Τα ανθελληνικά αισθήματα τα οποία τρέφουν οι εβραίοι για τον Ελληνισμό είναι πασίγνωστακαιδεν επιδέχεται αυτός ο ισχυρισμός την ελάχιστη διάψευση. Για να μη θεωρηθεί όμως ότι ομιλούμε εξ' ονόματος των εβραίων, κρίνεται αναγκαίο να παρατεθούν οι αντιλήψεις των ιδίων σε σχέση με τον Ελληνισμό, όπως αυτές διατυπώνονται στα ιερά τους βιβλία, αρχής γενομένης από το Ταλμούδ:
«Κατηραμένος ας είναι εκείνος, όστις την του Έλληνος Σοφίαν διδάσκει τοις υϊοίς αυτού».
Επίσης στο έργο «Αποκάλυψις» αναφέρονται επί λέξειτα εξής... φιλελληνικά:
«Ένα από τα επτά κεφάλια του θηρίου είναι η Ελλάς».
Επιπροσθέτως το «Δευτερονόμιον» (34) περιλαμβάνει,μεταξύ των άλλων και τα ακόλουθα:
«Η μάχη εκτυλισσόμενη εις τους ουρανούς όπου αι κατηραμέναι πνευματικαί δυνάμεις των βασιλείων της Περσίας και της Ελλάδος ανθίστανται εις τον Κύριον, αργοπορούντες την εκπλήρωσιν
του έργου Αυτού».
Εξ' άλλου στο «Δευτερονόμιον» (17,12) αναφέρονται τα εξής προκλητικά:
«Αυτός που δεν θα θέληση να υπακούση στην εξουσία του Γιαχβέ, θα πεθάνη».
Στον «Ιερεμία» (12, 3) οι εβραίοι απευθυνόμενοι προς τον εβραιοθεό γιαχβέ, του εκφράζουν την κατωτέρω επιθυμία:
«Πάρε τους ω Γιαχβέ, όπως τ' αρνιά προς το σφαγείο και ετοίμασε τους για το μακελειό».
Αναφορικά με την εκλεκτικότητα των εβραίων, το... θεόπνευστο «Δευτερονόμιο» παραθέτει τα ακόλουθα:
«Ο λαός του Ισραήλ είναι διάφορος των άλλων. Ο Θεός εξ' υπ' αρχής έθεσε αυτόν εκτός και διάχωρον των άλλων εθνών».
Θα ήταν υπερβολικό, και άνευ ουσίας, το να αναλωθεί η παρούσα μελέτη στην παράθεση των εκατοντάδων, δίχως υπερβολή, χωρίων τα οποία στάζουν στην κυριολεξία θανατηφόρο δηλητήριο κατά του Ελληνισμού, προερχόμενα από τις χωρίς αξία ιουδαϊκές γραφές, οι οποίες μόνο δολοφονι-
κές διαθέσεις, κτηνώδη ένστικτα και χυδαίες παρορμήσεις -αντιπροσωπευτικές του εβραϊκού ήθους- αντικατοπτρίζουν.
Είναι ευκρινές ότι διακατεχόμενοι οι εβραίοι από ένα διαρκές σύμπλεγμα κατωτερότητας, επιδιώκουν να υποβαθμίζουν τεχνηέντως τους άλλους λαούς, επιθυμώντας γι' αυτούς τα χείριστα.
Τα ανωτέρω αποσπάσματα, τα οποία όλως ενδεικτικώς επελέγησαν, θα ήταν οπωσδήποτε χρήσιμο να καταστούν αντικείμενα επισταμένης αναγνώσεως και αναλύσεως από τους υποστηρικτές της ανύπαρκτης «ελληνοεβραϊκής φιλίας»...
Ο ανθελληνισμός ωστόσο των εβραίων, δεν εξαντλείται μόνο στα ιερά τους κείμενα. Προσλαμβάνει και επιστημονικοφανή χαρακτήρα, ή μάλλον οι ιουδαίοι καταφεύγουν ακόμη και στην επιστημονική παραποίηση, προκειμένου να εκδηλώσουν το ανθελληνικό τους μένος.
Αιώνες τώρα, οι εβραίοι επιχειρούν, ανεπιτυχώς, να αποκρύψουν με δόλια τεχνάσματα, τις τιτάνιες διαστάσεις του Ελληνικού πνευματικού οικοδομήματος, αποσιωπώντας το γεγονός ότι όλες οι τέχνες και οι επιστήμες γεννήθηκαν και ήκμασαν στην Ελλάδα. Βαθύς γνώστης της πανουργίας αλλά και της ιστορικής παραποιήσεως ο μοχθηρός εβραίος, αποστέρησε από την Ελληνική δικαιοδοσία, προσωρινά βεβαίως, ανυπολόγιστη δύναμη γνώσεως. Αναφορικά με το μέγεθος της πρωτοφανούς ιστορικής παραποιήσεως που συντελέσθηκε, παρατίθενται ενδεικτικά τα ακόλουθα, αδιάσειστα, στοιχεία.
Ο εβραίος καθηγητής Ερνέστος Μαξ, εκοτόμισε το 1903 βαρύτατη ύβρη κατά του Ελληνικού Πολιτισμού, ισχυριζόμενος ότι:
«...το αρχαίο ελληνικό «νεύμα εμποδίζει την πρόοδο του πολιτισμού και των επιστημών, γι' αυτό πρέπει να πάψουμε να ασχολούμαστε μ' αυτό...».
Πόσο αλήθεια εναρμονίζεται η μειωτική αυτή θέση του σιωνιστή, καθώς και όσες ενδεικτικώς έπονται, για το αρχαίο Ελληνικό Πνεύμα, με τα όσα αναφέρονται σχετικά στα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών:
«...Θ' αντικαταστήσουμε τον κλασικισμό, καθώς και κάθε μελέτη της αρχαίας ιστορίας, η οποία δίνει περισσότερα κακά παρά καλά παραδείγματα, με τη μελέτη του προγράμματος του μέλλοντος...».
Θα ήταν επουσιώδης παράλειψη να μην αναφερθεί ότι οι διαστρεβλωτικές προσπάθειες των εβραίων δεν εστιάζονται μόνο στον τομέα της αρχαιογνωσίας, αλλά εκτείνονται και στον τομέα της ιστορίας και όλων κατ' επέκταση των επιστημών. Εβραίοι και «ιουδαΐζοντες» καθηγητές, αποδύονται σε
μία συστηματική προσπάθεια να διαστρέψουν την ιστορία και την επιστημονική αλήθεια, καθώς η ανάδειξη της καταδεικνύει την ανεπιθύμητη για τους πιστούς της Σιών πνευματική ανωτερότητα του Ελληνισμού έναντι ολόκληρης της Οικουμένης.Στα πλαίσια αυτά εντάσσεται και η απόπειρα του
εβραίου μαθηματικού των αρχών του αιώνα μας Δαυίδ Χίλμπερτ, να καταργήσει την Ευκλείδιο Γεωμετρία. Ο Χίλμπερτ εξέδωσε το 1900 δική του γεωμετρία, η οποία τελικώς απεδείχθη αστήρικτη και ακατανόητη με αποτέλεσμα να καταρριφθεί.Ένας άλλος εβραίος από την Αυστρία, ο Όθων Νοϊγκεμπάουερ, προέβη, χωρίς κανέναν απολύτως ενδοιασμό, στη συνολική κριτική του Ελληνικού πνευματικού οικοδομήματος, αναφέροντας ότι «οι αρχαίοι Έλληνες εμπόδισαν την ανάπτυξη των μαθηματικών και του Πολιτισμού επί 2000 έτη».Ο ίδιος συγγραφέας υποστήριξε την άποψη ότι το Πυθαγόρειο θεώρημα είχε επινοηθεί στη Βαβυλώνα ήδη από το 1800 π|,.X. καθώς και ότι η μαθηματική σκέψη του Πυθαγόρα δεν περιείχε κανένα είδος αποδείξεως. Την επίθεση κατά του Ευκλείδη, συνέχισε ο Ολανδοεβραίος «καθηγητής» Έβερτ Μ. Μπρουνς από το Άμστερνταμ. Ο σιωνιστής αυτός, εξέδωσε το 1968 μία μελέτη με τίτλο «Η Ευκλείδιος γεωμετρία κατά την αρχαιότητα» στην οποία επιχείρησε να παρουσιάσει τον Ευκλείδη σαν «έναν άξεστο και πειραματικό φυσικό», αμφισβητώντας άμεσα την κατάρτιση του. Αυτός ήταν και παραμένει ο σιωνισμός ανά τους αιώνες, αμείλικτος εχθρός του ανθρώπου και του πολιτισμού.Μία πολύ «περίεργη» άποψη περί του
Πυθαγόρου, δημοσιεύουν τα εβραϊκά «Χρονικά» (τεύχος Μαΐου - Ιουνίου1988).Το σχετικό δημοσίευμα αναφέρει επί λέξει τα ακόλουθα: «Ένας από τους πρώτους Έλληνες φιλοσόφους που κατά τον Ιώσηππο ήρθε σε επαφή με την εβραϊκή φιλοσοφία ήταν ο Πυθαγόρας, επικαλούμενος κάποιον μεταγενέστερο βιογράφο του, τον Έρμιππο...».Και παρακάτω υποστηρίζει:
«...Με άλλα λόγια ο Ιώσηππος υποστηρίζει ότι ο γνωστός φιλόσοφος της Σάμου, που όπως γνωρίζουμε προφανώς να έχει έρθει σε επαφή και με άλλες ανατολίτικες δοξασίες, είχε εισαγάγει στη φιλοσοφική του σκέψη, στοιχεία από την εβραϊκή θρησκεία...».Δυστυχώς για τους εβραίους, ουδεμία έγκυρη ιστορική μαρτυρία υφίσταται που να τεκμηριώνει τον ισχυρισμό ότι ο Πυθαγόρας
«εισήγαγε στη φιλοσοφική του σκέψη στοιχεία από την εβραϊκή θρησκεία!», γι' αυτό θα ήταν συνετό να προσέχουν τι ισχυρίζονται, διότι η ιστορική παραποίηση έχει και τα όριά της...
Καλό θα ήταν επίσης ο συντάκτης του κειμένου να μας εκθέσει σε τι συνίσταται η διαβόητη «εβραϊκή φιλοσοφία», διότι πέρα από τη νομαδική ζωή και τις μαστροπείες του Αβραάμ, δεν γνωρίζουμε να είχε επιδείξει τίποτε άλλο ο εβραϊσμός, καθ' ότι ήταν άτεχνος-απολίτιστος. Όσον αφορά τον συγγραφέα του κειμένου Μ. Λίτση, θα έπρεπε να γνωρίζει ότι σε αντίθεση προς αυτά που υποστηρίζει, οι Έλληνες είναι εκείνοι που έχουν πανάρχαιη ιστορία και όχι οι εβραίοι και οπωσδήποτε μόνο «βίοι παράλληλοι» δεν υφίστανται μεταξύ Ελλήνων και Εβραίων. Κι η προπαγάνδα ακόμη, χρειάζεται την τέχνη της. Όταν είναι απροκάλυπτη, όχι μόνο δεν πείθει αλλά και γελοιοποιεί. Κύριοι του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου, γνωρίζουμε ποια είναι η τέχνη σας, λίγη σοβαρότητα όμως δεν βλάπτει, έστω και για να τηρούνται κάποια προσχήματα, εκτός κι εάν κρίνετε ότι είναι τέτοιο το επίπεδο εκείνων στους οποίους απευθύνετε την προπαγάνδα σας, ώστε δεν χρειάζεται...
Ένα ακόμη από τα δείγματα της Ιστορικής διαστρεβλώσεως, είναι εκείνο που αφορά την απάλειψη απ' το Μουσείο της Ευρώπης, της αρχαιοελληνικής, ρωμαϊκής και βυζαντινής ιστορίας, ύστερα από εισήγηση καθηγητή εβραίου από το Τελ Αβίβ, κι αυτό όταν η Ελλάδα είναι η εστία της Ευρώπης... Επιπροσθέτως, γεγονότα όπως η απόπειρα του εβραίου Μπερνάλ να εισάγει ανυπόστατες θεωρίες περί «Αφροκεντρισμού» και Μαύρης Αθηνάς, αναδεικνύουν τους εβραίους
σε δεινούς όσο και θρασείς πλαστογράφους της ιστορίας.
του έργου Αυτού».
Εξ' άλλου στο «Δευτερονόμιον» (17,12) αναφέρονται τα εξής προκλητικά:
«Αυτός που δεν θα θέληση να υπακούση στην εξουσία του Γιαχβέ, θα πεθάνη».
Στον «Ιερεμία» (12, 3) οι εβραίοι απευθυνόμενοι προς τον εβραιοθεό γιαχβέ, του εκφράζουν την κατωτέρω επιθυμία:
«Πάρε τους ω Γιαχβέ, όπως τ' αρνιά προς το σφαγείο και ετοίμασε τους για το μακελειό».
Αναφορικά με την εκλεκτικότητα των εβραίων, το... θεόπνευστο «Δευτερονόμιο» παραθέτει τα ακόλουθα:
«Ο λαός του Ισραήλ είναι διάφορος των άλλων. Ο Θεός εξ' υπ' αρχής έθεσε αυτόν εκτός και διάχωρον των άλλων εθνών».
Θα ήταν υπερβολικό, και άνευ ουσίας, το να αναλωθεί η παρούσα μελέτη στην παράθεση των εκατοντάδων, δίχως υπερβολή, χωρίων τα οποία στάζουν στην κυριολεξία θανατηφόρο δηλητήριο κατά του Ελληνισμού, προερχόμενα από τις χωρίς αξία ιουδαϊκές γραφές, οι οποίες μόνο δολοφονι-
κές διαθέσεις, κτηνώδη ένστικτα και χυδαίες παρορμήσεις -αντιπροσωπευτικές του εβραϊκού ήθους- αντικατοπτρίζουν.
Είναι ευκρινές ότι διακατεχόμενοι οι εβραίοι από ένα διαρκές σύμπλεγμα κατωτερότητας, επιδιώκουν να υποβαθμίζουν τεχνηέντως τους άλλους λαούς, επιθυμώντας γι' αυτούς τα χείριστα.
Τα ανωτέρω αποσπάσματα, τα οποία όλως ενδεικτικώς επελέγησαν, θα ήταν οπωσδήποτε χρήσιμο να καταστούν αντικείμενα επισταμένης αναγνώσεως και αναλύσεως από τους υποστηρικτές της ανύπαρκτης «ελληνοεβραϊκής φιλίας»...
Ο ανθελληνισμός ωστόσο των εβραίων, δεν εξαντλείται μόνο στα ιερά τους κείμενα. Προσλαμβάνει και επιστημονικοφανή χαρακτήρα, ή μάλλον οι ιουδαίοι καταφεύγουν ακόμη και στην επιστημονική παραποίηση, προκειμένου να εκδηλώσουν το ανθελληνικό τους μένος.
Αιώνες τώρα, οι εβραίοι επιχειρούν, ανεπιτυχώς, να αποκρύψουν με δόλια τεχνάσματα, τις τιτάνιες διαστάσεις του Ελληνικού πνευματικού οικοδομήματος, αποσιωπώντας το γεγονός ότι όλες οι τέχνες και οι επιστήμες γεννήθηκαν και ήκμασαν στην Ελλάδα. Βαθύς γνώστης της πανουργίας αλλά και της ιστορικής παραποιήσεως ο μοχθηρός εβραίος, αποστέρησε από την Ελληνική δικαιοδοσία, προσωρινά βεβαίως, ανυπολόγιστη δύναμη γνώσεως. Αναφορικά με το μέγεθος της πρωτοφανούς ιστορικής παραποιήσεως που συντελέσθηκε, παρατίθενται ενδεικτικά τα ακόλουθα, αδιάσειστα, στοιχεία.
Ο εβραίος καθηγητής Ερνέστος Μαξ, εκοτόμισε το 1903 βαρύτατη ύβρη κατά του Ελληνικού Πολιτισμού, ισχυριζόμενος ότι:
«...το αρχαίο ελληνικό «νεύμα εμποδίζει την πρόοδο του πολιτισμού και των επιστημών, γι' αυτό πρέπει να πάψουμε να ασχολούμαστε μ' αυτό...».
Πόσο αλήθεια εναρμονίζεται η μειωτική αυτή θέση του σιωνιστή, καθώς και όσες ενδεικτικώς έπονται, για το αρχαίο Ελληνικό Πνεύμα, με τα όσα αναφέρονται σχετικά στα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών:
«...Θ' αντικαταστήσουμε τον κλασικισμό, καθώς και κάθε μελέτη της αρχαίας ιστορίας, η οποία δίνει περισσότερα κακά παρά καλά παραδείγματα, με τη μελέτη του προγράμματος του μέλλοντος...».
Θα ήταν επουσιώδης παράλειψη να μην αναφερθεί ότι οι διαστρεβλωτικές προσπάθειες των εβραίων δεν εστιάζονται μόνο στον τομέα της αρχαιογνωσίας, αλλά εκτείνονται και στον τομέα της ιστορίας και όλων κατ' επέκταση των επιστημών. Εβραίοι και «ιουδαΐζοντες» καθηγητές, αποδύονται σε
μία συστηματική προσπάθεια να διαστρέψουν την ιστορία και την επιστημονική αλήθεια, καθώς η ανάδειξη της καταδεικνύει την ανεπιθύμητη για τους πιστούς της Σιών πνευματική ανωτερότητα του Ελληνισμού έναντι ολόκληρης της Οικουμένης.Στα πλαίσια αυτά εντάσσεται και η απόπειρα του
εβραίου μαθηματικού των αρχών του αιώνα μας Δαυίδ Χίλμπερτ, να καταργήσει την Ευκλείδιο Γεωμετρία. Ο Χίλμπερτ εξέδωσε το 1900 δική του γεωμετρία, η οποία τελικώς απεδείχθη αστήρικτη και ακατανόητη με αποτέλεσμα να καταρριφθεί.Ένας άλλος εβραίος από την Αυστρία, ο Όθων Νοϊγκεμπάουερ, προέβη, χωρίς κανέναν απολύτως ενδοιασμό, στη συνολική κριτική του Ελληνικού πνευματικού οικοδομήματος, αναφέροντας ότι «οι αρχαίοι Έλληνες εμπόδισαν την ανάπτυξη των μαθηματικών και του Πολιτισμού επί 2000 έτη».Ο ίδιος συγγραφέας υποστήριξε την άποψη ότι το Πυθαγόρειο θεώρημα είχε επινοηθεί στη Βαβυλώνα ήδη από το 1800 π|,.X. καθώς και ότι η μαθηματική σκέψη του Πυθαγόρα δεν περιείχε κανένα είδος αποδείξεως. Την επίθεση κατά του Ευκλείδη, συνέχισε ο Ολανδοεβραίος «καθηγητής» Έβερτ Μ. Μπρουνς από το Άμστερνταμ. Ο σιωνιστής αυτός, εξέδωσε το 1968 μία μελέτη με τίτλο «Η Ευκλείδιος γεωμετρία κατά την αρχαιότητα» στην οποία επιχείρησε να παρουσιάσει τον Ευκλείδη σαν «έναν άξεστο και πειραματικό φυσικό», αμφισβητώντας άμεσα την κατάρτιση του. Αυτός ήταν και παραμένει ο σιωνισμός ανά τους αιώνες, αμείλικτος εχθρός του ανθρώπου και του πολιτισμού.Μία πολύ «περίεργη» άποψη περί του
Πυθαγόρου, δημοσιεύουν τα εβραϊκά «Χρονικά» (τεύχος Μαΐου - Ιουνίου1988).Το σχετικό δημοσίευμα αναφέρει επί λέξει τα ακόλουθα: «Ένας από τους πρώτους Έλληνες φιλοσόφους που κατά τον Ιώσηππο ήρθε σε επαφή με την εβραϊκή φιλοσοφία ήταν ο Πυθαγόρας, επικαλούμενος κάποιον μεταγενέστερο βιογράφο του, τον Έρμιππο...».Και παρακάτω υποστηρίζει:
«...Με άλλα λόγια ο Ιώσηππος υποστηρίζει ότι ο γνωστός φιλόσοφος της Σάμου, που όπως γνωρίζουμε προφανώς να έχει έρθει σε επαφή και με άλλες ανατολίτικες δοξασίες, είχε εισαγάγει στη φιλοσοφική του σκέψη, στοιχεία από την εβραϊκή θρησκεία...».Δυστυχώς για τους εβραίους, ουδεμία έγκυρη ιστορική μαρτυρία υφίσταται που να τεκμηριώνει τον ισχυρισμό ότι ο Πυθαγόρας
«εισήγαγε στη φιλοσοφική του σκέψη στοιχεία από την εβραϊκή θρησκεία!», γι' αυτό θα ήταν συνετό να προσέχουν τι ισχυρίζονται, διότι η ιστορική παραποίηση έχει και τα όριά της...
Καλό θα ήταν επίσης ο συντάκτης του κειμένου να μας εκθέσει σε τι συνίσταται η διαβόητη «εβραϊκή φιλοσοφία», διότι πέρα από τη νομαδική ζωή και τις μαστροπείες του Αβραάμ, δεν γνωρίζουμε να είχε επιδείξει τίποτε άλλο ο εβραϊσμός, καθ' ότι ήταν άτεχνος-απολίτιστος. Όσον αφορά τον συγγραφέα του κειμένου Μ. Λίτση, θα έπρεπε να γνωρίζει ότι σε αντίθεση προς αυτά που υποστηρίζει, οι Έλληνες είναι εκείνοι που έχουν πανάρχαιη ιστορία και όχι οι εβραίοι και οπωσδήποτε μόνο «βίοι παράλληλοι» δεν υφίστανται μεταξύ Ελλήνων και Εβραίων. Κι η προπαγάνδα ακόμη, χρειάζεται την τέχνη της. Όταν είναι απροκάλυπτη, όχι μόνο δεν πείθει αλλά και γελοιοποιεί. Κύριοι του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου, γνωρίζουμε ποια είναι η τέχνη σας, λίγη σοβαρότητα όμως δεν βλάπτει, έστω και για να τηρούνται κάποια προσχήματα, εκτός κι εάν κρίνετε ότι είναι τέτοιο το επίπεδο εκείνων στους οποίους απευθύνετε την προπαγάνδα σας, ώστε δεν χρειάζεται...
Ένα ακόμη από τα δείγματα της Ιστορικής διαστρεβλώσεως, είναι εκείνο που αφορά την απάλειψη απ' το Μουσείο της Ευρώπης, της αρχαιοελληνικής, ρωμαϊκής και βυζαντινής ιστορίας, ύστερα από εισήγηση καθηγητή εβραίου από το Τελ Αβίβ, κι αυτό όταν η Ελλάδα είναι η εστία της Ευρώπης... Επιπροσθέτως, γεγονότα όπως η απόπειρα του εβραίου Μπερνάλ να εισάγει ανυπόστατες θεωρίες περί «Αφροκεντρισμού» και Μαύρης Αθηνάς, αναδεικνύουν τους εβραίους
σε δεινούς όσο και θρασείς πλαστογράφους της ιστορίας.
Απόσπασμα απο το βιβλίο "Σιωνισμός και εθνικές τραγωδίες"
Είναι σαφές ότι οι Εβραίοι μισούν κάθετι το Ελληνικό.Αυτό γίνεται διότι γνωρίζουν ότι το Αρχαίο Ελληνικό πνεύμα, δεν έχει δογματισμούς και προκαταλήψεις και είναι το μόνο που ελευθερώνει την ψυχή του ανθρώπου και τον κάνει καλύτερο.Γι'αυτό τον λόγο καταστρέφουν την νεολαία μας, με τα ναρκωτικά, με την ομοφυλοφιλία, με την προβολή ταινιών ή τραγουδιών.. που προωθούν μονάχα το σέξ ,και την αντίληψη ότι ο αυτοσκοπός κάθε ανθρώπου είναι η συσσώρευση χρήματος, με την απαξίωση του όρου της οικογενείας, της φιλίας , του έθνους, και πολλά ακόμη.Τα παραμύθια περί ολοκαυτώματος, έχουν επιστημονικώς καταρρυφθεί, και έχουν χαρακτηριστεί ώς αβάσιμα και σκοπίμως δημιουργούμενα.Δείτε εδώ. Το Israel, είναι το μόνο κράτος το οποίο θέλει να το λυπούμαστε, και το μόνο που πήρε τις περισσότερες αποζημιώσεις απο τους Γερμανούς, και συνεχίζει να παίρνει ακόμη και σήμερα..Σήμερα, παρ'όλο που έχει φανερωθεί η αλήθεια, ακόμα στα σχολεία μας ,διδασκόμαστε για το ολοκαύτωμα, και ότι 6 εκ. Εβραίοι σκοτώθηκαν εκεί, η Διαμαντοπούλου πέρασε και νόμο, που κάθε χρόνο μία ημέρα στην αρχή του έτους θρηνούμε για τα "θύματα". Όσο βιαστούν να πούν ότι τα παραπάνω τα κάνουν κρυφά οι κυβερνήσεις, και ότι ο λαός είναι άμοιρος ευθυνών ή ότι τα κάνουν μόνο οι εξτρεμιστές ας δουν εδώ .
Τέλος μια δήλωση του Αμερικανοσιωνιστή Henry Kissinger:
"Οι Έλληνες είναι αναρχικοί και δύσκολα κουμαντάρονται. Γι’ αυτόν τον λόγο πρέπει να χτυπήσουμε βαθιά μέσα στις πολιτισμικές τους ρίζες: έτσι ίσως καταφέρουμε να τους αναγκάσουμε να συμβιβαστούν. Εννοώ βέβαια να χτυπήσουμε την γλώσσα τους, την θρησκεία τους, τα πολιτισμικά και ιστορικά αποθέματα, έτσι ώστε να ουδετεροποιήσουμε την δυνατότητα τους να αναπτύσσονται, να διακρίνουν τους εαυτούς τους, ή να αποδεικνύουν ότι μπορούν να νικούν, έτσι ώστε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια στα στρατηγικώς απαραίτητα σχέδια μας στα Βαλκάνια, την Μεσόγειο, και την Μέση Ανατολή".
Απόσπασμα ομιλίας του Henri Kissinger στην Ουάσινγκτον τον Σεπτέμβρη του 1974...
http://xemandrios1.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου