Αποκαρκίνωση του Ελληνισμού - Ελληνοποίηση της Καινής Διαθήκης υπό Κοσμά Μιλτ. Μαρκάτου
καθ. ΤΕΙ Λαρίσης, Δ/τού της εταιρ. Ελληνικός Λόγος
Παρακολουθούν οι ΄Ελληνες και οι χριστιανοί ορθόδοξοι τα δραματικά γεγονότα περί της αναγραφής ή μη του θρησκεύματος στις νέες ταυτότητες με ανάκατα συναισθήματα, εκπλήξεως, αηδίας, αιδούς, οργής, αγανακτήσεως και σκεπτικισμού, ίνα επαναληφθεί δια μιαν ακόμη φορά το ρηθέν, Ελλάς, παθολογίας χώρα! 1:
- Εκσυγχρονισμός ή αναχρονισμός;
- ΕυρωΕλληνισμός ή χριστιανισμός;
- Ευρωελληνοκεντρισμός ή χριστιανοκεντρισμός;
- ΕυρωΕλλάς ή χριστιανική Ελλάς;
- ΕυρωΈλλην ή χριστιανός ορθόδοξος;
- Καινή Διαθήκη ή Παλαιά Διαθήκη;
- Ελληνική Θρησκεία (παγκόσμια και μη αποκαλυπτική) ή χριστιανική θρησκεία (μη παγκόσμια και μη αποκαλυπτική) ;
- Ελευθερία ή ανελευθερία ;
- Πίστευε και ερεύνα ή πίστευε και μη ερεύνα ;
Τι είναι ο Χριστιανισμός; ΄Ενα θρησκευτικό δόγμα με δύο συνιστώσες αρρήκτως και αμφιδρόμως συνδεδεμένες, την Παλαιά Διαθήκη (την παλαιά διαθήκη των Εβραίων) και την Καινή Διαθήκη (την καρκινωμένη ελληνικότητα). Το πρώτο στηρίζει το δεύτερον δίκην κίονος (είναι το στοιχείο της αποκαλύψεως): Αν αποσυρθεί ή απαλειφθεί ή εξοστρακισθεί η Παλαιά Διαθήκη, τότε η Καινή Διαθήκη καταρρέει, σωριάζεται, εξαφανίζεται. Είναι οδυνηρό, εκπληκτικό και τραγικό το να ακούει κανείς, από χριστιανούς ορθόδοξους, ανώνυμους και επώνυμους, κάθε ηλικίας, τάξεως, μορφώσεως, θέσεως και βαθμού, φράσεις όπως, θα χάσουμε την ταυτότητά μας, θα απεμπολήσουμε τα ιερά και όσιά μας, θα απωλέσουμε την θρησκεία μας, κτλ.
Με το ταυτότητα εννοούν την εθνική ταυτότητα. Ώστε οι έννοιες έθνος και θρησκεία ταυτίζονται; Ώστε το έθνος δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς την θρησκεία (κι εδώ την χριστιανική θρησκεία); Ώστε - κατά συνέπεια - το κράτος δεν μπορεί να υπάρχει, πορεύεται και μετεξελίσσεται χωρίς την θρησκεία; Ή κάποιος θα αναρωτηθεί μήπως η χριστιανική θρησκεία (εδώ η Ορθοδοξία) δεν μπορεί να στέκεται στα πόδια της χωρίς τη κρατική υπόσταση; Αλλά η ταυτότητα του ελληνικού έθνους θα περιορισθεί στα χρονικά όρια των 2000 χρόνων του χριστιανισμού; Με ποιο δικαίωμα, με ποια δύναμη, με ποια γνώση; Και αν αυτό γίνει αποδεκτό από το κράτος, τους πολιτικούς, τους λεγόμενους πνευματικούς ανθρώπους και τον αφελληνισμένο ελληνικό λαό, τότε τι θα απογίνει με το πριν την ίδρυση και επιβολή του χριστιανισμού (άμεσα και έμμεσα) ελληνικό κομμάτι που χάνεται στα βάθη του χρόνου, αυτό που έδωσε στον κόσμο ό,τι σήμερα λέγεται πολιτισμός (γλώσσα, θρησκεία, τέχνες, γράμματα, επιστήμες, μαθηματικά, τεχνική, τεχνολογία και φιλοσοφία) και εξανθρώπισε τον άνθρωπο; Θα το εξοστρακίσουμε χάριν του χριστιανισμού και ιδιαίτερα της ορθοδοξίας;
Με το ιερά και όσια εννοούν τα χριστιανικά, εκείνα των 2000 ετών του Χριστιανισμού και της Ορθοδοξίας, εκείνα που βασίζονται στην Παλαιά Διαθήκη των Εβραίων δια των προφητών και γεναρχών τους. Τα δικά μας ιερά και όσια τι θ’ απογίνουν; ΄Η εμείς οι Έλληνες δεν έχουμε αντίστοιχα; Γίνεται, είναι λογικό, ένας λαός, ένα έθνος, μια φυλή να έδωσε στην ανθρωπότητα όλα τα διαχρονικά σύμβολα, τα παγκόσμια - και ακόμα τα συμπαντικά σύμβολα (Δελφοί, Οδύσσεια, Όλυμπος, Ολυμπισμός, Προμήθεια, κτλ.) και να στερείται ιερών και οσίων; Ή θα γίνει αποδεκτό - πρώτα από εμάς τους Έλληνες και χριστιανούς ορθόδοξους και μετά από τους ευρωπαίους και εν συνεχεία από ολόκληρη την ανθρωπότητα - ότι τίποτα ουσιωδώς δεν υπήρξε πριν από τον χριστιανισμό, ουδέν στοιχείο υπάρχει που να προσδιορίζει εν θεώ τον άνθρωπο, ο κόσμος και ο άνθρωπος αρχίζει και τελειώνει με τον Χριστό . Μέχρι πότε θ’ ακούομε στην εκκλησία να παρελαύνουν όλοι οι προφήτες, οι γενάρχες και οι πατέρες των Εβραίων; Αυτοί αποτελούν τις φυλετικές μας ρίζες και καταβολές; Αυτοί ορίζουν, θέτουν και προσδιορίζουν τα ιερά μας και όσια; Που είναι οι δικοί μας; Που είναι οι θεοί μας, οι φιλόσοφοί μας, οι καλλιτέχνες μας, οι επιστήμονές μας, οι θεμελιωτές της παγκοσμίας θρησκείας και του παγκοσμίου πολιτισμού; • Μέχρι πότε η παγκόσμιος και ακόμη η συμπαντική μυθολογία μας μετά των υπερόχων και συμπαντικών προσωπικοτήτων - η περιέχουσα όλες τις μυθολογίες της υδρογείου - θα περνάει και θα βιώνεται στα παιδιά μας ως μουσειακά και αιρετικά απομεινάρια ενός αναξίου προϋπάρξαντος πολιτισμού; • Πού είναι οι γενάρχες μας, ποιος τους γνωρίζει, ποιος τους βιώνει, ποιος τους αναγνωρίζει; Τίνος ευθύνη είναι αυτό; Είναι ευθύνη της Εκκλησίας, των πατέρων και των ταγών της; Όχι βέβαια. Είναι ευθύνη των νεοελλήνων, των αφελληνισμένων Ελλήνων; Όχι βέβαια • Μέχρι πότε θα ανεχόμαστε ως ΄Ελληνες και ως Άνθρωποι την δουλικότητα των τελετών και μυστηρίων της Ορθοδοξίας (βαπτίζεται ο δούλος του Θεού, νυμφεύεται ο δούλος του Θεού την δούλη του Θεού, κτλ.); Τι θεός είναι αυτός που ονομάζει τους ανθρώπους (κατ’ εικόνα και ομοίωση) και απαιτεί απ’ αυτούς να τον υπηρετούν δουλικά; Και αυτός ο θεός (ο θεός των Εβραίων, βέβαια) δεν υστερεί έναντι του δημιουργήματός του, του ανθρώπου δηλαδή, όστις μπορεί να θεωρεί τον συνάνθρωπό του μη δούλο;
Με το θρησκεία εννοούν μόνο την χριστιανική θρησκεία των 2000 χρόνων και ιδιαιτέρως την Ορθοδοξία. Αλλά ποια είναι αυτή η θρησκεία, ποιοι είναι οι δημιουργοί της, πού βασίσθηκε, ποιος είναι ο θεός της;
- Ποια είναι η χριστιανική θρησκεία; Δεν είναι η ιδιαιτέρας μορφής και κατευθύνσεως θρησκεία (εναρμονισμένη με το πάνθεον των Ελλήνων) του ελληνογενούς Βάκχου, του Ιάκχου, του Γιαχβέ (παράβαλε τα ιέραξ και γεράκι, Ιωάννης (ω σε α, όπως Ίων και Ιάν) και Γιάννης, κ.α.), που μετηλλάγη σε παντοδύναμο θεό ενός μόνο λαού, σε εκδικητή, σε τιμωρό, σε μνησίκακο και εξολοθρευτή των άλλων λαών και θεών;
- Ποιοι είναι οι Εβραίοι; Δεν είναι οι ελληνογενείς της Αιγύπτου και της Ασίας2, οι οποίοι υπό την πίεση της επιβιώσεως και την καθοδήγηση φανατισμένων προφητών αλλοίωσαν τις ελληνικές ρίζες τους και μετηλλάγησαν σε εκδικητές των Ελλήνων και του Ελληνισμού; Ποιος είναι ο Αδωνάϊ (ο κύριός μου), το απρόφερτον3 - λόγω σεβασμού - όνομα του Γιαχβέ; Δεν είναι ο Άδωνις (και Άδων - εβραϊκά Αδών) της ελληνικής, παγκοσμίου και συμβολικής θρησκείας, φορέας του απολυτρωτισμού των Ελλήνων, εκφρασθέντος δια της αναστάσεώς του (παράβαλε την ανάσταση του Ιησού)4;
- Τι είναι το κρητικό όνομα Γολιάθ (γίγας, μεταφορικά δια τον Έλληνα και τον Ελληνισμό); Δεν είναι το κατασκευασμένο όνομα, αποκωδικοποιούν το όνομα Έλλην, με βάση τις αριθμητικές αξίες των ελληνικών γραμμάτων (γολιάθ = έλλην =123 - κατά την Λεξαριθμική Θεωρία5), όστις ηττήθη από τον ελληνογενή6 Δαυίδ (νάνος, μεταφορικά δια τον Εβραίο και τον εβραϊσμό) δια της σφενδόνης, ίνα υπενθυμίζει στους αρχιραββίνους το αδυσώπητο μίσος κατά των Ελλήνων (των προγόνων του), το οποίο εντέχνως διοχετεύουν και δηλητηριάζουν τους Εβραίους όπου γης;
- Τι είναι το όνομα Ιησούς; Δεν είναι το κατασκευασμένο όνομα7 (από τα ελληνικά Ιασώ, θυγάτηρ του Ασκληπιού, και ιατήρ, ιατρός, σωτήρ, μεσάζοντες μεταξύ θεού και ανθρώπου), ίνα ο λεξάριθμός του μετά του άρθρου του, ο, ενταχθεί στην ίδια γνωμονική ακολουθία (ακολουθία ομοιότητος, κατά πάσαν έννοιαν) μετά των ελληνικών ονομάτων (λέξεων) χριστός (υλικό επαλείψεως) και θεότης (η ακολουθία: θεότης = 592, ο ιησούς = 958, ο χριστός = 1550, ... - η γνωμονική ακολουθία συνδέεται άρρηκτα με τον άκρο και μέσο λόγο ή την χρυσή τομή, τον αριθμό Φ=1,618, όστις συνδέει το άρρητο (θείον στοιχείον) με το ρητό (ανθρώπινον στοιχείον, - 958/592 = 1,618, 1550/958 = 1,618 και 1550/592 = 2,618);
Ο ανωτέρω (στην αρχή του παρόντος) κατάλογος διλημμάτων προκαλεί και φέρει την πολιτική και πνευματική ηγεσία πρωτίστως, αλλά και την εκκλησιαστική ηγεσία δευτερευόντως, ενώπιον τεραστίων ευθυνών δια την μελλοντική πορεία της χώρας. Η ευθύνη δεν είναι συγκυριακή - εξ αιτίας των νέων συνθηκών - αλλά διαχρονική, αρχής γενομένης (θα μπορούσε να λεχθεί) από την βυζαντινή αυτοκρατορία. Η κυρίως ευθύνη όμως αρχίζει από της ιδρύσεως του συγχρόνου ελληνικού κράτους, στην εξέλιξη του οποίου οι έννοιες έθνος και θρησκεία διήνυον παράλληλες μέχρι και ταυτιζόμενες και αλληλοεξαρτώμενες πορείες.
Η γενική εικόνα θα μπορούσε να είναι εκείνη ενός υγιούς φυτού (Ελληνισμός), το οποίον σε κάποια χρονική στιγμή της φυσικής του πορείας (για άγνωστες και γνωστές αιτίες) καρκινώθηκε (οι ρίζες του, ο κορμός του και οι κλάδοι του ενεπλάκησαν σε και περιεπλάκησαν με άλλο φυτό) από ένα ετερογενές φυτό (Χριστιανισμός) μέχρι και γενετικής παρεμβάσεως. Ως εκ τούτου ο Ελληνισμός για να πορευθεί κατά φύση πρέπει να αποκαρκινωθεί από τον χριστιανισμό. Ο Ελληνισμός, δηλαδή, από της διαμορφώσεώς του μέχρι σήμερα φέρει στα σπλάχνα του ένα καρκίνωμα - ως άθροισμα ανελληνικών και επομένως μη φυσικών στοιχείων, αναγομένων στην παλαιά διαθήκη των Εβραίων - τα οποία μετήλλαξαν την έννοια αυτή, έτσι ώστε να μην μπορεί να αναπτύσσεται κατά φύση στο διάστημα των 2000 ετών του λεγομένου ελληνοχριστιανικού πολιτισμού.
Υπάρχουν δύο τρόποι θεραπείας ενός καρκινώματος:
- Ο ένας - γνωστός από την ειδική επιστήμη του καρκίνου - συνιστά την αφαίρεση ή απόρριψη του καρκινώματος δι’ εγχειρήσεως ή άλλης μεθόδου, αντίστοιχα, με αβέβαιο οπωσδήποτε αποτέλεσμα στην πρώτη περίπτωση.
Μεταφέροντες το σχήμα αυτό στο σώμα του Ελληνισμού, αφαίρεση σημαίνει αφαίρεση του Χριστιανισμού. Είναι όμως αυτό δυνατόν; Είναι δυνατόν τα χριστιανικά βιώματα των 2000 ετών να αφαιρεθούν από τους χριστιανούς ορθοδόξους; Η απάντηση είναι αρνητική.
Ακολούθως και με το αυτό σχήμα, απόρριψη σημαίνει την σταδιακή απόρριψη του Χριστιανισμού ως αποτέλεσμα μιας κοσμογονικής μεταβολής θέσεων, θεσμών, δοξασιών, πίστεων, κτλ, φύσει ή θέσει (το δεύτερο συνέβη κατά την βιαία μετάλλαξη του Ελληνισμού πριν από 2000 έτη). Αλλά και σ’ αυτό η απάντηση - τουλάχιστον πρακτικά - είναι αρνητική.
Ώστε ο πρώτος τρόπος θεραπείας απορρίπτεται.
- Ο δεύτερος τρόπος θεραπείας συνιστά την ανάστροφη μετάλλαξη, την επαναμετάλλαξη, την ειδική, δηλαδή, έντεχνη και βαθμιαία παρέμβαση στο καρκινικό και επομένως ξένο υποσώμα του χριστιανισμού (Ορθοδοξίας) στο σώμα του Ελληνισμού:
Ο Χριστιανισμός - όπως ελέχθη - ξεκίνησε ως αποκαλυπτική θρησκεία από τους ελληνογενείς Εβραίους της Αιγύπτου και της Νοτιοδυτικής Ασίας - μετά την αποκοπή τους από τον μητροπολιτικό κορμό της Ελλάδος, πολλές χιλιάδες χρόνια πριν - η οποία βασίσθηκε σ’ έναν Έλληνα θεό, τον Βάκχο ή Ιάκχο, και λόγω αδυναμίας κατανοήσεως των συμβολισμών της παγκοσμίου Ελληνικής θρησκείας, θεολογίας και μυθολογίας, οι Εβραίοι βαθμιαίως και υπό το καθεστώς μισαλλοδοξίας, εκδικήσεως και ενός πρωτογόνου θρησκευτικού φανατισμού κατά των αποίκων και οργανωμένων Ελλήνων της Ασίας, διεστρέβλωσαν σκόπιμα και ενσυνείδητα την φυσική σημασία τους (των συμβολισμών), παρέκκλιναν και φθάσανε στον αντίποδα, στην πάρα φύση σημασία αυτών. Η παρέκκλιση αυτή αποτελεί την μετάλλαξη των ελληνικών και φυσικών στοιχείων σε ανελληνικά στοιχεία, τα οποία εν συνεχεία και βαθμιαία εισεχώρησαν στο σώμα του Ελληνισμού ως ξένα στοιχεία και διεμόρφωσαν τον Χριστιανισμό και ιδιαιτέρως την Ορθοδοξία:
- ορθοδοξία (ορθή δόξα ή γνώμη) σημαίνει την ορθή, δηλαδή την κατά φύση δόξα των Ελλήνων για την Φύση, τους ανθρώπους και τα πράγματα.
- Ορθοδοξία (ορθή, δόξα) σημαίνει την ορθή δόξα των χριστιανών για την θρησκεία του Χριστού.
Η ελληνοποίηση του χριστιανισμού (και ιδιαιτέρως της Ορθοδοξίας), δύναται να ακολουθήσει τα εξής στάδια:(ενδεικτικώς)
- Χωρισμός κράτους και εκκλησίας (με σύνταξη ειδικού καταστατικού χάρτη).
- Χωρισμός Καινής και Παλαιάς Διαθήκης δι’ αποκοπής όλων των γεφυρών μεταξύ τους και αντικαταστάσεως υπό άλλων με περιεχόμενο ουδέτερο.
- Αντιπαράθεση ομοίων σχημάτων μετ’ αναλύσεως των εισερχομένων συμβολισμών σε όλα τα διδακτικά βιβλία, αρχής γινομένης από του νηπιαγωγείου, έτσι ώστε να δίδεται η δυνατότητα στους νέους της κριτικής αντιμετωπίσεως:
Παραδείγματα
- Δημιουργία του ανθρώπου από ύδωρ και χώμα (ελληνικός θεός (Προμηθεύς, Αθηνά) - εβραϊκός θεός (Γιαχβέ)].
- Κατακλυσμός (Δευκαλίων – Νώε).
- Θεϊκές εντολές (ελληνικός θεός (Ζευς, Μίνως) - εβραϊκός θεός (Γιαχβέ, Μωϋσής)).
- Δημιουργία του ανθρώπου από ύδωρ και χώμα (ελληνικός θεός (Προμηθεύς, Αθηνά) - εβραϊκός θεός (Γιαχβέ)].
- Αντικατάσταση όλων των εβραϊκών κυρίων ονομάτων με ελληνικά από την ελληνική μυθολογία και την ελληνική θρησκεία.
- Επανασύνδεση των Ελλήνων με τις ρίζες τους σε νέα αλλά ομοία μορφή (συγγραφή της νέας μυθολογίας και θρησκείας).
Βιβλιογραφία
- Η Διαλεκτική των Ιδεών [Μαρκάτος].
- Hebrew is Greek [Levin].
- Εγκυκλοπαιδικόν λεξικόν της Αγίας Γραφής [Κωνσταντινίδης].
- Η αποκάθαρση του Χριστιανισμού από τα εβραϊκά στοιχεία.[Χιώνης].
- Προέλευσις των Μακεδόνων (δια της Λεξαριθμικής Θεωρίας) [Μαρκάτος].
- Η πρώτη σύγκρουσις μεταξύ Ελλήνων και Εβραίων [Φουράκης].
- ΕυρωΕλλάς (φ.9) [Μαρκάτος].
- Η Διαλεκτική των Ιδεών [Μαρκάτος].
Λάρισα 21η Νοεμβρίου 2001
Σημείωση: Το παρόν άρθρον εδημοσιεύθη εις την εφημερίδα «Κήρυκας» της πόλεως Λαρίσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου