Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Θεσσαλονίκη: Έρχεται η τέταρτη γενιά Pony Namco!

Ο μεσαιωνικός Ιταλός πολιτικός φιλόσοφος Μακιαβέλλι έχει πει την εξής πολύ σοφή ρήση: "Κανένα σχέδιο δεν έχει περισσότερες πιθανότητες να πετύχει από εκείνο το οποίο παραμένει κρυφό από τον εχθρό σου έως ότου να είναι έτοιμο προς εκτέλεση"!
 
Και ναι, στην εποχή μας ο εχθρός είναι η τρόικα, είναι οι πολιτικές του Μνημονίου που "έβαλαν στο μάτι" την ελληνική βιομηχανία, βάζοντας σε καθεστώς κλεισίματος τα ΕΑΣ και ΕΛΒΟ. 
 
Όμως ο πολυμήχανος, ο αεικινήτος Έλληνας, ο γνήσιος απόγονος του Οδυσσέα δεν έμεινε άπραγος. Έτσι τώρα, μαθαίνουμε ότι η Ελληνική Βιομηχανία δεν έχει πεθάνει ακόμα,
 
αφού με κάθε μυστικότητα ετοιμάζεται - μέχρι σήμερα δηλαδή - στη Θεσσαλονίκη από τη NAMCO η επάνοδος του θρυλικού ελληνικού αυτοκινήτου PONY.
 
Συγκεκριμένα, την τέταρτη γενιά του θρυλικού PONY ετοιμάζει με μυστικότητα στη Θεσσαλονίκη και θα απασχολήσει δίνοντας θέσεις εργασίας σε εκατοντάδες ανέργους.
 
H NAMCO, μια εταιρεία στην Νέα Ραιδεστό στη Θεσσαλονίκη παλεύει με νύχια και με δόντια εδώ και δύο χρόνια να νικήσει την γραφειοκρατία και να ξαναβάλει στην παραγωγή το πάλαι ποτέ δημοφιλές Pony.
 
Προσπαθεί να πάρει Έγκριση Τύπου από το υπουργείο Μεταφορών προκειμένου να ξεκινήσει την παραγωγή του...
 
«Ευελπιστούμε μέχρι το τέλος του χρόνου να είμαστε έτοιμοι» λέει η υπεύθυνη προώθησης του προϊόντος.
 
Στόχος της εταιρείας είναι η κατασκευή 5.280 οχημάτων τον χρόνο, 24 δηλαδή την ημέρα, κάτι που υπολογίζεται ότι θα δημιουργήσει 400 νέες θέσεις εργασίας.
 
Η NAMCO, ιδρύθηκε το 1950 από τους αδελφούς Κοντογούρη και κατασκεύασε το πιο επιτυχημένο ελληνικό αυτοκίνητο, το Pony. Η παραγωγή γινόταν σχεδόν εξ ολοκλήρου στο εργαστήριο της Θεσσαλονίκης ενώ δεν επρόκειτο για απλή συναρμολόγηση αλλά για ένα όχημα κατά 67% ελληνικό.
 
Μια από τις αιτίες της κατάρρευσης της NAMCO ήταν και ο κακώς εννοούμενος συνδικαλισμός όπως ξεκαθαρίζει ο Ευγένιος Ραΐσης, ο άνθρωπος που πούλησε τα περισσότερα Pony.
 
Εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης έκαναν απεργία- κατάληψη, η οποία κράτησε 4 μήνες, ζητώντας αύξηση ημερομισθίων κατά 35%.
 
Mάλιστα όπως ο ίδιος σημειώνει οι εργαζόμενοι ήταν πιθανόν υποκινούμενοι και από ένα μετέπειτα σημαίνον πολιτικό πρόσωπο της Μακεδονίας.
 
Δημιουργήθηκε μεγάλη ένταση γιατί οι υπάλληλοι δεν άφηναν να μπει κανείς στο εργοστάσιο, ακόμη και στους ιδιοκτήτες απαγόρευαν την είσοδο. Δεν επέτρεπαν ούτε καν να σταλούν τα ετοιμοπαράδοτα οχήματα στους πελάτες της εταιρείας και άλλα 600 στον ελληνικό Δημόσιο τομέα.
 
Τότε ανέλαβε δράση ο Πέτρος Κοντογούρης, ερχόμενος από τη Γερμανία, ο οποίος διαβεβαίωσε τους εργαζόμενους ότι η εταιρεία θα τους αποζημίωνε από πάνω, αρκεί να επιστρέψουν στις δουλειές τους. Πράγμα που έγινε, αλλά μόνο για πέντε μέρες, καθώς μετά ζήτησαν να... πάνε διακοπές.
 
Απίστευτο; Κι όμως αληθινό! Πράγματι πήγαν τις διακοπές τους και μετά πέρασαν από την οδό Αγίας Σοφίας 26 για να λάβουν τις αποζημιώσεις τους. Το εργοστάσιο είχε κλείσει.
 
 
 
 
 
 
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου