάν κατέλαβαν την Καμπούλ στις 27 Σεπτεμβρίου 1996, στέρησαν τις γυναίκες των πολιτικών δικαιωμάτων τους, αφαίρεσαν το δικαίωμα εκπαίδευσής τους και τις περιόρισαν στα σπίτια τους. Η υποχρεωτική χρήση της μπούρκα έγινε ένα από τα πλέον δυνατά σύμβολα της καταπίεσης που ασκείται στις γυναίκες από το νέο καθεστώς.

Στην πόλη της Καμπούλ αναδυόταν μια νέα κοινωνία πολιτών, όπου σύγχρονες γυναίκες είχαν μόλις αρχίσει να απολαύσουν μια ενδιαφέρουσα κοινωνική θέση· και αυτό αφαιρέθηκε με μια μονοκονδυλιά από τους Ταλιμπάν. Μεταξύ των δεκάδων χιλιάδων γυναικών που εργάζονταν στις δημόσιες υπηρεσίες και στάλθηκαν στο σπίτι, υπήρχαν 7.790 γυναίκες εκπαιδευτικοί στα σχολεία, 63 σχολεία έχουν κλείσει στην Καμπούλ. Το 65% του διδακτικού προσωπικού, το 40% των παιδιών σχολικής ηλικίας και σχεδόν οι μισοί από τους 7.000 φοιτητές ήταν γυναίκες.

Το άλμα προς το παρελθόν ήταν συντριπτικό, από τον εικοστό αιώνα ως τη μεσαιωνική εποχή.

Κανείς δεν τολμά αμφισβητήσει τον Mulla Mohammed Omar, ο οποίος ήταν ο ηγέτης των Ταλιμπάν. Το πραξικόπημα ήταν ένα βίαιο ανθρώπινο και πολιτιστικό άλμα.

ΓΥΝΑΙΚΕΣ Ή ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ;





Η μίζερη ζωή τους είναι να ζουν με συνεχείς απειλές και το φόβο της τιμωρίας αν δεν ακολουθήσουν έναν απλό κανόνα.
Νέοι φύλακες που εργάζονται για λογαριασμό του Υπουργείου για την Προώθηση της Αρετής και την Πρόληψη της Βίας, περιπολούν τους δρόμους με μαστίγια, μπαστούνια και καλάσνικοφ, χτυπούν τις γυναίκες που φορούν μακιγιάζ, εκθέτουν τα πρόσωπά τους ή εμφανίζονται να γελάνε ... κλπ· υποχρεούνται να το υφίστανται αυτό χωρίς καμία νομική υπεράσπιση, και ορισμένες από τις κυρώσεις είναι ο λιθοβολισμός, ο ακρωτηριασμός, βασανιστήρια, μαστιγώσεις ή δημόσιες εκτελέσεις.


ΛΙΘΟΒΟΛΙΣΜΟΣ
Η μοιχαλίδα τιμωρείται με λιθοβολισμό.
Η γυναίκα τοποθετείται σε μια τρύπα στο έδαφος και καλύπτεται μέχρι το στήθος με χώμα. Τότε οι "άνδρες" τη λιθοβολούν μέχρι θανάτου.
Οι πέτρες δεν πρέπει να είναι πάρα πολύ μεγάλες ώστε να μην προκαλούν άμεσο θάνατο, ούτε πολύ μικρές, δεδομένου ότι δεν θεωρούνται τότε πέτρες.


Σχέδιο φτιαγμένο από Αφγανό παιδί











Επτά χρόνια μετά την εισβολή από τις Ηνωμένες Πολιτείες, και με μια εκθετική αύξηση των ένοπλων συγκρούσεων, μπορούμε να δηλώσουμε κατηγορηματικά ότι οι συνθήκες διαβίωσης των γυναικών και των κοριτσιών στο Αφγανιστάν σήμερα είναι φοβερή, και ότι πολύ δεν έχει αλλάξει για αυτές, παρά τις υποσχέσεις της διεθνούς κοινότητας, όχι μόνο στις περιοχές νότια και ανατολικά ελεγχόμενες από τους Ταλιμπάν, αλλά και σε πολλές από τις θέσεις που κυριαρχούνται από τον διεθνή συνασπισμό, όπως τη Helmad, υπό βρετανικό έλεγχο.

Παρά την ουτοπική την ισότητα του νέου συντάγματος του 2004, οι γυναίκες μπορούν ακόμα να αγοραστούν, να πωλούνται ή να είναι ως μέρος της κληρονομιάς. Όπως στις ημέρες των Ταλιμπάν, οι αναγκαστικοί γάμοι συνεχίζονται, και η ενδοοικογενειακή βία (λόγω της έλλειψης εργασίας). Υπάρχει μια πόλη όπου οι γυναίκες εγκαταλείπουν τα σπίτια τους μόνο δύο φορές στη διάρκεια της ζωής τους, όταν αυτές παντρεύονται και πάνε να ζήσουν με τους συζύγους τους, και όταν 

Κατά το 2007, 165 γυναίκες θύματα βίας προσπάθησαν να αυτοκτονήσουν. Το 87% των Αφγανών υποφέρουν από ενδοοικογενειακή βία. Το ήμισυ των καταγγελιών οφείλονται σε σεξουαλική κακοποίηση. Οι περιπτώσεις βίας κατά των γυναικών και νεαρών κοριτσιών, έχουν αυξηθεί κατά 40% κατά την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους (2007). Το 60% των γυναικών πέφτουν θύματα αναγκαστικών γάμων. Οι μισοί είναι γάμοι νεαρών εφήβων που δεν έχουν φθάσει ακόμη 16 (Παρ 'όλο που ο νόμος απαγορεύει τους εν λόγω γάμους). Πολλά κορίτσια δίνονται ως αποζημίωση, για ένα χρέος ή έγκλημα βάσει του νόμου φυλών, αλλά και λόγω της ακραίας φτώχειας που μαστίζει τη χώρα



Ένας πατέρας μπορεί να πάρει από 600 € ως
1500 € για την κόρη του, που είναι το ισοδύναμο του μισθού τριών ετών για έναν εργαζόμενο.
Όπως και την εποχή των Ταλιμπάν, οι ξεθωριασμένες μπλε μπούρκες είναι χρωματισμός ακόμη στους δρόμους και τις πόλεις του Αφγανιστάν (αν και τώρα με τα συνθετικά υφάσματα το χρώμα δεν ξεθωριάζει τόσο πολύ). Η δημόσια καταδίκη των γυναικών (κυρίως ο λιθοβολισμός) είναι καθημερινή.
Ο εφιάλτης των γυναικών είναι μια ύπαρξη χωρίς βασικά δικαιώματα και βασικές αρχές, σε μια φτωχή χώρα, κατεστραμμένη από τον πόλεμο που διήρκεσε πάνω από είκοσι χρόνια, και χωρίς υποδομή, με επίμονες ξηρασίες, μια χώρα γεμάτη νάρκες, γεμάτη δυσκολίες για εξεύρεση τροφίμων και στέγης, καθώς και με τους περισσότερους από τους άνδρες τους στο στρατό. Πολλοί μορφωμένοι ή επαγγελματίες έχουν φύγει ή έχουν πεθάνει.


 Υπάρχουν χιλιάδες χήρες των οποίων οι πόροι είναι από την ζητιανιά στους δρόμους, ή από την πορνεία. Πολλές τρελαίνονται ή αυτοκτονούν. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο νόμος τους στερεί την κληρονομιά του θανόντος συζύγου τους. Χιλιάδες γυναίκες κάθε μέρα δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να φάνε και να θρέψουν τα παιδιά τους με ψωμί και τσάι. Πονάει η καρδιά τους να βλέπουνε τις κόρες τους κλειδωμένες στο σπίτι χωρίς εκπαίδευση, και να βλέπουν τους γιους τους να απαγάγονται, ή να παρακινούνται να υπηρετήσουν στις ένοπλες δυνάμεις.

Σε απόγνωση πολλές γυναίκες αυτοκτονούν. Αυτό είναι πολύ κοινό με τις χήρες, δεδομένου ότι χωρίς τον σύζυγό τους, δεν επιτρέπεται να βγουν και δεν επιτρέπεται να εργάζονται. Ως εκ τούτου δεν μπορούν να θρέψουν τα παιδιά τους.
Το δημόσιο νοσοκομείο στη Χεράτ, μια πόλη όπου είναι πολύ κοινό οι γυναίκες να αυτοκτονούν με πυρκαγιά, το 2005 δέχτηκε 90 γυναίκες οι οποίες προσπάθησαν να αυτοκτονήσουν.


Η Zahra, 20 χρόνια παντρεμένη, κτυπιόταν καθημερινά από το σύζυγό της και επίσης απαγορευόταν να δει την οικογένειά της. Ήταν τόσο καταθλιπτική που περιχύθηκε το μαγειρικό λάδι πάνω από τον εαυτό της και κάηκε.
Επέζησε και νομικά χώρισε το σύζυγό της. Τώρα ζει με τη μητέρα της. Έχασε την κινητικότητα του αυχένα από τις ουλές που άφησε η φωτιά.



* Θα ήταν υπερβολή να ελπίζω, για το αρσενικό πληθυσμό να μην είναι τόσο ληθαργικός και να συμμετέχει ενεργά κατά της βίας λόγω φύλου, στην προεκλογική εκστρατεία, σε διαδηλώσεις και με πολλούς άλλους τρόπους μαζί με τις γυναίκες;

* Θα είναι δυνατό για τους άνδρες σε αρμονία με τις γυναίκες να σταθούν απέναντι στους θύτες και να μάχονται για δικαιοσύνη και τα ατομικά δικαιώματα για μια δίκαιη ισότητα των φύλων;

Δεν είναι αυτό για μας !!!

Προωθείστε αυτό το μήνυμα και σε άλλους


Μετάφραση: estival



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Γενιά της Ταυτότητας

Η Γενιά της ΤαυτότηταςEίμαστε η γενιά της ταυτότητας. Είμαστε η γενιά που μας σκοτώνουν γιατί κοιτάξαμε το λάθος πρόσωπο. Γιατί αρνηθήκαμε σε κάποιον ένα τσιγάρο ή γιατί είχαμε μια συμπεριφόρα που ενόχλησε κάποιον. Είμαστε η γενιά της εθνικής διασπασής της συνολικής αποτυχίας της συνύπαρξης, και της αναγκαστικής ανάμιξης των φυλών. Είμαστε η γενιά που τιμωρείτε διπλά. Καταδικασμένη να πληρώσει σε ένα κοινωνικο σύστημα που είναι τόσο γενναιόδορο με τους ξένους και που έγινε τόσο δυσβάσταχτο για το δικό μας λαό. Η γενιά μας είναι τα θύματα της γενιάς του Πολυτεχνείου που διοίκησε, μετατρέποντας τις σοσιαλιστικές της ιδέες σε τραπεζικούς λογαριασμούς ξεπουλώντας τον λαό και την πατρίδα. Απορρίπτουμε τα βιβλία της ιστορίας σας, για να ανακτήσουμε τις δικές μας αναμνήσεις μέσα απο τις ηρωικές πράξεις των προγώνων μας που διαγράφετε για να προβάλετε "ολοκαυτώματα" ξένων λαών. Δέν πιστεύουμε πλέον οτι ο Yusuf (αραβικό όνομα) είναι αδελφός μας. Έχουμε σταματήσει να πιστεύουμε σε ένα "Παγκόσμιο χωριό" και στην "Οικογένεια του ανθρώπου" Ανακαλύψαμε ότι έχουμε ρίζες, καταγωγή και ως εκ τούτου έχουμε ένα μέλλον. Η κληρονομιά μας είναι η γή μας, το αίμα μας, η ταυτότητα μας. Είμαστε οι κληρονόμοι του δικού μας μέλλοντος. Κλείσαμε τις τηλεόρασεις για να επιλέξουμε τι να δούμε και τι να διαβάσουμε, για να βγούμε στους δρόμους, να ζωγραφίσουμε τα συνθήματα μας στους τοίχους, να φωνάξουμε απο τα μεγάφωνα εναντίον της διευθαρμένης εξουσίας. Να σηκώσουμε τις σημαίες μας με το Λάμδα ψηλά. Το Λάμδα , που ήταν ζωγραφισμένο στις ασπίδες των περήφανων Σπαρτιατών προγόνων μας! Είναι το συμβολό μας. Δεν υποχωρούμε και δεν ενδίδουμε, κουραστήκαμε και βαρεθήκαμε απο την δειλία σας. Είστε απο τα χρόνια της μεταπολιτευτικής ευημερίας,της μίζας και της κομματοκρατίας, του SOS "Ρατσισμός" και της "ποικιλομορφίας" της σεξουαλικής απελευθέρωσης και της μιας σακούλας πλαστικά τρόφιμα απο τα Lidl. Eίμαστε η γένια με πάνω απο 50% ανεργία κοινωνικό χρέος , πολυπολιτισμική κατάρρευση και μια έκρηξη του αντιλευκού ρατσισμού. Είμαστε η γενιά με διαλυμένες οικογένειες, αυτοκτονίες και χρέη στο "κοινωνικό" σας κράτος και στίς τράπεζες της δημοκρατίας σας Δέν θα μάς εξαγοράσετε με ένα συγκαταβατικό πολιτικάντικο βλέμμα, με μια αμειβόμενη απο το κράτος εργασία της μιζέριας και ένα ελαφρύ κτύπημα στον ώμο. Δέν χρειαζόμαστε την δική σας πολιτική για την Ελλάδα.Η Ελλάδα είναι η πολιτική μας. Είμαστε απο το χτές, είμαστε απο το αύριο...Είμαστε η Γενιά της Ταυτότητας. Κείμενο απο την Γαλλική Γενιά της Ταυτότητας, προσαρμοσμένο με παρεμβάσεις στα Ελληνικά δεδομένα, απο μπλόγκ "απόρρητο" Όσους μπλόγκερ εμπνέει ας το ανεβάσουν.
http://wwwaporrito.blogspot.gr/

ΚΙΚΕΡΩΝ

Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί. Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός

Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ

«Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.

"Είς οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης".-Όμηρος

8 - Φεβρουαρίου 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Ψαρούδα-Μπενάκη πρός Κάρολο... Παπούλια.

Η Αποκρυπτογράφηση της δήλωσης